Bedankt meiden, heel lief allemaal. ♡ het ene moment ben ik positief en het andere moment erg negatief.. heb amper geslapen en loop alleen maar te huilen. Gelukkig heb ik nu weekend want heb vrij gekregen van mijn werk want zo kan ik mij niet bij clienten vertonen haha..
Ah meis! Ik vind het zo vervelend voor je dat je nu in deze onzekerheid zit. Fijn dat je vrij hebt gekregen, kan me voorstellen dat het op deze manier heel moeilijk is om naar je werk te moeten. ❤️
Hallo dames ik zou ook graag willen mee babbelen ik ben 41jaar en zwanger van derde kindje heb al 2 grote zonen van 17 jaar en 22jaar ik ben nu 6w6dagen en uitgeteld voor 10 november 3 april is de eerste echo spannend ❤
Logisch hoor, kan je anders niet aangeven dat ze bijv maandag kijken. Een week duurt zo een eeuwigheid in deze onzekerheid.
Nou als ik weer snel een echo krijg is er misschien nog steeds geen duidelijkheid.. Het klopt dan misschien iets sneller (ofniet), maar nog niet snel genoeg dus blijf ik in de stress en als ik volgende week donderdag een echo krijgt moet het echt helemaal goed kloppen anders word het een miskraam.
Hebben jullie ook dat je op sommige dagen meer last heb van je kwaaltjes dan andere dagen? Nou ben ik een week vrij misselijk geweest en overgeven. Die tabletjes hielpen gelukkig wel, maar vandaag bijna helemaal niet misselijk. Ook nog niks hoeven innemen. Ene kant denk je goh fijn, anderzijds denk je gaat het allemaal nu wel goed daarbinnen? Zo’n mindfuck zwanger zijn…. Ben blij als het maandag is en we de eerste echo hebben…
Ik herken het, het ene moment verschillende kwaaltjes en het andere moment nergens last van. Extreme vermoeidheid wel continu aanwezig, verder alle kwaaltjes (misselijk, maagzuur, droge ogen, rugpijn, lichte krampjes, zere borsten, stemmingswisselingen) echt met vlagen wel en niet. Vorige week wel heel ziek geweest, heftige buikgriep. Zowel voor als achter (sorry), normaal kan ik nooit overgeven of heb ik daar echt moeite mee of geeft ik uberhaupt niet zomaar over. Wat nu wel echt 2 volle dagen het geval was. Dus of het een combi was of echt puur en alleen van de buikgriep geen idee. Ik kan in iedersgeval slapen waar ik zit sta of lig, op dit moment 6+1. In afwachting op onze eerste echo 30-3 met hopelijk een kleine spruit met een mooi kloppend hartje.
dat is ook zo, je kan er ook gewoon niks aan doen alleen maar hopen dat het hartje mooi klopt. Hoop dat het heel snel donderdag is voor je ❤️
vooral de moeheid wat een ellende, verder heb ik constant een misselijk gevoel. Ben ook wel blij als het dinsdag is
Herkenbaar, ik ben wat moe steeds en tepels blijven een dingetje. Maar misselijk ben ik niet geweest. Wel een vlaagje zeg maar. Wat ik laatste dagen merk is dat ik met eten snel vol zit en geen zin meer heb. Oh ja en darmen blijven gek doen. Ik heb zo ontzettend veel zin in de echo. Maar die is pas volgende week vrijdag. Ongeduld komt nu wel. Zeker na die bloeding in 't vorige weekend.
Hoi meiden, Mag ik ook met jullie meepraten? Ik ben na een lang traject in het ziekenhuis, vlak voordat ik zou starten met het spuiten van hormonen voor de derde punctie, toch nog spontaan zwanger geworden! Vind t heel spannend, want heb twee keer eerder met 8 weken een missed abortion gehad. Gister mijn eerste echo gehad, super vroeg want pas 6w1d, maar wel een kloppend hartje gezien, so far so good, maar blijft heel spannend!
Poe wat gaat dit een zware week worden zeg tot donderdag, onmenselijk gewoon. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je..
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November -MamavanHayden 3e kindje. 2 November 3 November - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje 6 November 7 November 8 November 9 November - es19933 - 29 jaar - eerste kindje 10 November - Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje - Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆) 11 November - SNB - 26 jaar - eerste kindje. 12 November 13 November Luna10 - 33 jaar - derde kindje 14 November Romytje - 36 jaar - 1ste kindje 15 November Ricche15 - 25 jaar - 1e kindje Marijedh - 33 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (9) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 22-03: SNB - eerste vroege echo door mk (6+4) 24-03: Misaangelx - eerste echo/intake (7+5) 25-03: Sara190 - eerste echo verloskundige 27-03: Catlover2020 -eerste echo ziekenhuis 27-03: Delacour - tweede echo 27-03: Romytje - tweede echo (7+1) 28-03: Luna10 - eerste echo (7+2) 28-03: Hellopretty eerste echo (7+4) 29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken) 29-03: Pindarotsje124 - 2e echo (7+5) 30-03: Ricche15 - eerste echo (7+1) 30-03 MamavanHayden 2e echo (9+2) 31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken) April: 05-04: Marijedh - Eerste echo 17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1) 21-04: Luna10 - Termijnecho (10+5)[/QUOTE]