Gefeliciteerd met je mooie echo, maar wat jammer dat je er niet van kunt genieten. Kun je deze gevoelens met anderen delen?
Hé lieverd, ik ben 'gelukkig' schoon en hij dacht zelfs dat mijn cyclus weer op gang aan het komen was. Hij zag maandag al een eitje van 10mm die potentie had. Ben heel benieuwd aangezien mijn pcos.. Ik had verwacht weer maanden moeten te wachten op een eisprong. Ik heb heel veel steun aan mijn man gelukkig! Hoe gaat het met jou?
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November - MamavanHayden 3e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 2 November - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 3 November - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Es19933 - 29 jaar - eerste kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje - Isa87 - 36 jaar - 1e kindje 6 November Nylla - 41 jaar - 1ste kindje 7 November 8 November 9 November -Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje 10 November - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje 11 November Romytje - 36 jaar - 1ste kindje 12 November - Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆) - Sapphire30 - 33 jaar - tweede kindje 13 November Luna10 - 33 jaar - derde en vierde kindje 14 November Ricche15 - 25 jaar - 1e kindje 15 November Marijedh - 33 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (17) ----------------------------------------------- Afspraken: April: 21-04: Luna10 - Termijnecho (10+4) 28-04: Soesxx - 13 weken echo (13+2) 28-04: Misaangelx - 13 weken echo (13+1) Mei: 01-05: Delacour - 13 weken echo (13+2) 01-05: Es19933 - 13 weken echo (13+2) 03-05: Sapphire30 - controle echo (12+3) 08-05: Catlover2020 - 13 weken echo (13+4) 10-05: Es19933 - intake ziekenhuis 12-05: Romytje - 13 weken echo (13+6) 15-05: Romytje - Geslachtsbepaling (14+2) 16-05: Soesxx - Geslachtsbepaling (15+6) 17-05: Misaangelx - Geslachtsbepaling (15+6) 24-05: Catlover2020- Geslachtsbepaling (15+6) 27-05: Ricche15 - Geslachtsbepaling (15+4) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van SNB[/QUOTE]
Voor de meiden die nog hun nipt moeten laten prikken: hopelijk gaat het bij jullie allemaal in 1x goed! Ik werd gebeld door de verloskundige vandaag dat de buizen te lang onderweg zijn geweest en dat ik dus opnieuw moet laten prikken… zucht. Het is nou niet dat even bloed prikken zo makkelijk gaat als je ook nog misselijk bent. Mijn verloskundige gaf wel aan dat er vaker problemen zijn nu met de nipt… dus hoop voor jullie allemaal dat t meevalt!
We kunnen elkaar een hand geven. Ik wordt ook net gebeld door de verloskundige dat ik opnieuw moet prikken. Door de storing gister in het ziekenhuis zijn er geen stickers op de buisjes geplakt en kunnen ze niets aan mij koppelen Hopelijk gaat het bij de andere dames wat gemakkelijker!
Oh jeetje!! Ik zou er ook niet aan moeten denken om weer bloed te laten prikken. Ik krabbelde eindelijk weer een beetje op, maar werd vannacht heel beroerd en heb de griep flink te pakken nu. Vandaar weer wat afwezig. Spuug me weer helemaal leeg, spierpijn door mijn hele lijf... hoop dat ik straks wel meer van de zwangerschap kan genieten.
Oh nog griep erbij ook… wat een ellende… hopelijk knap je daarna goed op en kan je inderdaad gaan genieten… ik kan ook niet wachten tot dit voorbij is en t genieten kan beginnen. Ik zat nu op twee pillen primperan en dat ging aardig maar afgelopen dagen weer continu misselijk dus ik ga toch maar weer terug naar 3. Ben er wel klaar mee inmiddels…
O nee ajb niet! Ik heb niks gehoord dus hopelijk gaat het goed. Zijn jullie op dezelfde dag gaan bloedprikken toevallig @Catlover2020 en @Misaangelx ?
Oh wat ‘fijn’ dat je schoon bent en dat er zelfs al een eitje zichtbaar is. Dat lijkt me toch een geruststelling, dat je lijf alles weer oppakt en doet wat het moet doen. Jouw zwangerschap komt heus wel. Fijn dat je man zo’n goede steun voor je is, dan kun je het iig met elkaar delen. Hier is het dubbel. Zeker als ik denk aan jouw ellende en die van andere meiden, zou ik niet moeten klagen en eigenlijk gewoon gelukkig moeten zijn, maar heb veel last van somberheid. Niet goed te verklaren, maar het is wat het is momenteel. Hopelijk gaat spoedig de zon weer schijnen. En bij jou hopelijk ook weer..
Fijn dat de echos goed waren meiden! Ik moet maandag weer. Heb al weken zoveel last van obstipatieee niet normaal en veel bruine afscheidingggg Jullie ook last van die afscheiding??
Ik ben woensdag geweest! Maar het was bij het ziekenhuis sowieso ook al chaos met het systeem. Ik denk dat het dan bij jou wel goed is dan hoor, want anders bellen ze je wel
Ik was gisteren (donderdag) geweest, had al een vermoeden dat het mis zou gaan omdat er zo’n grote storing was. Ik had sws al geen zin om in het ziekenhuis te gaan prikken, maar dat is de enige locatie waar ze de buisjes ervoor hebben hier en dan gebeurt dit Maandag poging 2 haha Hoeveel buisjes bloed werden er bij jullie afgenomen? Hoorde van meerdere mensen dat ze 5 buisjes moesten inleveren, bij mij waren dit er maar 2?
Hier net een beetje opgeknapt van de griep, volgens mij heerst het echt heel erg. Heel veel beterschap en idd hopen dat het genieten snel kan beginnen!
Sinds een week gaat het hier beter met de obstipatie. Ik ontbijt nu elke ochtend met Brinta en dit helpt bij mij erg goed moet ik zeggen. Hier ook veel afscheiding alleen bij mij niet bruin.
Voor de nipt 2, die van mij ging naar Amsterdam. En voor de algemene zwangerschap screening 4. Dag later zag ik de uitslag al in het dossier van ziekenhuis.
Voor de nipt idd ik ook 2. Daarbij nog 4 vanuit de verloskundige zelf voor bepaalde waarden idd glucose etc.
Wat een ellende met de NIPT tests zeg! Afgelopen maandag ben ik geprikt (6 buisjes, voor NIPT en algemeen bloedbeeld) en had vrijdag al de uitslag. Allemaal goed! Hadden het pas volgende week verwacht. Hopelijk gaat het nu wel goed bij iedereen moet bloedprikken, zo irritant