Uitgerekend 1 tot en met 15 november 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamavanHayden, 24 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    hahaha ja precies! Het gaat snel maar toch weer niet. Ik hoop gewoon voor ons allemaal dat het zo rustig door blijft gaan, of dat we gewoon hele duidelijke kwaaltjes krijgen hahaha.

Ja genieten van elke dag! Morgen tik ik de 5 weken aan. Voelt toch weer als een overwinning ookal zegt het niks:roflmao: Maar ben blij wanneer het 27 maart is. Ik ben wel blij dat ik de echo gelijk om 8:30 heb haha, scheelt een boel wachten

Pindarotsje124 en Es19933 vinden dit leuk.
  2. Misaangelx

Misaangelx Actief lid

20 aug 2022
    146
    213
    43
    Vrouw
    Ik ben aankomende zaterdag 6 weken en tot nu toe heb ik eigenlijk geen symptomen..

Ik heb juist meer energie dan ik ooit heb gehad, de enige kwaaltjes die ik kan opnoemen zijn grote/opgezette borsten, af en toe wat krampjes en stemmingswisselingen.

Het is dat m’n testen positief waren en dat ik niet ongesteld wordt, anders had ik nooit bedacht dat ik nu zwanger ben. Hoop gewoon dat alles goed is de tijd gaat zo langzaam..

Catlover2020 vindt dit leuk.
  3. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Hier precies het zelfde, het enige wat ik heb is gevoelige en grotere borsten en af en toe krampjes en soms kan ik weinig hebben meer niet. Ben ook heel bang dat er iets niet goed is maar, probeer te genieten. ♡♡

Misaangelx vindt dit leuk.
  4. Pindarotsje124

Pindarotsje124 Actief lid

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Hier ook hetzelfde. Helemaal geen klachten. Enkel enorme rugpijn in de nacht en plafondiensten. Overdag zo af en toe buikkrampen.

Misaangelx, Delacour en SNB vinden dit leuk.
  5. Misaangelx

Misaangelx Actief lid

20 aug 2022
    146
    213
    43
    Vrouw
    Erg hè die onzekerheid. Nu is dit sws mijn eerste zwangerschap en zou ik niet weten wat ik wel en niet zou moeten voelen, maar als je dan van andere dames het ene na het andere kwaaltje hoort ga je toch twijfelen ofzo?
    Nu heeft de vk bij het inschrijven wel al gemeld dat dit niets hoeft te betekenen voor het verloop van de zwangerschap, dus ik houd me daar maar aanvast!

Idd proberen te genieten en misschien hebben wij een soort geluk dat we er zo doorheen wandelen!

Hoop voor iedereen op een mooie echo, dat de tijd maar snel mag gaan!

Pindarotsje124 en SNB vinden dit leuk.
  6. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Hier hetzelfde! Ook eerste keer zwanger en je weet gewoon totaal niet wat erbij hoort!

Ik heb nog wel een kwaaltje ontdekt wat er schijnbaar ook bij hoort. Heeel snel buiten adem zijn. Was gisteren op de fiets naar een vriendin, nou ik kon zowat aan de beademing :roflmao: Ik ga niet zeggen dat ik een goede conditie heb, maar dit was wel heel heftig hahaha.
    Vandaag sowieso best een beetje benauwd allemaal. Hoort er schijnbaar allemaal bij

Misaangelx, Pindarotsje124 en Soesxx vinden dit leuk.
  7. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Ik ben al iets meer dan 1 kilo aangekomen :eek:

8. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Haha ahw hier nog één hoor! Ik ben ontzettend opgezet. :roflmao::roflmao: Ben me een beetje aan het verstoppen voor de familie. Tot volgende week als we de echo krijgen.

Soesxx, Catlover2020 en SNB vinden dit leuk.
  9. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Hahaha erg he.. ik krijg 22 maart pas m'n eerste echo.. :(

10. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Ja echt heel erg haha! Ahw kan me voorstellen dat dat voor je gevoel nog erg ver weg is. Ik probeer echt overal afleiding in te zoeken. ❤️

SNB vindt dit leuk.
  11. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Ik ook.. ik heb best veel wittige waterige afscheiding en lichte krampjes af en toe, is dit normaal?

12. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde! Af en toe voel ik het ook echt lopen. Dat zorgt dan weer voor paniek. Schijnt er ook echt bij te horen!
    Ik had vandaag ook echt een paar felle steken in m’n baarmoeder. Was ook vrij snel weer weg. Verder ben ik echt niet vooruit te branden… nergens zin in:$

Pindarotsje124 en SNB vinden dit leuk.
  13. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Hier exact het zelfde alleen geen steken haha.. ik ga ook iedere x naar de wc even spieken of het geen bloed is haha. Ik word net ook weer wakker, was half 3 in slaap gevallen op de bank. Ben ook echt heel moe ineens.

14. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Ja volgens mij is dat juist een goed teken!
    Als je zwanger bent heb je juist veel witte afscheiding. Bij mij is er nauwelijks wat te verkennen. Heb net toch een zwangerschapstestje gedaan en ben gelukkig weer gerustgesteld, dus het heeft me goed gedaan. Heb eindelijk een even donkere teststreep als de controle streep, dus hcg loopt wel op. Omdat ik nauwelijks wat merk, was ik daar wel even bang voor.

Bijgevoegde bestanden:

Soesxx, Misaangelx, SNB en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Zo fijn!!! :) Ik durf dus überhaupt niet meer te testen haha. Maar voel de neiging soms nog wel. Toch een soort controle ofzo? Maar aangezien de streepjes al donker waren, heeft meer testen ook geen zin denk ik. Kan alleen maar stress geven :oops:

Ga jij nog doortesten nu?

Pindarotsje124 vindt dit leuk.
  16. Catlover2020

Catlover2020 Bekend lid

5 nov 2022
    681
    684
    93
    Vrouw
    Zo ik was net weer helemaal in tranen hoor. Is sowieso nogal snel maar oké.
    Toen wij startten in het ziekenhuis ben ik begonnen met een soort dagboek met foto’s. Om onze reis te beschrijven. Ik ging die net even bijwerken, want dat had ik nog niet gedaan vanaf november. Pfoe alsof dan even alles binnenkomt hoeveel er is gebeurd de afgelopen maanden aan emoties en informatie. Zo dankbaar dat het al zo snel een positief einde heeft hopelijk. Helpt enorm bij de verwerking dit boek, maar ik hoop nu nog meer dat alles goed blijft gaan en ik dit echt even achter me kan laten. Wat een rollercoaster :$

Soesxx, Misaangelx, Pindarotsje124 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Hele mooie test! ♡Mijn borsten zijn weer minder gevoelig en dat maakt me erg onzeker omdat dat het enige is wat ik echt opmerk en door weet ik ben zwanger haha...

Pindarotsje124 vindt dit leuk.
  18. Pindarotsje124

30 dec 2022
    284
    287
    63
    Vrouw
    Ja, daar herken ik mezelf ook in haha. Ik ga nu niet meer testen. Ik had nog niet zulke donkere strepen gehad, sterker nog. Ik had zelfs 1 keer de dag er na een lichtere streep. Toen heb ik een paar dagen niet meer getest en nu had ik echt een enorme drang en ben ik wel blij dat ik het heb gedaan, omdat die van mij nog niet zo fel zijn geweest. Dan is het weer uit mijn hoofd. Het scheelt dat ik al vroeg een echo krijg, dus voor nu zou ik het wel kunnen volhouden. Dit was even een zetje die ik nodig had. Garantie geeft het natuurlijk nooit dat het allemaal goed is, maar het heeft me gelukkig wel gerust gesteld voor de komende dagen. ❤️

Catlover2020 vindt dit leuk.
  19. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Vandaag een echo gehad en een kloppend hartje gezien❤️❤️
    Ben naar 1 november gezet:):)

Soesxx, Ricche15, Es19933 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    is heel normaal juist een goed teken
    Heb het bij de meiden ook beiden gehad

SNB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina