Ik ben alles behalve dun haha dus bij mij zie je weinig verschil Ik merk zelf wel dat ik opgeblazen ben
volgens mij zit een eeneiige samen in het rondje op de echo en een 2 eiige in 2 aparte bolletjes volgens mij moet je dat al snel kunnen zien.
Superfijn dat alles goed is meid! Kan me goed voorstellen dat je heel erg schrok van het bloed na de eerdere ervaringen, maar gelukkig had je snel een echo en was alles goed.
De verloskundige gaf aan dat ze vermoed dat het een twee-eiige tweeling is. Op de echo zie je een duidelijke scheiding. Bij de termijnecho en anders daarna bij de gynaecoloog kunnen ze dat geloof ik beter zien. Maar het moet nog wel een beetje landen, dus misschien dat ik het verkeerd begrepen heb .
Ik draag gewoon al zwangerschapsbroeken omdat mijn buik zeer opgezet is door mijn darmen. Ik lijk gewoon al 3 maanden zwanger voor mijn gevoel. Normale broeken knellen ontzettend.
Wij hebben vandaag weer een echo gehad. Alles zag er super goed uit. Hartje klopt mooi en je zag het hoofdje en het buikje heel minuscuul. Op de foto niet, maar op het filmpje wel. We zijn wel wat korter als gedacht. 7 weken en 3 dagen en uitgerekend op 12 november. De fertiliteitsarts zei dat het er echt top uit ziet en gaf aan dat artsen die dit beeld zien in dit stadium(IVF traject) vast kunnen stellen dat de slagingskans 95 procent is, dat dit goed moet gaan. Ik was hier wel wat verbaasd over want mijn arts spreekt niet zo snel zoiets uit en is eerder op haar hoede. Maar hier was ze echt zeker van. Dus we waren hier wel heel blij mee, maar uiteraard blijf je wat voorzichtig. Morgen mogen wij de verloskundigenpraktijk bellen voor een afspraak daar. Wij hoeven niet meer naar de kliniek vanaf nu. ❤️
Jippie wat fijn!!!❤️ Toch fijn hè, niet meer terug naar je fertiliteitsarts Bij ons zei de arts ook dat bij een goede echo op dit termijn, de kans dat het mis gaat nog maar heel klein is! Ik was vandaag bij de verloskundige en mocht ook weer even spieken. Weer het hartje goed zien kloppen en dit keer uitwendige echo! Wat een verschil in beeld wel met inwendig. Maar toch weer even fijn
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November -MamavanHayden 3e kindje. 2 November 3 November - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje - Isa87 - 36 jaar - 1e kindje 6 November Nylla - 41 jaar - 1ste kindje 7 November 8 November 9 November - es19933 - 29 jaar - eerste kindje 10 November - Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje 11 November - SNB - 26 jaar - eerste kindje. 12 November - Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆) 13 November Luna10 - 33 jaar - derde en vierde kindje 14 November Romytje - 36 jaar - 1ste kindje 15 November Ricche15 - 25 jaar - 1e kindje Marijedh - 33 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (9) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken) 30-03: SNB - 2e echo door dubieus hartje (7+?) 30-03: Ricche15 - eerste echo (7+1) 30-03 MamavanHayden 2e echo (9+2) 31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken) April: 05-04: Marijedh - Eerste echo 07-04 Romytje - echo (8+3) 10-04: Isa87 - Termijn echo 11-04: Delacour - Echo 13-04: hellopretty - termijn echo 17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1) 17-04: Romtyje - Termijnecho (9+6) 21-04: Luna10 - Termijnecho (10+4)
Fijn dat de echo er goed uit zag! Ja, snap heel goed dat je voorzichtig bent, het is ook allemaal zo pril. Desondanks is dit goed nieuws waar je best van mag genieten! Ik snap alleen niet hoe je minder ver kan zijn dan je dacht? Met IVF ben je er toch altijd zeker van wanneer de bevruchting is geweest?
Dat komt omdat ik zelf had terug gerekend via 2 verschillende websites.. dus dit was nog niet door de kliniek eerder verteld. Was een schatting/gok van mezelf omdat ik niet eerder wist vanaf wanneer je terug moet tellen met een 5 daagse embryo. Vandaag heeft de kliniek pas aangegeven wat de uitgerekende datum is. Maar goed! Het scheelt maar 2 dagen. Dus zo'n verschil is het ook niet.
@SNB spannende dag voor je. Ik duim dat alles mooi is bijgetrokken. @Soesxx hoe was jouw echo gisteren?