Ik vind Facebook ook veel handiger, ik hou dit niet bij (daar denk ik gewoon niet bij na ) en facebook scroll ik meerdere keren per dag doorheen.
Beste samenvatting van de avond Ik kijk lees meestal s’avonds lekker alles terug dus ik hou het niet helemaal bij overdag. Ik zou niemand in de groep meer willen missen dus ik blijf voor nu hier! Ik balanceer is precies tussen 2 groepen in, de vk schatte me iets verder in dan ik zelf. Dus even afwachten wat het wordt..
@Puttertje en @xDanielle veel succes morgen bij jullie echo! Hopen op mooie beelden en goed nieuws ❤️
Ik sluit me hier aan meiden! Iemand een goede site om de beval datum te berekenen? Ze zeggen allemaal wat anders
Hahaha ja ik dacht klaar met de discussie ieder doet lekker waar zij zich goed bij voelt. ♡ Als ik maar hier mag blijven met m'n leuke mensjes!
Heb je een regelmatige cyclus? Zo ja, van hoeveel dagen? En wat was de eerste dag van je laatste menstruatie?
22 mei voor het laatst ongesteld geweest en cyclus wissels tussen 24 en 29 dagen maar 25,26,27 kwam het meeste voor tussen mijn laatste zwangerschap en nu..
Joepie, de ochtendmisselijkheid slaat toe. Krijg geen hap door m'n keel. Aanvraag voor emesafene is naar de huisarts. Dit gaat toch niet als er 2 kinderen aangekleed moeten worden, eten moeten enz....
Ok! Dan zou ik voor nu even uitgaan van het gemiddelde van 26 dagen en je voor nu op 24 februari zetten
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik NOG geen misselijkheid heb. Ik klop het even af want bij mij gaat het sowieso nog komen . Heb nu sowieso niet veel klachten.. het is dat de testen het laten zien maar anders zou ik het niet geloven.
Goedemorgen dames! Hier schrik van me leven gister avond.. In 5 jaar nog niet kunnen overgeven nu dacht ik rennen! En daar begon de ellende. Ik voelde alles omhoog komen maar er gebeurde niets.. Ik bleef steeds vaker "hangen" en mijn lichaam begon echt enorme druk te zetten maar er gebeurde niets. Voor ik het wist stond ik helemaal in paniek naar adem te snakken het was alsof de gehele luchtpijp blokeerde door het kokhalzen maar er gebeurd niets Toen ik uiteindelijk adem kreeg kreeg ik een paniek aanval. Mijn 1e zwangerschap na bypass. Mn andere 2 ook wel ziek geweest maar deze spant de kroon hoor.. 24/7 misselijk! Kan niets vinden om te drinken of te eten
@xDanielle Jeetje wat heftig zeg! Ik zou indd even de huisarts of vk bellen. Nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Nee heb niet geslapen de misselijkheid is echt 24/7 aanwezig en nu nog meer angst om te eten of drinken bang dat ik weer blijf hangen.. Ga straks ff bellen of ze iets kunnen voorschrijven voor de misselijkheid maar over het algemeen krijg je dat hier alleen als je zoveel overgeeft dat je niks binnenhoud.. Ik kan nu al niet meer functioneren voel me echt een watje !
Jeetje wat heftig, hopelijk kunnen ze snel wat voorschrijven want op deze manier doorgaan is voor jou enorm waardeloos