Ik ook 24/7 misselijk en niets is lekker.. Kan amper drinken of eten. Nu soms een kop bouillion maar dan na 5min weer die vieze smaak. Ik functioneer amper.
Ik moest wat pagina's terug lezen, Jammer dat er nu aparte groepen zijn. Ik blijf ook hier want ik heb er geen problemen mee.
Ik voel me vandaag ook wat minder qua maag. Nog niet echt misselijk maar lekker voelt het niet. Ik lig voor de verandering weer eens op bed
Nou wat balen! Ik heb ook het gevoel dat ik slecht functioneer vandaag. Voel me zo niet echt een gezellige mama, denk alleen maar aan eten en niet (willen) eten steeds. Bouillon is wel een goede. Misschien probeer ik dat. Of kwark ofzo.
mijn maag is af en aan ook aan het opspelen Het is nog niet tot spugen gekomen maar k moet wel steeds iets eten om het beetje onder controle te houden.
Hier ook niet misselijk, maar wel maagzuur. Maar iedere keer wat yoghurt eten helpt wel. Dus eet nu tig keer per dag "toetje". Met 2 kwijlende, jaloerse kinderen ernaast
Omeprazol helpt ook! Beter als rennies. Ik heb ze nog liggen van de vorige zwangerschap dus ik wacht met smart
Yes, heb vanilleyoghurt Ook gewoon makkelijk weg te krijgen. Vanaf morgen wel gewoon al mn collega's vertellen dat nr 3 op komst is, als het goed is. Krijg ik ook geen vragen waarom ik een bakje vanilleyoghurt meeneem
Ben weer uit bed. Wat geslapen. Nu lig ik weer op de bank. Mijn god hoe moet ik nu werken komende 3 dagen. Ben denk ik toch te oud voor deze shit
Dit had ik bij mijn goeie zwangerschap ook, en er bleek niets aan de hand. Ik weet nog dat ik ivm mijn miskramen meteen 100% zeker dacht te weten dat het klaar was, maar dat was dus niet zo. Wat kan je lijf je gek maken hè... Ik voel me nu de ene dag superzwanger en de andere dag helemaal niet, en ik ben er zo mee bezig. Heel herkenbaar, maar waarschijnlijk is er niets aan de hand ❤️
Ik meende me je naam al te herinneren!! In NL kwam ik niet verder, in Gent bleek ik een stollingsafwijking (Factor VIII) te hebben. Ik heb daar nu Fragmin voor, elke dag bloedverdunners spuiten, en ik heb zelf nog Utrogestan aangeschaft voor extra ondersteuning. Hier in het ziekenhuis geloven ze er niet echt in, maar na 4 mk's heb ik zo toch ineens een gezonde dochter gekregen... Dus ik doe het nu weer zo!!