Ohh ben dus niet de enige! Maar heb jij krampjes in je darmen of in de baarmoeder? Ik probeer het los te laten maar ik heb het er erg moeilijk mee.
Vanochtend tijdens werk dacht ik, shit. Ik moet overgeven. Niet aan denken... ging dus weer. Het valt ook wel mee. Probeer er niet echt op te letten en mijn normale dingen te doen. En veel water drinken.
Ja t is wel net iets anders dan menstruatie krampen, en vaak als ik naar t toilet ben geweest of een pufje (sorry haha) laat dan lijkt t wel weer wat minder. Dus denk van beide een beetje, wat logisch is want alles verplaatst en word aan de kant geduwd.
Wat een ellende hé meiden, die kwaaltjes die je niet goed kunt plaatsen.. Hier ook steeds krampen die ik niet kan onderscheiden tussen de baarmoeder of de darmen. Zal geduldig (not) moeten afwachten tot de 24e. Ik zag op de lijst dat @Pindarotsje124, @Beb2109 & @Delacour deze week de eerste echo hebben, spannend meiden! Zijn jullie zenuwachtig?
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik geen bekkenklachten gehad.. Maar nu!?! Ik heb het gevoel alsof iemand een volle trap in mijn doos gegeven heeft? Herken dit gevoel alleen van NA de bevalling.. Meer die hier last van hebben? X
Niet zenuwachtig, wel mega veel zin in! Ik heb wel het gevoel dat het goed zit. Bij mijn miskramen had ik op de een of andere manier toch een slecht voorgevoel … nog 36 uur, dan weet ik meer
Hoe gaat het dames? Hebben jullie al een idee hoe jullie het bekend gaan maken op Facebook bijvoorbeeld?
Als ik een stuk gewandeld heb, heb ik daarna vaak last van m’n onderrug en krampjes in m’n liezen en schaambot. Ook echt al die banden denk ik. Lastig hoor!
Ik werd vandaag wakker en voel me zo niet lekker! Niet perse super misselijk maar gewoon niet lekker. Denk dat die misselijkheid er wel aan zit te komen. En jij? Nee nog niet over nagedacht eigenlijk
O dat is niet zo lekker.. beterschap! Hier griep te pakken, super verkouden hoofdpijn hoesten, dus maar thuis gebleven vandaag!
@Misaangelx ja ik ben echt heel nerveus. Ik hoop zo erg dat het hartje klopt. Als dat zo is dan ben ik heel erg blij, maar ik denk niet per se dat het vertrouwen groeit dat is denk ik pas na 20 weken haha. Ik vind het zo beangstigend dat het na die eerste echo nog steeds mis kan gaan of dat het met terugwerkende kracht toen al niet goed was, weet je wel? Ik vind het iig heel spannend, maar elke stap is er 1 @SNB ik ga het niet bekend maken via sociale media. Dus dat is een onderwerp minder waar ik over na hoef te denken haha
Dat klinkt echt heel erg naar en ik herken het ook niet. Hopelijk geen klacht die de hele zwangerschap aanhoudt.
Wat fijn dat je zo’n goed gevoel erbij hebt! Dat scheelt idd zeker in de zenuwen. Ik sta er zelf ook wel zo in hoor, ik kijk echt uit naar de echo! Ach ja ik snap jou wel heel goed hoor. Na alles wat je hebt meegemaakt snap ik dat het lastig is om er vertrouwen in te hebben ookal is het een mooie echo met goede resultaten. Maar idd wat je zegt stapje voor stapje en dat vertrouwen groeit waarschijnlijk naarmate de tijd vordert. Ik ga iig duimen voor een prachtige echo voor je, en ik hoop dat je er toch van kunt genieten!
Ik slaap wel steeds slechter standaard om 4 uur wakker en ook heel moe, maar ik mag verder niet klagen! Ik heb echt geen idee hoe ik dit bekend wil maken, ook voor de opa’s en oma’s zit ik nog op een idee te wachten Ik zag dat je de griep te pakken had, balen! Beterschap en hopelijk knap je snel op!
Wij hadden voor de opa’s en oma’s een leuke doos besteld met daarin een knuffeltje, rompertje en deurhanger! Was erg leuk!
Dankjewel! @Misaangelx wij zijn precies even ver trouwens haha. Jij mag bij 8 weken een echo denk ik? Vind je het spannend?
Ohh das balen.. Ik heb qua zwangerschapssymptomen bijna niets.. alleen af en toe krampjes een zere onderrug en op en af gevoelige borsten. Mijn vader en zus weten het al, mn zus raadde het waar iedereen bij zat en als we volgende week een goede echo hebben gaan we het aan de ouders van mijn man vertellen maar hoe ook nog geen idee.. m'n moeder laat ik gewoon de echo zien, heb een andere band met haar. Jaa klopt, de griep flink te pakken, dank je wel! ♡♡