Ik blijf hier. Punt. Veel te gezellig. Edit: ik kan nu naar de 2e helft, maar als het goed zit, dan word ik toch wel vooruitgezet. Bij de jongste wist ik precies hoe en wat en ben ik alsnog een paar dagen vooruit gezet.
Ik blijf ook gezellig hier. Ik heb een heerlijke bankhangdag. Dat is dan weet het voordeel van de scheiding, weekend rust. Nog 8 maanden
Ik sluit me aan het bij 1 groep te houden. Zoveel zullen er niet meer bij komen, in het begin is het altijd hectisch omdat je alle namen nog moet gaan onthouden en wat voor verhaal bij wie. En dan heb je nog de afhakers die na een poosje stil blijven !
Ik ooook! Soms zijn er veel berichten maar dan lees ik ze gewoon bij en reageer ik niet op alles. Denk dat dat prima is
@Basisuil @Ingeltje @miloena gezellig! Ik ben ook fan van 1 groep. We gaan wel zien hoe het loopt, wie zich waar meld, wie hier afhaakt, wie er liever in de kleinere groepjes liever aansluit, wie er uiteindelijk mee naar een fb groep verhuizen enzo. Je hebt toch altijd dames die na een tijdje niet meer mee kletsen. Maar vind het nu al veel te gezellig met het groepje kletsende dames hier !
Alleen werkt nu de ''jippie'' truc om de lijst snel te vinden niet echt meer he, met 3 groepen kom je nog 3 lijsten tegen
Ik blijf voorlopig in beide groepjes. Op zo'n dag als vandaag heb ik wel tijd om even te kletsen, en dan is het leuk als er veel mensen online zijn Maar doordeweeks gaat het vaak veel te snel, en dan vind ik zo'n klein groepje wel prettig. Nu nog even kijken wie er daar mee komt schrijven natuurlijk Facebook of WhatsApp lijkt me leuk in een later stadium, als we de eerste paar echo's achter de rug hebben. Nog 5.5 dag wachten...
Goeie, heb er in de 2e-helft-feb-groep Joepie van gemaakt (en lijst even een update gegeven in de afspraken en kleurtjes )
Haha, boven aan de lijst is het eerste woord (in de kleinere 2e helft feb groep) nu 'Joepie'. En als je dan de lijst zoekt, kan je op het forum de zoekfunctie gebruiken door 'Joepie' in te typen. Dan vind je meteen de lijst terug en ipv dat je tig pagina's terug moet scrollen om hem te zoeken steeds. In deze groep staat boven aan 'Jippie'. En dat was eerst op de andere lijst ook, maar ja dan heb je er nog niet veel aan, want dan vind je onder 'jippie' dus meerdere lijsten.
Ja ik ook hoor, al die pagina's door spitten op zoek naar die verrekte lijst altijd! Zag hier voor het eerst dat geniale trucje voorbij komen, en nu met het splitsen en daardoor ontstaan van meerdere lijsten, moest dat trucje even klein beetje getweaked wil het nog steeds werken haha.
Tja. That's me. Geniaal. Maar jullie mogen me gewoon Ingeltje blijven noemen hoor Ben altijd heel gewoon en bescheiden gebleven
Zijn er meer die al zo misselijk zijn? Ik begin het nu wel echt vermoeiend te vinden Vanaf vanochtend zo rond 10u tot nu. Gewoon 6 volle uren al misselijk. Bij mijn dochter had ik dit helemaal niet zo erg. Zou het nu dan een jongen zijn.. Of meer dan één... Het is wel leuk om "iets" te voelen op zich, maar dit is niet echt handig te combineren met een peuter...