Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SintPannenkoek, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Pizza :| bahhhh!
    Mijn maag kan de geur van pizza momenteel echt niet verdragen.
    Normaal vind ik het heerlijk.

    Drinken doe ik altijd wel genoeg eigenlijk.
    Heb ook altijd wel dorst.

    Ik word ook wel gek van alles wat je niet mag.
    Houd me er ook niet helemaal aan.
    Wel de echt rauwe dingen. Maar zoals alle soort ham eet ik gewoon, ajuus.
    Net zoals dat teveel cafeïne slecht zou kunnen zijn.
    Weet je wat pas een slecht idee is momenteel, mij geen cola geven :roflmao::oops:
    Mijn maag wordt heel blij cola (laat hem wel even staan zodat er wat minder prik in zit).
    Sowieso denk ik dat het risico in Nederland ontzettend klein is. Zo ook met biefstuk, carpaccio, zalm ed. De hygieneregels zijn hier zo hoog, dat een bacterie niet eens de kans krijgt om zich te nestelen.
     
    miloena en Ingeltje vinden dit leuk.
  2. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja beetje nuchterheid is ook wel fijn
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  3. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    252
    198
    43
    Vrouw
    Oh ja ik drink ook wel koffie! Cola ook. Haal ook wel eens zonder cafeïne om me beter te voelen hahaa. Verder mis ik gelukkig niet zoveel.
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  4. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Zeker, ben ik wel van :)
    Ik ga qua eten ook echt niet alles opzoeken of het mag ja of nee. Alleen met medicatie ben ik wel heel voorzichtig en zoek dat echt op.
    Weet wat voor ontzettende troep medicatie kan zijn, dus ik lees die bijsluiter eerst wel even.

    Wat ik ook even vergeten was dat je alles op pikt in het begin van je zwangerschap.
    Eerst strontverkouden, nog steeds eigenlijk. En sinds vanmorgen ook zere keel en zo'n hele vieze smaak in mn mond.
    Negatieve coronatest. Morgen weer werken, dus hopelijk is het dan wat beter.
     
    Ingeltje vindt dit leuk.
  5. Moor1986

    Moor1986 Actief lid

    20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Ohhhhh dat mis ik wel
     
  6. Moor1986

    Moor1986 Actief lid

    20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Ben blij dat ik niet de enige ben die te weinig drinkt. Alleen water staat me op een of andere manier ook tegen dus het is roosvicee momenteel.
     
  7. kabbi

    kabbi Lid

    16 jun 2022
    52
    43
    18
    Vrouw
    Bij mij inderdaad ook opeens geen symptomen meer (pijnlijke borsten weg). Misselijkheid is überhaupt nog niet geweest. Ben morgen 6 weken, dus dat kan zeker nog. Hopelijk geen verkeerd voorteken :)

    oh en over het eten, veel ‘moet’ al worden afgeraden vanwege de hele lage hoeveelheid van een stof dat gevaarlijk ‘kan’ zijn. Dus ik houd me zeker aan het niet eten van rauwe producten, maar kabeljauw, garnalen etc. eet ik gewoon hoor. Zolang het niet te vaak is. Net als cola en koffie :p
     
  8. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik heb mezelf ooit aangewend om in de auto te drinken tussen klanten door. Ik had (en heb) altijd flesjes water in de auto. Tegenwoordig drink ik makkelijk genoeg, maar dat hielp mij toen.

    Qua eten, garnalen eet ik gewoon, rauwe vis etc niet (al heb ik het weekend voor mn positieve test nog carpaccio en zalm gegeten en wijn gedronken). Qua vleeswaren ook gewoon ham en cervelaat etc. Beetje nuchter nadenken...
     
    Ingeltje vindt dit leuk.
  9. Puttertje

    Puttertje Actief lid

    12 mei 2022
    332
    527
    93
    Vrouw
    Hier is het ook een komen en gaan van symptomen, soms zelfs gedurende de dag. Op sommige momenten moet ik me door de dag heen slepen, terwijl ik op andere momenten weer veel energie heb. Ook mijn gemoedstoestand schiet alle kanten op. Heb het idee dat mijn eetlust de afgelopen dagen gelukkig weer een beetje genormaliseerd is, kon wekenlang alleen maar aan eten denken. Nog steeds niet misselijk, dus ik denk dat dat me bespaard blijft. Alleen een beetje een weeïg gevoel zo nu en dan.

    Kan inmiddels trouwens in de avond niet meer met mijn laptop op mijn schoot/buik op de bank liggen, dan staat ie helemaal schots en scheef :D dus buikje begint wel wat te groeien heb ik het idee, al zullen het ook nog wel grotendeels mijn darmen zijn
     
  10. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    #1950 Basisuil, 3 jul 2022
    Laatst bewerkt: 3 jul 2022
    @Puttertje dat wordt dan onderhand een buikfoto :D

    Netflix vraagt of ik in de mood ben voor een sensuele/sexuele serie.
    Netflix heeft duidelijk nog niet door dat ik zwanger ben :roflmao::roflmao:

    Edit: het meest seksuele wat ik op Netflix heb gekeken was sex education. Briljante serie. En nu bezig met bridgerton, daar kunnen ze er ook wel wat van :rolleyes:
     
  11. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Over cafeïne gesproken. Ik dronk soms een kop koffie als ik moe en lusteloos was, maar ik kom er nu dus pas achter dat ik daar misselijk van wordt:|

    Eten ben ik wel voorzichtig mee, maar ook wel nuchter. Ik zoek het niet op, maar als het zo een keer uitkomt en mn hamburger niet 100% doorbakken is ga ik daar niet moeilijk over doen. Ik kan me trouwens ook voorstellen dat anderen dit wel doen, bijvoorbeeld als je een geschiedenis hebt.
     
  12. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    252
    198
    43
    Vrouw
    Haha mijn buik is ook al wel aanwezig! En jij bent al een paar weken verder dus kan me voorstellen dat hij al lekker groeit!
     
  13. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    252
    198
    43
    Vrouw
    Hahahaha huh, netflix vraagt nooit iets aan mij :roflmao:. Kwamen ze maar eens met goede suggesties haha. Heb net snowflake mountain gekeken, aanrader haha.
     
  14. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik kan of de laatste aflevering van Stranger Things gaan kijken of een dutje gaan doen. Wat een onmenselijk dilemma :roflmao:
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  15. Sles

    Sles Actief lid

    13 jun 2022
    252
    198
    43
    Vrouw
    Dutje? Ik ga gewoon zo slapen hoor :roflmao::roflmao:
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.
  16. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik ook, even de aflevering afkijken, wat eten, douchen en plat.
    Morgen weer werken....
     
  17. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Oeeeeh das een lastige:p

    Ik ben trouwens net aan seizoen 4 begonnen (SPOILER ALLERT) maar na 2 afleveringen gestopt. Watskebeurt met de gewone monsters?! Dit vind ik echt goor en eng, niet het monster zelf maar wel alles eromheen:confused:Ik hou niet zo van demonische shit, vind het zo jammer!
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.
  18. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Een klein dutje op de bank voor dat ik ga slapen, een nappetizer
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  19. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik kan hier echt 0% antwoord op geven zonder ook maar iets te spoilen :|:|:| Nou vond ik die eerste monsters ook best goor soms haha. Ik moest ook echt ff slikken van deze creap, maar het seizoen is gewoon weer zo dik, worth it om door te bijten :thumup:
     
  20. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Geeft niet, ik ben er nu toch al mee gestopt. Maar het irriteert me, want ik hou er niet van om dingen niet af te maken. En nu weet ik niet hoe het afloopt. Wacht, ik stuur je een pb en dan kun je me de samenvatting geven?:roflmao:
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina