Ik heb hele grote capsules van Kruidvat, "zwanger", maar omfg wat een miskoop. Wie heeft bedacht dat uitgerekend zwangere vrouwen zulke enorme dingen wel ff wegkrijgen?! Ik sta er elke ochtend van te spugen onder de douche ik hoorde dat die van Davitamon fijn zijn, de smelttabletten! Oh ja, ik slik ook ijzer.
De dag afgesloten met een kop warme melk. En tablet suprimal. En gembercapsules besteld. Laten we hopen dat het iets doet Woensdag kan ik de emesafene ophalen, morgen werken tijdens openingstijden van de apotheek.
Daarom zijn die Yummy gums fijn, zijn gewoon kauw snoepjes en er zit bijvoorbeeld hetzelfde in als gravitamon… dat gebruikte ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen.
@xDanielle oeh vreselijk dat klinkt heel naar, gelukkig toch emasefene via de ha! En yeessss wat super van je goede echo @Chrissie1990 dan zou je beter een zws test kunnen doen ipv een ovulatietest. De clearblue kan ook gewoon later reageren, misschien net nog op het randje! Zolang er geen bloed / krampen zijn zou ik me nog niet te druk proberen te maken, al is dat lastig! Je hebt het zo niet in de hand he @MM34 yesss gelukkig is je HCG flinkk gestegen! @Suussiejj hier vertel ik het rond de 12 weken aan de kinderen, het wachten duurt allang genoeg voor ze als ze het eenmaal weten. @MamaAlice030 hahaha jou peuterverhaal Vitamines hier alleen foliumzuur
Normaal hoor je toch ook bij de verloskundige hoever je nu ongeveer moet zijn? De assistent had wel duidelijk haast gisteren met echo inplannen enzo… ik weet ook niet met hoeveel weken ik dan dus de echo heb alleen de datum.. straks toch nog maar eens bellen of hoorde jullie dat ook niet?
Dankjewel dames! Ik ging vanmorgen weer even wegen en was weer 1 kilo afgevallen in 6 dagen. De emasefene heeft vanacht niets gedaan hopelijk overdag beter. Kinderen hebben studiemiddag, manlief is werken en om 18.30 begint die ellendige wandelvierdaagse
Ai dat gaat wel rap... studiemiddag, dan zijn ze juist een extra middag thuis toch..? Sterkte, ik hoop dat de tabletten toch nog gaan werken!!
Ja klopt 12u zijn ze dan vrij.. Mijn oudste heeft autisme dus is best pittig! Maar ze kunnen ook best lief zijn voor me nu Mn dochter gaat niet bij me vandaag zonder de buik te kussen.