Ik had vorige keer een dag erna 3+. Je moet niet teveel uitgaan van de zwangerschapstesten. Ik had enorme knallers en 3+ en toch ging het mis. Proberen te genieten en de echo laat uit eindelijk zien hoe het zit. Na een BBZ en 2 miskramen is dit wel mijn ervaring. Ik heb nu ook getest tot een dikke streep en ik haal nu geen clearblue meer. Het maakt je zo onzeker...dus mijn tip lekker genieten..de kans dat het goed gaat is nog altijd het grootst...dikke knufff
Raar praatje, maar hebben jullie ook last van je stoelgang. Gaat veel moeizamer. En m'n buik zet vooral in de avond op. En ik ben pas 4. 5
Ik heb er ook enorme last van deze week. Niet meer echt kunnen gaan sinds dinsdag ofzo. Sta op ontploffen.
Ik heb precies hetzelfde. Vanaf de namiddag een opgeblazen buik/gevoel en de stoelgang gaat minder soepel dan normaal.
Ik heb een prikkelbare darm, bij mij zorgt dat voor eigenlijk standaard te dunne ontlasting. Ik heb dus nu 'obstipatie ' wat bij mij dus top is want eindelijk normale ontlasting Maar opgeblazen is mijn buik zeker. Hoe later op de dag, hoe erger
@MM34 je hcg verdubbelt elke 48-72 uur. Dus kan echt zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is voor een 3+. Ik zou me er echt even niet druk om maken, het zegt nog totaal niks!
Einde van de dag is mn buik ook wel een slagje dikker dan in de ochtend. Merk dat mn darmen beginnen te reageren, maar heb er geen last van gelukkig. Nog niet
@Crackertje @Loveischocola Veel sterkte, vind het heel rot voor jullie @Puttertje Wat fijn van de mooie echo! Wat een opluchting @MM34 Snap dat het spannend is.. maar wat de andere dames al zeggen, het hoeft niets te betekenen @Jolanda19849 Ja al een week of 2... Enorm veel moeite om te gaan. Ik heb Roosvicee laxo hiervoor (volgens mij heet het nu anders). Ik heb dit iedere zwangerschap, dus had het maar meteen gehaald. Hoop dat ik niemand oversla.. beetje een drukke periode hier
Ik ben (voor zover ik weet) inmiddels over de 6 weken Ik heb 2x een vmk vóór die termijn gehad, dus het geeft wel wat hoop. Alleen natuurlijk ook een keer een ma erna.. dus de echo blijft spannend voor ons. Ik ben al dagenlang misselijk in de ochtend en de middag, ook last van mijn borsten en heel moe. Voel me wel echt duidelijk zwanger. Hoop gewoon zo ontzettend dat het een goed teken is... Nog 6 daagjes tot de echo! Heb het inmiddels ook aan mijn moeder verteld. Ze past tenslotte op onze dochter tijdens de echo. Ze reageerde heel rustig, had ik ook wel verwacht. Dit is onze 5e zwangerschap en we hebben 1 kindje. Dus het is fijn om te weten, maar het moet nog "echt" worden voor iedereen.
Heet nu Roosvicee pruimen! Heb het gechecked en ingrediënten zijn het zelfde, we hebben het hier laatst nog gehaald omdat ons zoontje zo onwijs verstopt zat
@MamaAlice030 Goed om te weten! Ik kan het in ieder geval ook aanraden @cherrytomaatjes Hahaha ik lees nu jouw verhaal met die wijnfles. Super leuk gedaan!
Wel fijn dat je al die 'mijlpaal' nu voorbij bent dan Hier onze 4e zwangerschap en ook 1 (levend) kindje dus denk dat mensen hier ook rustig gaan reageren. Misschien wachten we daarom ook wel iets langer, dat we iets zekerder weten dat het goed zit om ook onze omgeving meteen wat gerust te kunnen stellen.
Ik kwam met 5,5 weken achter m'n zwangerschap maar testte toen ook 2-3 op de clearblue, dus hoeft niks te zeggen! Wanneer mag je de 1e echo? Hopelijk snel gerust gesteld !
Jouw verhaal is bijna hetzelfde als mijn verhaal, ook voor de 6 weken 2x een mk gehad, alleen geen ma gehad. Het geeft wel hoop idd. Ook de hele dag in vlagen misselijk. Borsten zowat een cupmaat groter en extreem moe. Kan de hele dag wel hangen en slapen. Wil sowieso nog een week volhouden voordat ik het mijn familie ga vertellen. Vrijdag na de echo misschien.
Ben volgende week de hele week alleen. Man is weg voor werk. Zie er best wel tegenop. Als ik merk hoe moe ik nu al iedere keer ben. Denk dat de jongens even een weekje op tijd naar bed gaan... Ook vanmorgen voor het eerst de jongste mee naar beneden genomen in pyjama ipv eerst omkleden. De oudste kleed zichzelf aan. Maar merk dat mn maag het slecht trekt, dus eerst eten, dan meneertje aankleden. Hij vond het wel een beetje gek
Hey dames. Mijn bloedingen zijn voorbij. Hebben jullie tips tegen extreme misselijkheid? 24/7.. Ik kan niets vinden om te drinken wat goed gaat.. Ik heb een bypass gehad en kan dus al weinig eten en drinken dus ik heb het echt hard nodig