Wat naar zeg Helemaal die opmerkingen slaan nergens op. mensen beseffen vaak niet wat ze zeggen. Bloed prikken en misselijk zijn valt vaak niet fijn samen. Ik heb dit bij mijn oudste met de bevalling gehad moest een extra infuus prikken omdat het allemaal niet zo lekker ging. Ze heeft me 7 keer mis geprikt. Op het eind was alles bont en blauw en ik zat midden in een weeën storm. Met de 7 de keer prikken was ik er dus ook klaar mee en durfde ze me dus af te snauwen dat ik mee moest werken. Toen heb ik haar gezegd dat ze eerst eens goed leren prikken moest. ze denken volgens mij dat je er niks van voelt ofzo. Ik hoop dat het nu wel goed gaat met de uitslag.
bizar hé hoe je lichaam veranderd als je zwanger bent. Ik ben al buiten adem van een trap oplopen momenteel .
Dankjewel lieve meid ❤️ Jeetje voor jou zit het ook niet mee! Ik ging me gisteren wegen bij mijn ouders… ben ook zeker 6 kilo afgevallen door het weinige eten en het overgeven. Snap dat je de medicatie spannend vind hoor! Zou er inderdaad maar vanuit gaan dat ze niet zomaar wat voorschrijven en gewoon bij twijfel even bellen! Pff en dan ook nog niet kunnen slapen… ga je je nog slechter van voelen. Mocht je veel last ook van je keel hebben, ijsjes werken bij mij ook goed nu. Krijg je toch wat vocht binnen en verlicht ook! Heel veel beterschap lieve meid, dat we ons inderdaad snel beter gaan voelen ❤️❤️
Nou dat. Dat je een foutje maakt, kan gebeuren. Zijn ook maar mensen en dan ben ik echt de moeilijkste niet. Maar de opmerkingen inderdaad… pfff jeetje en dat tijdens je bevalling…. Wat een ellende… daar zou ik ook van gaan snauwen!
hoe gaat het met je met het spugen? wordt het wel iets minder? vind haar houding naar je echt niet professioneel helemaal nadat ze een buisje laat vallen. Bij ons zorgen ze dat de buisjes veilig liggen voordat de naald eruit gaat.
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November - MamavanHayden 3e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 2 November - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 3 November - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Es19933 - 29 jaar - eerste kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje - Isa87 - 36 jaar - 1e kindje 6 November Nylla - 41 jaar - 1ste kindje 7 November 8 November - Luna10 - 33 jaar - derde en vierde kindje 9 November -Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje 10 November 11 November Romytje - 36 jaar - 1ste kindje 12 November - Pindarotsje124 - 28 jaar - eerste kindje (2020 bbz☆) - Sapphire30 - 33 jaar - tweede kindje - Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje 13 November 14 November Ricche15 - 25 jaar - 1e kindje 15 November Marijedh - 33 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (17) ----------------------------------------------- Afspraken: April: 28-04: Soesxx - 13 weken echo (13+2) 28-04: Misaangelx - 13 weken echo (13+1) Mei: 01-05: Delacour - 13 weken echo (13+2) 01-05: Es19933 - 13 weken echo (13+2) 03-05: Sapphire30 - controle echo (12+3) 05-05: Luna10 - 13 weken echo (13+2) 05-05: Pindarotsje124 - 13 weken echo (12+5) 08-05: Catlover2020 - 13 weken echo (13+4) 10-05: Es19933 - intake ziekenhuis 11-05: Hellopretty - 13 weken echo (13.4) 12-05: Romytje - 13 weken echo (13+6) 15-05: Romytje - Geslachtsbepaling (14+2) 15-05: Luna10 - Intake ziekenhuis (14+5) 15-05: Pindarotsje124 - Geslachtsbepaling (14+1) 16-05: Soesxx - Geslachtsbepaling (15+6) 17-05: Ricche15 - 13 weken echo (14+1) 17-05: Misaangelx - Geslachtsbepaling (15+6) 23-05: Hellopretty - geslachtsbepaling (15.2) 24-05: Catlover2020- Geslachtsbepaling (15+6) 27-05: Ricche15 - Geslachtsbepaling (15+4) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van SNB
Nog steeds wel iedere dag helaas maar meestal Max 3 keer zoiets. Ik wilde vorige week de primperan afbouwen naar 2 Ipv 3 maar toen werd de misselijkheid weer erger dus ben nu weer terug naar 3 gegaan en dat gaat beter. Soms denk ik nu: heb ik honger en ben ik daardoor misselijk of gewoon misselijk Maarja ik eet alleen licht verteerbare dingen dus dat vult ook niet extreem natuurlijk. Nee ze liet hem vallen en zei; oh hij is kapot, deze zijn nog van glas. Je meent het Ja ze was er mee aan het omschudden ofzo? En toen viel tie uit der handen. Nou ik ben benieuwd…. Hoop dat het nu echt goed gaat. Hoe voel jij je? Las dat je snel buiten adem bent. Dat heb ik ook zo erg!!
Aah ik hoop voor jou echt dat het binnenkort af gaat nemen. Helpt een banaan eten ook niet? dat vult wel redelijk helpt mij vaak wel als ik misselijk ben. Ja echt wat een reactie en dan voel je je al zo slecht. hopelijk dat de Uitslag snel komt. Ik krijg hem als het goed is volgende week. Maar omdat ik overgewicht heb kan die mis gaan zeggen ze. Dus effe afwachten. ja echt zo naar vandaag in het zk dacht neem de trap effe 20 tredes normaal red ik dit makkelijk. Nu stond ik te hijgen als een paard haha Echt bizar wat je al kan hebben in het begin.
Ja een banaan lukt gelukkig wel! Soms ook een appel en wat druifjes. Daar krijg ik ook minder snel een vieze smaak van. Maar hopelijk gaat het snel allemaal minder worden. spannend… ik lees bij veel meiden dat ze hem toch relatief snel terug krijgen. Hoezo heb je bij overgewicht een kans dat het misgaat? Dat zou wel echt super balen zijn…. Pff ja echt bizar wat zo’n klein mensje van een paar centimeter met je kan doen
Lief! Ja was goed gelukkig. Erg opgelucht! Ze mocht het niet zeggen maar kon aangeven dat er 3 vaten in de navelstreng zaten (had onze dochter niet) verder was alles medisch gezien goed. Dus een hele opluchting. Moest wel weer inwendig.. Iets wat het kleintje ook niet heel tof vond, die ging te keer! Oh en denk 99% zeker een piemeltje+balletjes gezien te hebben
Ah wat fijn zeg! Dat is dan weer een geruststelling. ❤️ Inwendig is inderdaad niet fijn! Ah lief kleintje toch! Meen je dat nou? Wat leuk!!!
ik heb een telefonisch afspraak ervoor staan. Hoopte een beetje het in mijn dossier te kunnen zien staan. Het schijnt met overgewicht nog wel eens voor te komen dat je nog een keer moet. We zien het wel als het niet lukt dan zien we het wel weer. ik hoop het ook voor je. ik vind het misselijk zijn al zo erg laat staan wat jij hebt zoveel spugen
oh zo spannend weet effe niet meer wat het geslacht van je andere kindjes is? ik neig ook steeds meer hier naar een jongen waarom geen idee Maar kan geen leuke meisjes naam meer vinden echt zo raar. Terwijl bij de meiden ik geen jongens naam kon vinden.
Ah oké dat wist ik helemaal niet! Ik hoop voor je dat het allemaal goed is en je niet nog een keer hoeft. We moeten al genoeg doorstaan! Ja je weet je op een gegeven moment geen houding meer te geven hè. Als je denkt aan eten komt het al. Soms denk ik: niet te veel nadenken gewoon wat eten maarja, zo werkt het niet altijd. Vanavond wel een pasteitje op met wat ragout. Dus das iets. Hopelijk is het voor ons allemaal nog maar even en kunnen we dan echt gaan genieten ❤️
Oh wat fijn!!❤️ Zo spannend wat het allemaal wordt! Ik heb nog niet een heel duidelijk voorgevoel. Zo benieuwd allemaal!
Dat is het ergste ofnie Je hebt toch brandstof nodig. Als er maar iets binnen komt. Nou idd dat doorstaan zeker hoor, Al voel ik me nu wel beter dan bij de meiden Alleen misselijker. Mijn vriend hoopt dat dit een teken is hahaha
Ja Pff bedoel overgeven is niet fijn hoor, maar je heel de tijd misselijk voelen is nog erger want dan kun je ook gewoon niks eten. Moest bij mijn ouders verplicht wegen en ben echt minstens 6 kilo afgevallen. Merk ook echt dat ik fysiek een stuk zwakker ben. Kleine stukjes wandelen en ik ben kapot maarja. Zodra de misselijkheid weg is wil ik gaan zwangerschapszwemmen, willen jullie zoiets gaan doen? hahahaha ah dat snap ik! Veel mensen zeggen tegen mij ook oh je bent zo misselijk dan zal t wel een meisje zijn. Ben heel nieuwsgierig haha
ja is bizar 6 kilo hoor. Ik vind misselijk zijn het ergste wat er is. Kan er niks mee. Meestal helpt het hier op de linkerzijde liggen. haha ik ben bij de meiden totaal niet misselijk geweest. Volgens mij ligt dit echt puur aan je lichaam ofzo Heb het nu wel meer dus ben benieuwd.
Wij hebben gisteren de uitslag van de nipt gehad. Alles is goed, wat een opluchting! Gaan of staan jullie vandaag op een kleedjesmarkt?