♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November 3 November - mamavanHayden 3e kindje - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje 6 November 7 November 8 November 9 November - es19933 - 29 jaar - eerste kindje 10 November - Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje - Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆) 11 November - SNB - 26 jaar - eerste kindje. 12 November 13 November Luna10 - 33 jaar - derde kindje 14 November 15 November Ricche15 - 25 jaar - 1e kindje Marijedh - 33 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (9) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 22-03: SNB - eerste vroege echo door mk (6+4) 24-03: Misaangelx - eerste echo/intake (7+5) 25-03: Sara190 - eerste echo verloskundige 27-03: Catlover2020 -eerste echo ziekenhuis 27-03: Delacour - tweede echo 28-03: Luna10 - eerste echo (7+2) 28-03: Hellopretty eerste echo (7+4) 29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken) 29-03: Pindarotsje124 - 2e echo (7+5) 30-03: Ricche15 - eerste echo (7+1) 31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken) April: 05-04: Marijedh - Eerste echo 17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1) 21-04: Luna10 - Termijnecho (10+5)
Ik voel me al een paar dagen zo misselijk en beroerd... Heb vanmorgen ook de dokter en fysio gebeld i.v.m. enorme rugpijn in de nacht. Ik doe hierdoor geen oog dicht. Nu hoort het enigszins wellicht bij de zwangerschapskwaaltjes maar in januari ben ik ook keihard van de trap gevallen waarbij ik weken niet kon zitten i.v.m. gekneusd stuitje en bont en blauwe rug en billen. Ik heb ergens het gevoel dat het hierdoor pijnlijker is. Hopelijk kan de fysio hier iets in betekenen... Ik heb voor vanmiddag ook een zwangerschapsmassage geboekt. Hoe gaat het bij jullie?❤️
Wat goed dat je wel aan jezelf denkt en in de actie gaat @Pindarotsje124 ! Hoop voor je dat de fysio je gaat helpen. Geniet van je massage vanmiddag, heeeeerlijk! Ik ben vooral met vlagen misselijk en moe, niet normaal. Niet vooruit te branden . Verder gaat het goed, kijk uit naar volgende week dinsdag de eerste echo. Moet volgende week ook bloed prikken, dus dan vraag ik wel even of ze m’n ijzer ook gelijk mee willen nemen. Misschien dat dat wel laag is..
@Pindarotsje124 Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Goed dat je even langs de dokter en fysio gaat om het je hopelijk wat comfortabeler te maken. Hier nog steeds amper kwaaltjes (alleen slecht slapen), vrijdag eindelijk de echo ben heel benieuwd! Hoop dat je je snel wat beter voelt en geniet van je massage!
Oh wat vervelend dat je je zo voelt! Hier ook beroerd, maar moet zeggen met die suprimal pilletjes is het redelijk te doen. Dan nog steeds in weinig dingen zin qua eten en je wordt er wel extra moe van, maar minder kokhalzen en overgeven. Dus prima. Je weet dat het er allemaal bij hoort en liever slik ik niet te veel pilletjes oid maar dit maakt het wel wat dragelijker. Hopelijk kan de fysio je verder gaan helpen! Ik wil zelf ook gaan kijken naar voetreflextherapie, daar hoor ik ook veel goede verhalen over! En lekker ook zo’n massage! Ben benieuwd hoe dat bevalt! Ik vind massages ook echt altijd heeeerlijk
Erg he! Ik heb dit de eerste keer dat ik zwanger was, niet meegemaakt. Hang al heel de ochtend boven de wc. Verschrikkelijk. Ik vind het ook lastig om dingen buiten de deur te doen nu. Je kunt het hierdoor moeilijker verbergen. Spannend de eerste echo! Ja, dat is wel goed dat je dat laat controleren. Dan weet je of je er iets eventueel aan kunt doen. Bij mij hebben ze nog geen bloed afgenomen in de kliniek.
Morgen ochtend de eerste vroege echo.. het is een inwendige echo. Ik ben zooo beroerd zenuwachtig gewoon...
Wel fijn dat je niet zoveel kwaaltjes hebt. Ik had dat eerst ook niet en maakte me daardoor wel soms wat zorgen, maar nu had ik gehoopt dat het bleef bij weinig kwaaltjes. Ben er echt goed ziek van. Hopelijk neemt het gauw af. De massage was overigens heeeeerlijk!! Echt genoten. Wel goed opletten bij wie je gaat want mijn vriendin ging een keer ergens heen en diegene die haar masseerde deed het veel te ruw en hard. Gelukkig was dit bij mij niet het geval. Ah ja dat kan ik mij voorstellen. Ik begrijp je heel goed. Ik ben ook niet zo van de pillen. Maar soms is het niet anders en het is ook niet leuk als je je zo beroerd voelt. Het is fijn dat het het wat dragelijker maakt. Ik kijk dit ook nog even aan en anders klop ik ook aan bij de huisarts. De massage was echt heerlijk! Ik moest op mijn zij gaan liggen en ze masseerde alleen mijn nek, rug, benen en armen en op je hoofd door je haar. Het zijn rustige en zachte massage grepen want ze mogen geen drukpunten masseren, dit kan een bevalling opwekken of goede afvalstoffen af laten breken. ❤️
Spannend zeg! Ik weet niet of je al wel eens eerder een inwendige echo gehad hebt, maar het is echt niks om je zorgen over te maken! Voor mij staat ook de eerste echo inwendig gepland. @Pindarotsje124 Haha ja het is denk ik idd wel fijn dat ik zo weinig klachten heb, alleen maak ik me soms wel een beetje druk. Ben stiekem ook best bang om geen kloppend hartje te zien op de echo, maar ik probeer positief te blijven! Wat fijn dat die massage je goed gedaan heeft! Ik wist dat helemaal niet over die druk punten, mijn vriend masseert mij vaak misschien maar iets om rekening mee te houden
Vervelend voor de meiden die misselijk zijn, ken het heel goed van me eerste zwangerschap is echt verschrikkelijk! Bij mij nog niet begonnen, maar toen kwam het ook later opzetten. Ben wel heel erg moeeeeeeeeeeee en onwijs veel honger kan zoveel eten en blijf nog steed die honger gevoel houden urgghhhh. En een kleine van 1 die rondloopt werkt ook niet mee haha onrustige nachten enzo en ze slaapt overdag niet veel en werken en studie. Valt allemaal niet mee Ben ook zo zenuwachtig voor de echo
Oh dit klinkt echt heerlijk!!! ❤️ Fijn dat je even zo hebt kunnen ontspannen! Die pilletjes die ik slik kun je ook gewoon via de Kruidvat kopen. Die zou je gewoon eens kunnen proberen als je zou willen! Heb het ook met de verloskundige overlegd en kan geen kwaad zegt ze
Ik heb de laatste week zoveel last van depressiviteit. Herkennen jullie dit? Ik voel me daar echt schuldig over, want ik ben wel heel blij dat ik zwanger ben. Ik kan niet verklaren waarom ik me zo voel, maar word er wel gek van.
Ik herken het ook hoor! Heb ik ook soms. In het begin zat ik op een wolkje. En nu voel ik me soms zo neerslachtig. Heel dubbel gevoel en dan voel ik mij ook schuldig. Maar denk dat het door de hormonen komt. Ik begin ook ineens over alles na te denken, waar ik normaal niet aan twijfel. Ben ik er dan nu echt klaar voor? Wat als ik het niet goed doe straks als hij of zij geboren is? En zo gaan er nog veel meer vragen door mijn hoofd ineens. Terwijl wij er al zo lang mee bezig zijn en zelfs al groter zijn gaan wonen. Wij zijn in december verhuisd. Alles staat en is klaar dus het is zo welkom. Je wordt overdonderd door emoties... Ik ben normaal een super zorgzaam persoon die elke dag wel even de deur uit gaat voor familie bezoekjes of om even te wandelen. Nu kom ik de bank nergens voor af. Herken mezelf nu niet in hoe ik normaal ben. Gelukkig kan ik leunen op mijn vrouw en doet zij nu heel veel voor me. Heb diep respect voor jullie, hoe jullie werken voor een werkgever, studeren, zorg dragen voor andere gezinsleden. Ik zou niet weten hoe ik dat nu zou moeten opbrengen. En daar schaam ik me soms voor want normaal doe ik alles tegelijkertijd, maar heb de energie er nu niet meer voor. Als ik de trap op en af ga ben ik al uitgeput.
Ah ja dat begrijp ik wel. Die angst had ik ook, maar het hoeft niets te zeggen. Mijn beste vriendin en mijn nicht hadden nauwelijks klachten de hele zwangerschap door. Ik ben nu bang dat de misselijkheid niet over gaat, haha. Positief denken is inderdaad het beste wat je kan doen.❤️
Ik vind het well leuk om te weten hoeveelste kindje dit voor jullie is? Een idee om het in de lijst te zetten achter de naam?
Ik herken het ook hoor, Ga overal over zitten twijfelen. Wil ik dit wel, doe ik de meiden niet tekort etc. Maar dit had ik bij mijn middelste ook. denk dat de hormonen zijn werk goed doen. ik ben vooral in de ochtend misselijk bij de meiden had ik dit ook. Overdag gelukkig niet meer zo. Merk dat als ik niet op tijd eet het erger is. Nadeel is alleen dat ik medicatie in moet nemen in de ochtend waarbij ik pas na een half uur mag eten.
is misschien wel leuk, hier wordt het mijn 3 de. uit welke provincie/land komen jullie allemaal vandaan hier uit Gelderland.