Ooh wat ellendig @xDanielle hoe kom je überhaupt de dagen door? @Ingeltje wat fijn dat het met jou beter gaat!! @Chrissie1990 ik snap je echt, maar je kunt echt beter bellen, tegen de tijd dat je het niet meer houdt van de spanning is er misschien geen plek voor je en moet je alsnog wachten.. ik hoop echt dat je de kracht vindt om een echo te plannen ❤️ @Aniek86 wat spannend zeg, ik snap dat het je niet lekker zit, zeker omdat je echt nog wel even moet wachten op de echo.. meestal is er met bruinverlies niets aan de hand, maar ik snap je zorgen heel goed ❤️ Qua opvang: zooooo blij met onze gastouder. Die weet ook al dat ik zwanger ben, anders was er geen plek, haha. Ben trouwens wel van plan een megalang verlof te nemen. Als ik normaal gesproken weer aan het werk zou gaan, is het eind mei. Nog maar 8 weken ofzo tot het einde van het schooljaar. Ik heb dit schooljaar ervaren dat het echt verschrikkelijk is om halverwege een schooljaar terug te komen als juf. Wat een stress. Dus ik vul het mooi op met ouderschapsverlof en ga pas na de zomervakantie van 2023 weer aan het werk. Als alles met dit wurmpje goed blijft gaan dan, hè.. ik maakte me een paar dagen zorgen omdat ik me minder misselijk voelde, maar toen belandde vanochtend toch mijn ontbijt weer in de wc en was ik gerustgesteld
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 15 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari Heidezicht -39 jaar - 2e kindje (1x zwangerschapsafbreking wegens CHD met 22 weken en 1 gezonde zoon, 2 stiefdochters van 16 & 19) 27 februari Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje 28 februari Totaal aantal zwangeren (28) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (26) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 29 - Famke 93 - Eerste echo 29 - Masa0903 - Hart actie echo Gyn 30 - Elraange- Eerste echo 30 - Miloena - eerste echo 30 - Lineens - extra echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 1 - Basisuil - Eerste echo 4 - MKR- intake + echo 4 - LMSB - Vitaliteitsecho 4 - MM34- eerste echo 4 - Stz90 - Intake 5 - Siamara - eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 7 - MamaAlice - eerste echo vk 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 12 - Lineens - termijnecho 12 - Puttertje - termijnecho 13 - LMSB - Eerste echo vk 13 - Puttertje - informatie prenatale screening 13 - Masa0309 - Intake + Echo VK 13 - Heidezicht - 1e echo 14 - Basisuil - Intake 14 - Aniek86 - Eerste echo 18 - Stz90 - Termijn echo 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: 4 - Aniek86 - Intake 9 - MM34 - 12-weken echo 9 - Puttertje - 16-wekenafspraak verloskundige Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
VK had ook al gezegd dat tampon niet slim is met infectie gevaar, dus dan maar van die inlegkruisjes in
Op het moment moeizaam. Om de 5min op de wc, heb nu Norit voor de diaree naar het werkt niet ofzo. Primperan mocht maar 4 dagen dus de misselijkheid komt ook weer terug. Maarja heb 2 kindjes van 11 en 6 dus je moet wel door..
Wat fijn, al die kloppende hartjes!! Ik ben zo blij voor jullie! Ik lees vooral dat iedereen misslijk is en amper eet. Ik ben ook misselijk maar dat verdwijnt als ik wat eet, dus eet ik meer dan anders en ben ik al 3 kilo aangekomen Ik heb ook de hele dag trek of ik nou misselijk ben of niet.... Ik baal er zo van! Bij mn 1e zwangerschap gebeurde dit ook, en ik had me zó voorgenomen dat ik dit keer niet zoveel aan zou komen! Ik heb ook een nrmaal figuur en gewicht, eten is nooit een "ding" geweest bij mij ofzo. Ik ben er een beetje van slag en down van geloof ik... Verder moet ik een extreem lange dienst werken van vanmiddag tot morgen 13u. Morgenmiddag zou ik gaan kamperen met mn zoontje en moeder en haar feestelijk vertellen dat ik zwanger ben maar dat gaat niet door omdat mn zoontje waterpokken heeft. Kortom, ik heb even een baaldag
Oh dit is zo herkenbaar! Ik zit ook al op +3. Ik eet ook de misselijkheid weg. Deed ik bij de vorige zwangerschap ook en ook ik had me voorgenomen dit niet meer te doen. Succes met werken vandaag!
Oh shit, dat is wel echt heel erg balen! Is je zoontje er erg ziek van? Dat misselijke weg eten doe ik ook en ik vind het wel prima. Gewicht is prima, zal vast iets aankomen, maar dat gaat er later wel weer vanaf. Alles beter dan de hele dag misselijk. Enige voordeel dit keer ten opzichte van de andere 2 keren is dat ik nu vooral veel zin heb in fruit ipv in frituur Scheelt toch weer een beetje. Zou me er ook echt niet druk om maken, het is nu eenmaal zo. Als je over een paar weken niet meer misselijk bent kun je weer normaal gaan eten
Bij mij gaat er enkel gewicht af voorlopig! Gelukkig nog niet té veel, ongeveer 1,5/2 kilo vergeleken met voor ik zwanger werd. Hoop dat de misselijkheid snel over gaat
Maar lieve schat, wat maakt het uit dat je aankomt?! Dat is er straks echt zo weer af als gewicht niet je ding is. Kilootje meer maakt je geen minder mooi mens ♡ Ik weeg zo'n 40 kilo teveel en ben toch blij met mezelf. Is echt een mindset ♡
Ik ben weer thuis in eigen bed. Tjongejonge wat een heftige week was dit opeens. Vanmiddag komen de kinderen even langs, zo fijn, ik mis ze. Ik kan mezelf al best redden dus dat is fijn. Mijn ouders zijn vandaag nog hier, hebben fijn met de was geholpen echt heerlijk
@Basisuil vanacht had hij flink koorts, maar vanmorgen niet meer en was hij (wel met een paracetamol) weer vrolijk. Alleen nog jeuk. Dus toch naar het KDV en daarna logeren bij oma, want ik kan niet zo makkelijk thuis blijven van werk. Ik vind het ook gewoon lastig dat ik zo'n lange werkdag heb en er dan niet voor hem ben. Ik ga trouwens denk ik dat nieuwe ouderschapsverlof opnemen van 9 weken tegen 70%. Dan hoef ik de eerste tijd geen slaapdiensten te werken en hoeft de baby niet gelijk met 10 weken uit logeren. Dat vond ik bij mn eertse best heftig. Fijn dat ik met dat eten niet de enige ben. En jij ook bedankt voor je lieve berichtje @Ingeltje! Jullie maken mn glas van half leeg weer naar half vol
Oh @cherrytomaatjes , ik ben ook al 2 kilo aangekomen hoor! Terwijl ik al jaren op hetzelfde gewicht zit. Ik heb óf enorme zin in eten óf een weeïg gevoel in mijn buik, dat weggaat door eten. Ik kan er ook wel mee zitten, maar ik ga er vanuit dat ik me over een paar weken energieker voel en dan ga ik lekker het sporten weer oppakken.