Volgens mij moet je het een paar dagen aankijken. En mag je max 4 tabletten op een dag voor korte tijd. Daarna 2x daags 1 en dan 1x daags 1. Als dat niet werkt kun je andere medicatie krijgen die sterker is. Of evt primperan erbij.
Na mn 2 jongens waren mn buikspieren sowieso al beetje in relaxmodus zoals ik zelf altijd zeg haha. Als ik beetje opgeblazen ben is mn buik al wat voller en ronder, maar dat heb ik ook als ik ongesteld ben of veel gegeten heb ofzo haha. Maar het is nog makkelijk te verbergen omdat ik dus door dat buikje allemaal lossere kleding heb. Die extra opgeblazenheid zie je nu gelukkig niet zo
Ja ik ook, eind van de dag Door mijn overgewicht zien anderen het nog niet heel erg, maar ik zelf wel. En mijn vriend ziet het ook, die kan niet wachten tot ik nog veel ronder word, die vindt zwangere vrouwen hartstikke sexy hahaha
Ik heb een bypass gehad, je neemt minder stoffen op maar je mag ook heel veel medicatie niet meer. Mag max 2x per dag in combi met maagbeschermer. Wel gek in de bijsluiter staat werkt na 1 uur? Maar je moet dus eerst een spiegel opbouwen?
Ik heb zo'n enorme baaldag. Ben zo emotioneel, kan janken voor alles. Maar echt overdreven en niet normaal. Minste dat er verkeerd gaat schieten de tranen in mijn ogen en zou ik kunnen janken. Nog dames die hun emoties niet onder controle krijgen? Ik word echt ambetant van mezelf.
Ja ik haha. Echt een emo wrak op dit moment en heel erg moe. Had trouwens vandaag weer een smiley op de test overeen paar dagen maar weer een normale test doen.
Ja het is zo een beetje dubbelop he ? Aan mij worden die subgroepen gewoon weer 1 groep hier Januari is ook gewoon 1 groep
Getver ik ben net gevallen met de fiets. Ik ging gelukkig niet heel hard maar reed ergens overheen en ging toen floep onderuit. Geschaafde arm en beurse heup, beetje schrokken maar goed, rijstkorrelbaby zit natuurlijk nog helemaal diep in je lijf achter botjes van je bekken verstopt dus daar zal weinig aan de hand zijn.
@xDanielle en @Keekee wat fijn dat jullie positieve echo's hebben gehad! @MamaAlice030 wat vervelend, schrikken! Ik heb gisteren een fijne intake gehad bij de verloskundige, voelde me helemaal op mijn gemak. 13 juli meer informatie over prenatale screening. Overigens ben ik vandaag echt ziek hormonaal... Ik heb de hele dag het idee gehad dat ik ieder moment in huilen of in woede uit kon barsten, haha.
@MamaAlice030 dat is schrikken!! @Puttertje fijn dat het goed voelde, is belangrijk bij zoiets belangrijks. Heb de emesafene opgehaald en meteen voor een maand meegekregen. Werd meteen gefeliciteerd door de achterbuurvrouw van mn ouders, die werkt daar Ze zegt, gelukkig ben je niet zo ziek als je moeder. 9 maanden spugen. Gelukkig geheimhoudingsplicht....
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje 28 februari Totaal aantal zwangeren (25) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (24) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo 30 - Miloena - eerste echo 30 - Lineens - extra echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 1 - Basisuil - Eerste echo 4- MKR- intake + echo 4 - LMSB - Vitaliteitsecho 4- MM34- eerste echo 5 - Siamara - Vitaliteitsecho 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 7 - MamaAlice - eerste echo vk 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 12 - Lineens - termijnecho 13 - LMSB - Eerste echo vk 13 - Puttertje - informatie prenatale screening 14 - Basisuil - Intake 14 - Aniek86 - Eerste echo 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: 4 - Aniek86 - Intake 9- MM34 - 12-weken echo 9 - Puttertje - 16-wekenafspraak verloskundige Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Amarens
K heb best wat buikpijn/kramp en maak me gelijk zorgen Had me voorgenomen beetje te ontspannen, me niet te druk te maken maar als er k dan iets voel ofzo maak ik me toch zorgen booooo . Vind het lastig, wil zo graag en we zijn al zo lang bezig dat ik zo bang ben weer teleurgesteld te worden dat ik maar lastig kan ontspannen
Hoihoi allemaal, Ik heb in 2 dagen alle berichten hier gelezen, was wel even een werkje hoor haha.. Ik heb afgelopen vrijdag 1 dag voor NOD een positieve test gehad.. Dussss ik wil me voorzichtig toevoegen bij deze groep. Naar mijn berekening (vmk 21 mei) zou ik 26 februari uitgerekend moeten zijn. Ovulatie niet helemaal zeker van maar wel een vermoeden. Btw, dit is de allereerste keer dat ik me begeef op een forum haha dus moet alles even uitzoeken hoe het werkt enz.
Welkom @Mima88 !!! Jeetje @MamaAlice030 , wat schrikken!! Hopelijk ben je morgen niet nog veel beurser @xDanielle wat naar dat de medicijnen nog niet echt hun werk doen. Worden lange weken zo. Hopelijk merk je toch snel verschil..!