Ik wil alle dames hier een gezonde en fijne zwangerschap toewensen en geniet ervan. Ik wens iedereen hier ook een goede bevalling toe. Ik heb twee gezonde kinderen en ik kan zwanger raken, dus ik weet zeker dat ik nog een keer een gezonde baby in mijn armen ga houden.
@Ingeltje heb jij vandaag alsnog een echo? Of niet meer omdat je die in het ziekenhuis al hebt gehad?
@Basisuil hoe voel jij je vandaag? Ga je het beetje trekken vandaag? Succes mocht je gaan! @Simone1992 Fijn dat het snel went haha, je had mij echt van de vloer moeten rapen hoor haha. Moet je nu eigenlijk ook vaker op controle enzo? @Ingeltje hoe is het met jou? @MM34 minder dan normaal, ik ben zo misselijk ik moet al bijna spugen van het schudden van de auto, laat staan een wildere schudpartij hahah @Imyselfandi kan me voorstellen dat 40 uur icm de vermoeidheid enzo best pittig is. Fijn dat je af en toe kan thuiswerken en even kan liggen. Morgen weekend, en dan kan je lekker bijtanken hopelijk! @Aniek86 oh nee dat klinkt niet fijn Hoe is het nu? Ik ga keihard duimen dat het goed zit! Met koorts zou ik misschien toch ff belletje vk of huisarts doen voor de veiligheid. @Jolanda19849 ik had in ons tweede groepje al gereageerd maar heb nog eens zitten kijken en vindd echt dat die tweede gewoon in zijn geheel lichter is opgedroogd hoor ! @Elraange wat fijn van het hartje, maar jakkes toch met een beetje onzekerheid die je niet wil. Ik ga duimen dat het allemaal goed gaat komen! @Puttertje hier het zelfde, nog geen gevoel. Wel blij dat het gelukt is in het medische traject enzo. Blij dat we zwanger geworden zijn, maar nog geen blijdschap om evt baby. Ik heb ook nog totaal geen gevoel/idee dat er evt een baby zou komen ofzo. Denk dat dat gevoel bij ons pas na de 20/24 weken een beetje gaat komen. Maar het is nu ook nog zo'n vaag iets, ja een echo heb je gehad maar die lijkt nu nog nergens op toch haha. Je hoeft je echt niet slecht te voelen hoor, heel veel vrouwen hebben dat genieten niet. Er zijn mooie momenten in zwangerschappen, echo's, schopjes enzo maar tussendoor gaat het normale leven gewoon door, je hoeft niet altijd op een wolk te zitten Het eerste trimester is spannend, de baby's zijn rijstkorrels en symptoomwise ist ook niet alijd een feestje, dat genieten komt echt nog wel op momenten !! Niet te streng voor jezelf ❤ @Chrissie1990 oh nee wat naar Ik hoop stiekem nog dat het bloedverlies al gestopt is en er niets aan de hand is ❤ Ik ben behoorlijk moe, 2 hele drukke dagen achter de rug. Vandaag weinig op de planning gelukkig (alhoewel onze kleine tornado ook hele dag thuis is en je daar ook je handen aan vol hebt haha). Ik eet normaal gesproken graag kipfilet op brood, maar pakte het net en ging bijna over mn nek van de geur Helaas had de kleine man het al gezien en moest ik alsnog een broodje met kipfilet voor hem maken
Ik voel me vandaag een stuk beter! Wel verkouden, maar niet zo beroerd als gisteren. Nu wachtend op de echo
Garnaaltje heeft echt een kloppend hartje, is er ook echt maar 1. En uitgerekende datum blijft voor nu staan (helaas). Ze kwam qua meten echt rond de 7 weken uit. Vind het vooral jammer dat ik die misselijkheid dus nog langer blijft.
Ja ik zit nu bij de vk. Half uur vertraging al grr Maar ik kijk er nu wel naar uit om te kijken of het nog goed gaat daarbinnen. Lichaam heeft nogal een klap gehad dus hopelijk kleintje niet!
Ach @Chrissie1990 wat verdrietig... Ik hoop dat het (voor zover dat kan) goed verloopt en je snel weer schoon bent. Heel veel sterkte! @Ingeltje, succes met de echo, ik duim voor een vlekje met een sterk kloppend hartje! Iemand vroeg iets over werk. Op zich gaat het bij mij best oke, maar ik werk 3 dagen, dat scheelt. Na een werkdag ben ik wel heel moe trouwens. Ik had eergister die lange 24 uurs dienst. Dat trok ik niet dus heb me in de ochtend ziek gemeld. Ik had in de nacht een aantal storingen dus slecht geslapen, en het was zo warm dat ik extra misselijk was. Gewone diensten zijn dus oke, maar zulke lange intensieve diensten zijn nu net even teveel merk ik. Ik heb het ook mn leidinggevende verteld zodat ze begrijpt waarom ik me plots ziekmelde. Ze kan soms best bot zijn maar reageerde nu heel begrijpend, dus fijn!
Wat een verhalen zeg dames. Sterkte voor de onzekerheid, hopen dat het toch goed komt. En fijn de mooie echo's. Ik mag vanmiddag om 14.45 uur. Net nog een test gedaan. Ze blijven donker. Wel blij dat ik vanmiddag even mag kijken. Licht positief, want anders hadden de testen waarschijnlijk wel lichter geworden. Na 30 sec worden de testen al donkerder dan de controle streep . Sorry dat ik weer een mijn hart lucht[.