Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SintPannenkoek, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @Ingeltje goed om van je te horen en dat alles goed is met de uk. Heel veel beterschap en rustig aan!

2. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Fijn dat t naar omstandigheden goed gaat @Ingeltje!

@Siamara, als er nu al mankementen zijn zou ik er zeker niet aan beginnen, je hebt niks aan gezeur binnen de familie.

Oooh wat ben ik ontzettend MOE momenteel! Dit herinner ik me niet zo van de vorige keer (keren).

Siamara vindt dit leuk.
  3. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Oooooh jeetje joh!! Wat fijn dat je echo goed was maar wat shit voor jou. Doe rustig aan!!!! Maar wat fijn dat we even van je horen ❤️

4. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik zie er inderdaad vanaf! En toen ik dat net tegen mijn ouders zei waren die opgelucht, die zagen het stiekem al niet zitten :rolleyes: wij gaan rustig verder kijken!

Wel grappig ergens, mijn zusje heeft haast met de verkoop en ik zei tegen m'n ouders "wij hebben geen haast, ja, als er een tweede komt wel, maar ja, dat is nu nog niet aan de orde" :roflmao: stiekem zo leuk om iedereen voor de gek te houden. En jeeee, het is gelukt met ze mee te lunchen zonder te kokhalzen van het brood dat ik kreeg :roflmao:

Ingeltje vindt dit leuk.
  5. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Haha @Siamara ik vind dat juist echt vervelend.

Verbaas me er ook over dat mn moeder het niet merkt.
    Zie haar zo vaak. Voor mijn gevoel heb ik een plofkop, zijn mn borsten een duidelijke maat groter. Vreet heel de tijd en drink ineens alleen maar water.

Siamara vindt dit leuk.
  6. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Haha grappig is dat he?

Ik maak af en toe nu ook opmerkingen die eea zouden kunnen verklappen, maar omdat niemand verwacht dat we nu al een 2e op komst hebben vermoeden ze ook niks.

Siamara vindt dit leuk.
  7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Ingeltje wat fijn wat van je te horen! Rustig aan, gelukkig een goede echo!
    Heel veel sterkte met de pijn, beterschap!

8. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Uiterlijk zie je het nog niet zo aan mij. Mijn borsten zijn dit keer niet zo erg gegroeid omdat ik nog borstvoeding geef. En ik heb wel een buikje, maar iedereen weet dat ik nogal aangekomen ben na m'n bevalling. Kan ik nu mooi mee schermen als iemand iets vermoedt :)

Maar als alles goed gaat wil ik het vertellen met de 1e verjaardag van mijn dochter, dus ik houd het heel bewust geheim! :)

9. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    604
    781
    93
    Vrouw
    @Ingeltje wat een schrik! Heel veel beterschap!

10. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Ingeltje hoe gaat het nu met jou?

@xDanielle en met jou? Kunnen ze iets voor je doen in het ziekenhuis behalve vocht geven?

11. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik baal echt als een stekker.
    Man heeft even corona meegenomen vanaf werk. Testte vanmorgen positief. Kan dus vrijdag alleen naar de echo...
    Of ik moet hem verplaatsen, maar kan dan pas volgende week vrijdag dat hij mee kan.
    Ik weet het nu even niet. Wil liever niet alleen naar de echo, maar de enige die ik mee wil is man.
    Gedoe... en ondertussen hopen dat ik het zelf niet krijg...

12. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Meiden ik had vanmorgen een beetje bruin bij het afvegen:eek: en laatste dagen al steekjes bij mijn banden ben nu echt bang dat het niet goed gaat:cry: gisteren was ik 5 weken….

13. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Iemand hier ervaring mee? Ik heb dit bij de andere 2 zwangerschappen niet gehad en bij mijn miskraam (1e zwangerschap) kwamen we er pas bij de 1e echo achter al had ik wel last van buikpijn voor die echo…

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ooooh wat balen!! Ik duim dat je het zelf niet krijgt!! Alleen naar een echo is niet leuk :(

Steekjes bij je banden zijn juist een goed teken hè!! En bruinverlies hoeft niets te betekenen!! Mijn ervaring: 2x begon het met bloedverlies, 2x zagen we een kloppend hartje op de echo en kreeg ik snel na de echo alsnog bloedverlies. Ik duim voor je dat het gewoon goed zit ❤️

Aniek86 vindt dit leuk.
  15. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Beetje bruinverlies zegt niks.
    Pas als het echo veel rood bloedverlies is met echt krampen moet je je zorgen gaan maken.

Aniek86 vindt dit leuk.
  16. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Verloskundige gebeld en die zegt dat het niks hoeft te betekenen… pas met rood moet ik weer bellen… maar alles voelt gewoon als of ik ongesteld moet worden ofzo heel vreemd:(

17. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    En had je daar toen het gevoel ook bij van ongesteld worden of alleen het bloed verlies?

18. Tester225

Tester225 Lid

13 mei 2019
    31
    42
    18
    Vrouw
    He! Ik breek hier even in, schrijf eigenlijk mee in het andere Februari topic.
    Ik had gister in de ochtend bruinverlies en al een aantal dagen minder symptomen. Dat in combinatie met een geschiedenis van drie miskramen zorgde voor paniek. Ik heb de verloskundige gebeld en mocht meteen langskomen voor een echo. Hartje klopt en meting was perfect volgens berekening. Het hoeft dus écht niks te betekenen! Mijn miskramen begonnen allemaal met helderrood bloed (en 1 missed abortion).

Dat gevoel van ongesteld worden had ik ook en dat bleek bandenpijn te zijn. Bruinverlies is ondertussen ook gestopt. Bij m'n eerste (goede) zwangerschap had ik exact hetzelfde en was alles oo oké! :)

En dan speel ik nog even advocaat van de duivel: bij m'n eerste had ik aangegeven dat ik ook effectief wat bloedverlies had (was ook zo, maar echt heel miniem) en toen mocht ik een echo. Ben even vergeten te kijken hoe ver je bent, maar leugentje om bestwil (of ben ik dan een heel slecht mens) als dit je stress zou verminderen..

Puttertje, Elraange, Siamara en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    En hoe ver ben je nu? En hoe ver was je toen je die echo kreeg? Verloskundige zei dat met 5 weken er sowieso geen kloppend hartje is en ik dus alleen maar ongeruster zou worden …

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden, na lang wikken en wegen wil ik toch met jullie mee schrijven. Ik ben vandaag 5+1 zwanger van onze 4e tp van ivf. We hebben echt veel meegemaakt waaronder een miskraam en 2 biochemische zwangerschappen. Ik ben al 5 jaar tweeling mama van twee mooie meisjes (die ook via een traject zijn gekomen) en dit is mijn eerste kindje met mijn nieuwe man (we zijn afgelopen woensdag getrouwd en kwamen er vlak voor de bruiloft achter dat ik zwanger was).

Door de miskraam en de biochemische zwangerschappen en ook wel door t traject bent ik heel erg onzeker en denk ik elke dag wel 100 keer dat ik een miskraam krijg. Vandaar dat ik niet durfde mee te schrijven eerder want ik was bang dat ik me weer af kon melden.

Hopelijk krijgen we allemaal mooie en gezonde februari kindjes ❤️

Ingeltje, Puttertje, Aniek86 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina