Gefeliciteerd met je huwelijk en wat een mooie verrassing zo net voor je trouwdag!! Wauw en ja, de onzekerheid is helaas heel herkenbaar. Ik wilde me vanwege mijn voorgeschiedenis eerst ook niet aansluiten bij een topic, maar ben toch blij dat ik het heb gedaan. Welkom ❤️
6+4, dus wel iets verder inderdaad. Vijf weken is qua echo idd wel een lastige termijn denk ik. Hoe gaat het nu?
Ik ben even in mijn auto gaan zitten om te huilen en ik kan niet stoppen. Ik heb geen idee waarom zo vervelend want ik zit op mijn werk! Hebben jullie ook huilbuien? Hoe gaan jullie daarmee om? Ik ben nu 7 weken en wil dit nog niet aan mijn collega’s gaan zeggen
Net terug van de echo, kleine garnaal en kloppend hartje gezien. We zijn zo blij. Gemeten op 7w6 of 8w0 dus lijkt aardig op schema te lopen met de banner.
Wat fijn @Imyselfandi! @Keekee, geen huilbui, wel een rotgevoel vandaag. Ik denk dat dat bij mij wel komt doordat ik eigenlijk te veel aan mn hoofd heb nu; volgende week vrijdag tentamen, de verkoop en alles wat daarbij komt kijken van mijn paard en thuis ook alles op rolletjes houden terwijl ik "tussendoor" moet werken ook.
Ik heb exact hetzelfde. Of Naja, gisteren een klein beetje rood na een nummertje 2 . En zojuist een beetje bruinverlies.. Denk zelf dat het door de druk komt op een of andere manier. Niet dat ik echt druk heb gezet maar toch. Heb ook een zwaar gevoel in m’n buik alsof ik ongesteld moet worden. Blijft spannend hè dit.. je hebt er zo geen invloed op
@Basisuil ahhhh wat een *** timing zeg ! Ik zou het een week verplaatsen, niet leuk maar alleen is ook echt niet leuk! @Aniek86 het vervelende is met dit dat je het niet kan sturen, alleen maar kan afwachten! Afleiding werkt hier het beste! Gelukkig zegt bruin verlies wel dat het oud bloed is, en banden pijn juist positief! En met 5 weken een echo is de kans groot dat er geen kloppend hartje is, wat de stress alleen maar vergroot! @sophia89 wat mooi zo'n onverwacht cadeautje, maar natuurlijk heel spannend of het goed zit! Leuk dat je mee komt schrijven! En natuurlijk gefeliciteerd met je huwelijk! @Imyselfandi gefeliciteerd met de goede echo! @Keekee wat vervelend zeg dat het je zelfs op het werk zo beinvloed! Ik heb werk waarbij ik niet meer na kan denken over alles omdat het zo druk is, en hier gelukkig nooit heel hormonaal! Sterkte, hopelijk trek je de tijd nog even door en voel je je snel wat minder slecht!
Het was alleen vanmorgen vroeg en na het hardlopen ook een beetje (mocht gewoon blijven sporten dus doe ik dan ook maar gewoon) … daar is het bij gebleven tot nu toe… maar alles voelt gewoon als of er een ongesteldheid aan zit te komen, wordt echt gek van de onzekerheid
Oh jij hebt precies hetzelfde dus… ja merk dat ik hier erg onzeker van wordt, het echt het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden met wat ik voel
@Aniek86 bij mn andere zwangerschappen had ik dat ook, maar was niets aan de hand (dat kwam later pas dus het bruinverlies had er niets mee te maken, voor je mn onderschrift leest en denkt dat ik uit mn nek klets haha) @sophia89 welkom en gefeliciteerd @Imyselfandi Wat fijn! Mn maag maakt de hele dag koprollen (afgewisseld met non stop trek haha) en ik moet echt constant blijven eten. Eten helpt goed, maar ik heb nergens trek in dus sta 500x per dag voor de kast te twijfelen wat ik nu weer moet gaan eten De vermoeidheid begint ook toe te slaan, einde van de ochtend nog even geslapen na een slechte nacht maar zou nu alweer kunnen haha. Nog 1.5 week tot de eerste echo en ik begin iets minder constante stress te hebben naarmate we verder komen, maar zodra ik er echt aann denk merk ik wel dat ik me onderbewust zit voor te bereiden op slecht nieuws. Die 1.5 week voelt als 1.5 jaar pfoeh
Hier was het ook na het tillen van m'n zoontje. Dat gaf de verloskundige ook als oorzaak. Het is enorm goed doorbloed daar, dus inspanning kan al snel zorgen voor bruinverlies. Ik hoop voor je dat alles oké is!
Ik ga vrijdag toch alleen en met videobellen. Ik wil niet nog een week uitstellen. En dus nog een week niet vertellen. Nu vooral hopen dat ik ook geen corona krijg.
Ja ik vind het echt totaal niet oke om alleen te gaan. Maar weet gewoon niet hoe en wat anders. Ik heb al moeite om mn mond dicht te houden, wil het gewoon vertellen. Dus dan toch maar alleen.
@Basisuil wat een slechte timing! Ik hoop dat jij geen corona krijgt en vrijdag lekker je kindje kunt zien! @sophia89 welkom! @Imyselfandi gefeliciteerd met de mooie echo! Nou, heb ik eerder in dit topic gezegd dat ik weinig last had van kwaaltjes? Heb vandaag de hele dag rondgelopen als een zombie. Drie collega's hebben afzonderlijk aan me gevraagd of het wel met me gaat. Volgens mij denken ze echt 'wat is er in hemelsnaam met Puttertje aan de hand?' of wellicht straal ik het al uit. Kan in ieder geval niet wachten om het over een paar weken gewoon te kunnen delen!
Goedemorgen. Ze kunnen niks anders doen dan eens in de zoveel tijd 2 liter vocht toedienen. Heb 4 dagen primperan gekregen maar mocht het niet langer gebruiken dan dat. Ze hopen dat ik weer een zetje gehad heb maar het gaat nog steeds slecht. Ik ben zo slap zo duizelig ik kan de hele dag niks. Verschrikkelijk zo! Heb wel weer een echo gehad en onze druif is gelukkig gewoon weer mee gegroeid. Inmiddels 4 kilo afgevallen