Pfff ik ben weer gerust gesteld, ik denk dat ik nu maar eens moet stoppen met testen want hij is nu net zo donker als de controle streep
Ik laat het ook rusten. We wachten gewoon af tot 1 juli. Ben behoorlijk bang, wat als er geen kloppend hartje is.. Ik heb die angst bij mn andere kinderen niet gehad
Goedemorgen! Hier vandaag ook mijn laatste Kruidvat-test. Het was weer een knaller, iets donkerder dan de vorige keer, en het is mooi zo. Nu gewoon vertrouwen hebben. Zwangerschapstesten zijn eigenlijk niet bedoeld om oploop mee te testen. Ik denk dat de inkt uiteindelijk niet nóg donkerder kan kleuren. Weten die fabrikanten veel dat wij dan gaan stressen om hoe donker het streepje precies is... Ik voel me deze keer eigenlijk juist iets rustiger. Dit is mijn 5e zwangerschap, we hebben nu één kindje mogen krijgen. Het komt zoals het komt. Voor nu voel ik me happy en zwanger. Nog maar 3 weken tot de echo, ben zo benieuwd!
Goeiemorgen, Ik heb ook de enorme angst dat ik over 3 weken geen kloppend hartje zie, vandaag de laatste test gedaan en die was even donker als die van gisteren. Dus dat zit denk ik wel goed. Maar na 2 vmk zit de angst er wel goed in. Ik hoop dat iedereen een mooi kloppend hartje te zien krijgen over een aantal weken. We hopen op het beste
Haha ja absoluut hij was alleen gisteren lichter dan de dag ervoor. Maar gelukkig vals alarm en nu ga ik ook stoppen met testen
Ik voel me nog steeds goed. Wel erg moe en eten valt niet altijd goed, veel opgeblazen buik, darmen gevoelig. Vandaag eerste feestje zonder alcohol doorstaan met smoesjes. Geen wijn, nee ik rijd terug. Geen tiramisu (nee ik zit echt vol)
Haha herkenbaar. Qua symptomen zit het wel goed.. beetje spierpijn in me buik, broeken zitten te strak (3e zwangerschap) ontzettend moe, maar verder nog niks. Bij de andere 2 vanaf begin af aan 9 maanden ziek geweest
Ik werd vanochtend licht misselijk wakker. Ben benieuwd of dat aanhoudt. Bij mijn dochter was ik alleen heel kort misselijk zo rond 9 weken. @xDanielle ik pas mijn broeken ook niet meer! Had ik de vorige keer ook zo snel. Die knoop gaat dan zo pijnlijk drukken op je buik. Heb mijn zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast gehaald. Wel gek hoor... Maakt je zo bewust van de zwangerschap in alles wat je doet.
Ik heb veel last van m'n buik vanochtend. Weer anders dan de krampjes. Heb het idee dat m'n darmen extra gevoelig zijn. Prikkelbare darm zal wel protesteren van alle veranderingen.
En broeken draag ik nooit. Altijd jurkjes. Dus dat zit nog wel lekker haha! Maar wel al flink opgeblazen buik. Nog niet zo erg dat mensen het gaan zien. Ik heb nogal wat overgewicht dus het valt niet zo op
Moet nog op zoek naar zwangerschapspositie want ik heb een bypass gehad. Ik heb een hang schort bij me buik en hoop echt dat die wel mooi mee groeien mag
Hi allemaal, Ik volg dit topic al een paar dagen maar nu ik zelf positieve testen in handen heb durf ik me aan te sluiten. In het verleden heb ik helaas twee miskramen gehad waardoor ik het nu nog best spannend vind. Na 4 rondes ZI met donorzaad heb ik nu een beetje hoop dat het gelukt is. Ik heb er voor gekozen om BAM’er te worden. Hier hoop ik een beetje mijn ei kwijt te kunnen, vooral nu mij omgeving het nog niet weet. Mijn testjes van gisteren en vandaag. Ik temp niet en heb alleen ovu testen gebruikt. Dus ik weet niet exact hoeveel dpo ik ben. Gok dat ik vandaag rond 11 dpo zit.
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (eerste samen) 2 februari SintPannekoek - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje - 1e samen 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1ste kindje -ICSI 7 februari 8 februari 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 16 februari 17 februari 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (8) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (8) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 16 - Lineens - Eerste echo 22 - MP26 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje- Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de [ / QUOTE ]
Gefeliciteerd! Leuk dat je komt meeschrijven! Knap hoor, dat je 't zelf gaat doen. Als je er zo in staat gaat dat helemaal goed komen!
Hier gaat het ook goed. Verder weinig kwaaltjes. In mijn vorige zwangerschap werd ik misselijk vanaf ongeveer 6 weken. Kan me de 2 weken daarvoor ook niet meer herinneren. Het enige wat ik nu heb zijn best flinke borsten in vergelijking wat er normaal hangt Verder ben ik me er nog niet heel bewust van eigenlijk. Merk dat ik nog wel bewust van moet worden wat ik bijv. Eet en drink. Hahaha. Zijn jullie al begonnen met het slakken van foliumzuur? Daar dacht ik vandaag pas aan.. dat bedoel ik dus hihi.
Hier gaat het ook goed. Verder weinig kwaaltjes. In mijn vorige zwangerschap werd ik misselijk vanaf ongeveer 6 weken. Kan me de 2 weken daarvoor ook niet meer herinneren. Het enige wat ik nu heb zijn best flinke borsten in vergelijking wat er normaal hangt Verder ben ik me er nog niet heel bewust van eigenlijk. Merk dat me nog wel even bewust van moet worden wat ik bijv. Eet en drink. Gefeliciteerd!