Nou bleh het bloeden is weer begonnen word er gek van!! Tis nu wel bruin maar toch. Bloed is niet goed punt. Nu mag het wel ophouden!! Die misselijkheid ook bah! Ik wou dat ik kon overgeven die verbinding heb ik helaas niet meer
Ik ook echt niet normaal, ook gewoon van alles door elkaar heen @xDanielle bleeehh wat vervelend. Hopelijk stopt het snel! Kan miss ook door de warmte komen.
Of omdat ik gezwommen heb? Dat er water bij gekomen is waardoor nu het bloed weer nat is geworden van eerder deze week ofzo.. Ik heb verder geen kramp ofzo dus ik stop ook met stressen
Hallo iedereen! Ik sluit me ook graag bij jullie aan. Wij zijn in september begonnen met proberen voor ons eerste kindje en nu is het eindelijk raak! Ik ben uitgerekend op 14 februari als het goed is
Ik weet niet zo goed wat het is, maar langzaam maar zeker bekruipt me het gevoel dat het niet goed zit. Is niet echt ergens op gebaseerd, puur gevoel. Ook een beetje het gebrek aan kwaaltjes, ietsje last van m'n borsten, iets sneller moe, wat minder energie, ietsje last van m'n buik. Maar het is allemaal minimaal. Nu kan dat, maar ik weet niet. Stom is dat. En het is ook goed ofzo, het is dan zo. Maargoed, misschien zit m'n gevoel er gewoon naast... We hebben ook net besloten dat we het de kinderen en ouders toch nog niet gaan vertellen, eerst de echo afwachten.
Welkom nieuwe dames! Fijn dat jullie mee kletsen! @Basisuil hè wat rot zo'n gevoel. Ik denk dat het wel goed zit bij je hoor. Mijn kwaaltjes zijn ook echt minimaal. Had het ook wel meer verwacht nu. Lange zit naar de echo toe zo hè. Komt vast goed ♡
Mijn kwaaltjes zijn ook minimaal hoor. Ik heb inmiddels heeeeeel vaak gelezen dat dat niets iets slechts hoeft te betekenen!
Dag dames ik ben vandaag 5 weken + 1 dag zwanger van hopelijk ons tweede wondertje. Na 4 miskramen mochten wij vorig jaar eindelijk ons dochtertje I. verwelkomen en we zijn zielsgelukkig met haar, maar we willen proberen of het ook nog lukt een tweede kindje te laten plakken. Gezien onze voorgeschiedenis is dat niet vanzelfsprekend en is het dus ook erg spannend. Wat wel positief is, is dat we snel zwanger worden. Mijn 5 eerste zwangerschappen waren allemaal raak in ronde 2, dit keer was het zelfs ronde 1. Als het goedkomt met dit kindje, zal onze oudste net anderhalf zijn. Ik weet nog niet of ik hier actief mee ga kletsen, ik vind het eerlijk gezegd best overweldigend dat deze groep een hele maand beslaat ipv twee weken, wat ik gewend ben. Zoveel dames zijn al zoveel verder ❤️
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (25) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (24) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 20 - Puttertje - Intake 20 - xDanielle - Echo op eigen iniatief (echoburo) 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo 30 - Miloena - eerste echo 30 - Lineens - extra echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 1 - Basisuil - Eerste echo 4- MKR- intake + echo 4 - LMSB - Vitaliteitsecho 5 - Siamara - Vitaliteitsecho 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 12 - Lineens - termijnecho 13 - LMSB - Eerste echo vk 14 - Basisuil - Intake 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocolade
Wat naar zoveel miskramen, hopelijk blijft dit boontje plakken! En t is best lange periode idd, in het begin zijn de verschillen erg groot idd, verschil tussen 4 en 7 weken is natuurlijk al best wat. Maar hoe verder we komen hoe minder opvallend het verschil wordt lijkt me Einde van de maand is ook nog erg rustig, en over paar dagen schuiven de volgende nod-groepjes dames door naar maart baby's. T kan nog wat opvullen natuurlijk, en als mensen dan behoefte hebben kunnen ze/we altijd nog kleiner groepje beginnen misschien Maar vind het hier al wel gezellig hoor
Slaap al een paar nachten zo matig.. veel wakker, veel draaien. Hoop dat het door de warmte komt en niet een blijvend dingetje is Peutervriend was om 5h wakker vanochtend dus onze ochtend is al eventjes bezig.. als manlief zo wakker is maar even terug in bed duiken (na het vaderdag momentje dan haha)
Jaaaa is het ook, maar er is al zoveel gepraat en er zijn zelfs al 4 sterretjes ik weet niet of ik het nog kan "inhalen" maar ik ga mijn best doen!
Omg even de schrik van mn leven. Ik ging vanmorgen naar het toilet voor een grote boodschap. Veeg ik ineens duidelijk donker bloed mee. Na een paar minuten staren en inspectie denk ik vrijwel zeker te zijn dat het bij nr 2 vandaan komt en niet vaginaal, dus het zal wel meevallen, maat m'n hart stond even stil
Welkom hoor, blijf maar gezellig hier Uit ervaring weet ik dat je zo 'bij' bent. In mijn vorige groepen kwamen mensen zelfs nog veeel later wel eens aanhaken. Komt wel goed!
Ohh meiden ik maak me een beetje zorgen. Mijn kwaaltjes nemen naar mijn idee af en er komt niets ander bij… In de eerste week super veel last van m’n borsten, nu is dan weg. Ik ben ook totaal nog niet misselijk ofzo… als het maar niet mis gaat
@Siamara welkom! @Famke93 dat is wel even schrikken! @MamaAlice030 herkenbaar! Ik slaap al zeker een week zo ontzettend slecht. Onrustig, wordt tig keer wakker, droom de idiootste dingen. Wordt er gek van, kom ook gewoon niet in slaap. Gebrek aan kwaaltjes is niet de reden voor mn gevoel. Weet ook dat dat vanaf 6,5 a 7 weken pas komt bij mij normaal gesproken. Is puur het gevoel. Maar misschien ook omdat ik me zo brak voel door het slechte slapen, warme weer enz? Misschien kan ik vanmiddag even slapen nu man dagje thuis is.