@Basisuil wat naar dat je je ziek begint te voelen, hopelijk valt het mee ! @Simone1992 wauw dubbel gefeliciteerd! @kabbi hier gaat het de werkdagen juist goed om vervolgens m'n dagen thuis Hier vanochtend een goede echo gehad, een prachtig klein garnaaltje met kloppend hartje !
@miloena wat fijn!! Ik schommel een beetje tussen beroerd en wel prima. Stuk beter dan vanmorgen. Denk zo te voelen vooral verkouden en dat slaat op mn evenwichtsorgaan. En die hormonen werken ook niet echt mee. Echo niet afgezet, ben vooral zo ontzettend benieuwd hoever ik ben! Ik denk toch eigenlijk precies een week verder. Anders zou ik met 3+4 al een goede duidelijke test hebben gehad. Met 3+4 zou mn hartslag duidelijk omhoog gaan. Met 5+3 al behoorlijk misselijk en maagzuur. Normaal is dit allemaal een week later. Dus denk dat ik vandaag of morgen 8 weken ben. Afwachten tot morgen... nog 16 uur Edit: zou ook echt teleurgesteld zijn als ik echt 7+1 ben morgen. Dan moet ik nog een week langer met die misselijkheid en maagzuur doen
Haha nou dat is wel lastig met ziekmelden, want het is zo wisselend. Ik ben zelf HR ook, dus vind dat somehow extra spannend. ik wissel het af met thuiswerken, dat helpt al want dan ga ik s middags soms even op bed liggen
Ik herkend dit ook zo goed. Echt niet normaal moe de hele dag. Ik lig al de hele week vroeg op bed. Gelukkig komt de zomer periode eraan, dan is het bij mij op werk vaak wat rustiger
Ik vind fulltime werken op dit moment ook erg pittig. Gelukkig zijn mijn kleuters ook allemaal erg moe, dus ik doe het lekker rustig aan haha. Laat ze veel spelen en zodra het lekker weer is, gaan we lekker naar buiten. En hierna nog een weekje en dan heb ik heerlijk 6 weken vakantie!
Hier is het bruinverlies flink aan het doorzetten met echt de nodige krampen in mijn onderrug en baarmoeder dus vrees het ergste….
Hallo allemaal, Wat fijn al de mooi echo's. Hier wat meer onrust. Dinsdag een echo gehad. Zag er prima uit volgens de verloskundige. 4.5 mm, nog geen kloppend hartje, maar daar was het nog te pril voor ( ruim 5 weken). Nu ineens sinds 2 dagen minder symptomen. Gisteren en vandaag een test gedaan: Bovenste gisteren dus wel opgedroogd Onderste net gedaan, maar wel lichter. Wat vinden jullie van dit alles ?
Totaal niet betrouwbaar meer Bij beide zijn de teststrepen donkerder dan de controlestrepen. Dat kwaaltjes per dag wisselen is volkomen normaal! Meer dan wachten tot de volgende echo kun je niet helaas....
Oh wat een nare spanning @Aniek86... Seks... momenteel vrij weinig... de afgelopen paar weken al eigenlijk. Wat dat betreft echt een wonder dat ik zwanger geraakt ben. Normaal zaten we op 4/5 keer per week, afgelopen maand weet ik niet eens of we de 5 keer in 1 maand wel haalden. Was tijdens mn vorige zwangerschappen anders. Qua vermoeidheid enzo... Ik red mn werk nog wel, maar vooral omdat ik dan bezig ben. Zodra ik ga zitten klap ik ook echt om. Ik werk (gelukkig) maar 3 dagen, maar de combinatie met studie en baby is best pittig nu.
Ik mag morgen extra om 14.45 uur. Omdat ik nu een 4e ronde bezig ben, mag ik altijd langskomen. Zo fijn.
Allen hier ook een klein frummeltje gezien met kloppend hartje. Daarnaast ook wel onzekerheid ivm stolsel van 1.6 bij 2cm die ernaast zit. Kans is aanwezig dat als deze eruit komt het de baby mee kan nemen, dus vlgd week weer terug om te kijken of hij kleiner is geworden of misschien zelfs foetsie is. Dus voor nu ben ik blij met een randje zorg.