Uitgerekend 1 tot en met 15 november 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamavanHayden, 24 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misaangelx

Misaangelx Actief lid

20 aug 2022
    146
    213
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Leuk dat je meeschrijft!
    De spanning is goed aanwezig inderdaad, maar ik kan me voorstellen voor de moeders uit een traject dit dubbel zo spannend is.

Ik zoek vooral overal bevestiging omdat ik eigenlijk geen symptomen heb, heb jij al ergens last van?

Pindarotsje124 vindt dit leuk.
  2. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Toch nog even een testje gedaan.. hoopte op een knaller maar is toch nog iets te licht voor een knaller. Is dit nog een goede oploop? Ga nu stoppen met testen.. maak me eigen er alleen maar onzeker mee hihi. :oops::rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

3. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Ziet er gewoon goed uit hoor! Zou er lekker mee stoppen. Ik zal niet zeggen dat ik geen testdrang meer heb, maar denk maar zo: veel donkerder kunnen je testen niet worden. We hebben het nu echt niet meer in de hand! En inderdaad je wordt er alleen maar onzeker van :)

4. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Fijn dat het er goed uit ziet.. :D precies je heb helemaal gelijk..

5. Luna10

Luna10 Lid

7 mrt 2023
    75
    115
    33
    Vrouw
    Ik vind de oploop heel mooi! Ik zou ook stoppen met testen, al snap ik ook dat de drang er wel is hoor!

6. Pindarotsje124

Pindarotsje124 Actief lid

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Dankjewel!❤️
    Nou he?! Het gaat echt ontzettend langzaam. Ik probeer iedere keer afleiding te zoeken door maar rond te keutelen in huis en buitenshuis. In de hoop dat de tijd sneller gaat. :roflmao:

Bedankt!❤️ Ah, ja erg he die spanning! Het vertrouwen is soms zeker lastig en precies wat je zegt! Het gekke was dat ik 2 dagen voor mijn eerste positieve test zachtjes in bed lag te huilen en de hoop een soort had opgegeven. En toen een paar dagen later toch ineens een positieve test, maar dan slaat een andere angst weer toe. Toch probeer ik er wel van te genieten en ben ik er nu nog rustig onder.

Ik heb hier ook het idee dat het wel meevalt. In het begin had ik wel wat symptomen van hoofdpijn, duizeligheid en steekjes heel af en toe in mijn borsten en maagzuur na het eten. Maar dit verdween allemaal snel weer.

Nu heb ik alleen soms last van duizeligheid en vermoeidheid en ik denk dat mijn reuk wat sterker is geworden.

Krampen heb ik wel geregeld in mijn buik, dat maakt me soms wel bang omdat ik dat met mijn bbz ook had, maar dat was een blijvende kramp en nu neemt het ook wel eens af en verdwijnt het. Mijn vader zei gisteren wel: "Wat ben jij ineens aangekomen! Ben je zwanger ofzo?" Ik dacht nou lekker zeg!:roflmao::roflmao: Bedankt pa!
    Maar ik heb er maar over gezwegen want ik wil eerst de echo afwachten.

Ah wat fijn dat je nu zwanger bent! ❤️ Het is allemaal al een heftig traject en zwaar en spannend genoeg. Ik zal duimen dat onze kindjes blijven plakken. ❤️

Delacour vindt dit leuk.
  7. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Dankjewel! ❤️ Ik had eerst wat meer symptomen maar dat is nu wat minder geworden. Ik voel wel gerommel in mijn baarmoeder en soms wat steekjes of krampen, maar dit neemt ook wel weer af. Ik ben vooral snel duizelig en moe. Waar ik normaal altijd tot laat op bleef en een film altijd tot het einde afkeek, val ik nu al aan het begin van de film in slaap. Normaal was ik degene die uiteindelijk de hele film afkeek en nu is het mijn partner. :D:roflmao:

Misaangelx vindt dit leuk.
  8. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Zien er super uit hoor! Die van mij is volgens mij niet eens zo fel! Ik heb vandaag een Clearblue test gedaan en stop nu met testen.

SNB vindt dit leuk.
  9. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Ja precies! Proberen te genieten van elke dag dat je zwanger bent. Doe ik nu ook! Ik had vorige week inderdaad een beetje hetzelfde als jij! Nu niet veel klachten behalve wat steekjes en krampjes. Moet zeggen dat ik nu ook echt met een heel warm gezicht op de bank lig. Ook wel moe, maar niet extreem! Ach ik denk maar dat t positief is haha. Alleen Google moet ik ook echt los gaan laten :|

10. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden. ♡ had gewoon even positieve woorden nodig denk ik..

Alle nieuwe dames, van harte gefeliciteerd en welkom!! ❤️❤️

Catlover2020 en Pindarotsje124 vinden dit leuk.
  11. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Zo is het! Ah wel goed dat je even ligt. Ik probeer wel echt naar mijn lichaam te luisteren. Ja je hebt helemaal gelijk! Ik moet Google ook los gaan laten hahaha, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. :roflmao: I'm guilty too!

12. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Ja het scheelt dat ik momenteel niet werk. Zit vanaf de kerstvakantie al overspannen thuis. Ik geloof ook echt dat de rust heeft meegespeeld in het zwanger raken. Maar ik kan dus makkelijker mijn rust pakken en dat vind ik wel fijn. Anders was dat bijna niet te doen geweest haha. Sowieso het traject in alle rust doen, vond ik heel fijn. Zou niet weten hoe ik dat had moeten combineren met fulltime werken. En dan heb ik nog het geluk dat het deze eerste keer IUI raak was. Dus ik hoop dat het goed mag blijven gaan en ik het ziekenhuis voorlopig niet meer hoef te zien. Vond kort en krachtig wel prima genoeg :oops:

Diep respect voor jullie dames die een nog langere weg hebben afgelegd ❤️

Pindarotsje124 en Delacour vinden dit leuk.
  13. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Oh dat scheelt inderdaad heel veel! Wel minder dat je overspannen bent, maar wel fijn dat je wat meer rust hebt gevonden en daar nu de vruchten van plukt.

Ik werkte eerst ook voor een werkgever maar door het traject was ik erg vaak afwezig. Hier voelde ik mij vaak erg ongemakkelijk bij t.o.v. collega's als ik dan weer weg moest. Hierdoor ben ik sinds 3 maanden voor mijn partner gaan werken. Zij heeft een eigen bedrijf en dat geeft me zoveel rust en flexibiliteit. Gelukkig had ik die luxe. Kan me voorstellen dat het voor anderen erg lastig is om dit alles te moeten combineren.

Ahh! Nou gelukkig is het gelukt en we gaan duimen dat ze blijven plakken en alles goed mag gaan.❤️

Catlover2020 vindt dit leuk.
  14. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Oh wat fijn dat die mogelijkheid er is zeg!
    Nou inderdaad! Het geluk mag nu wel met ons zijn ❤️

15. Misaangelx

Misaangelx Actief lid

20 aug 2022
    146
    213
    43
    Vrouw

16. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Ah, ja echt ideaal is dat!! Kan mij voorstellen dat dat nu heel lastig is. Ik begrijp heel goed dat je de eerste echo wilt afwachten.

Misaangelx vindt dit leuk.
  17. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Ik heb vanavond weer wat buikpijn en last van m’n rug en word ineens weer zo overvallen door angst. Maar echt… kan wel huilen :( Heel dat stomme Google moet ik ook echt laten, maar vind dit allemaal gewoon zo spannend. Ik word er heel onrustig van, van die gemixte signalen :oops:

18. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.112
    113
    Vrouw
    Niet googelen! ❤️

19. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Welkom en Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames❤️

Ik lees het woord Google.. Just don't do that! Het maakt je alleen maar onzeker en bang, vertrouwen hebben is eigenlijk het enige wat je nu kan doen.

Hier met vlagen een beetje een weeig gevoel, niet echt misselijk te noemen.
    Borsten iets gevoelig bij aanraking.. Ik slaap wel echt mega slecht, vroeg wakker, veel dromen, vaak wakker in de nacht.
    Ik merk dat ik zo onrustig ben naar de eerste echo toe.. Wordt gek van de zenuwen! Misschien dat ik toch maar even ga bellen of het niet iets eerder kan:roflmao: ik vind wachten tot 8.6 weken echt killing! :roflmao::roflmao:

Soesxx en Pindarotsje124 vinden dit leuk.
  20. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡
    ---------------------------------------------

1 November

2 November

3 November
    - mamavanHayden 3e kindje
    - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje
    - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje

4 November
    - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆
    - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje

5 November
    -
    mmmS - 31 jaar- 3e kindje

6 November

7 November

8 November

9 November

- es19933 - 29 jaar - eerste kindje

10 November

- Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje
    - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje

11 November

- SNB - 26 jaar - eerste kindje.

12 November

Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆)

13 November

Luna10 - 33 jaar - derde kindje

14 November

15 November

-----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (7)
    -----------------------------------------------

Afspraken:

Maart:

15-03: Beb2109 - eerste vroege echo
    15-03: Pindarotsje124 - eerste vroege echo door bbz(5+3)
    17-03: Delacour - eerste echo (7 weken)
    22-03: SNB - eerste vroege echo door mk (6+4)
    24-03: Misaangelx - eerste echo/intake (7+5)
    27-03: Catlover2020 -eerste echo ziekenhuis
    28-03: Luna10 - eerste echo (7+2)
    28-03: Hellopretty eerste echo (7+4)
    29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken)
    31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken)
    17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1)
    21-04: Luna10 - Termijnecho (10+5

Deel Deze Pagina