@Basisuil, jammer dat het niet lukte... Wel leuk dat het later wel kan... @xDanielle, balen dat opname nodig was, maar wel beter voor jou en je kleintje denk ik. @Siamara, wij zeggen altijd; "met familie moet je wandelen, niet handelen" @Ingeltje, hoe gaat het nu met jou en je kleintje?
Opgestaan zonder maagzuur, amper misselijk en goed geslapen Lang leve de omeprazol? Wat een verademing dit
Wat fijn dat het je zo goed helpt! Miss verklaard dat ook waarom ik daar nog geen last van heb, gezien ik het altijd al slik. Ik heb nu wel heel veel last van obstipatie en verschrikkelijke krampen daardoor. Door de krampen krijg ik dan een misselijk gevoel. Toen in de pil nog slikte (10 jaar gelden) had ik dat ook heel erg. De misselijkheid gaat vervolgens pas weg als ik naar de wc gegaan ben. Super irritant Vandaag voor het eerst m’n koffie laten staan omdat het ineens zo vies smaakte. Ik merk echt dat mijn smaak nu heel anders is. Normaal ben ik echt een zoete kauw terwijl ik nu veel meer trek in hartige dingen heb. Merken jullie ook een verandering in je smaak? Wat zijn jullie cravings op dit moment?
Ik heb ontzettend veel zin in fruit! Maar het meeste fruit vind ik helemaal niet zo lekker. Alleen meloen en mango vind ik echt lekker. Maar eet dat nu wel dagelijks. Gelukkig bij mn werk een winkeltje die goedkoop fruit verkoopt, dus zal van de week weer even inslaan. Verder niet echt iets. Vind milkshake wel weer erg lekker, maar gewoon af en toe.
@Ingeltje wat heftig zeg. Hopelijk knap je snel op. Was de echo goed? @xDanielle sterkte en hopelijk knap jij ook snel op. Fijn dat je nu in goede handen bent. @Stz90 hier ook last van obstipatie hoor. Drink nu veel water en let op genoeg vezels in mijn voeding. En probeer genoeg te bewegen. Mijn buik is ook behoorlijk opgezet. Fijne dag allemaal, sterkte met de misselijkheid. Hopelijk kan iedereen toch genieten.
Hoe is het met jullie @Ingeltje en @xDanielle ? ❤ ❤ ❤ ❤ Ik had vanacht gedroomd dat we een miskraam hadden, met vet veel bloedverlies. Toch niet gezellig wakker worden. Wel fijn dat er in het echt nog geen bloedverlies is.
Wat kunnen je dromen je gek maken hè... Ik droomde een paar nachten geleden dat we een drieling krijgen @Heidezicht daar heb je zeker een punt. Nu we het over de auto hebben komen er ook mankementen boven waar ik eigenlijk geen zin in heb. Ik denk dat ik pas. Het zit me niet lekker dat we niks meer van Ingeltje hebben gehoord
(onze huidige auto komt trouwens ook van familie, maar daar was echt helemaal niets mis mee, heerlijk autootje)
Je bent niet de enige Ik heb dat ook al een paar keer gedroomd (miskraam in een pashokje in een kledingwinkel). Heel gek... Maar laten we hopen dat het bij dromen blijft!
Haai! Echo was goed. Zelf heeeeel veel pijn nu van alles. Blindedarm was al gesprongen dus het was best wel eng achteraf. Kan levensbedreigend zijn. Hou het kort. Xxx