Meiden met een banner: loopt hij bij jullie door? Bij mij blijft hij op 4 weken en 2 dagen staan terwijl ik nu een dag verder ben? Jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?
bel morgen de huisarts die moet de doorverwijzing regelen. Vaak krijg ik binnen 1/2 dagen al een afspraak. En anders wil ik aangeven omdat ik alweer zo’n last heb of ze het er niet bij kan zetten. Het is ook dubbel hoor Ik weet dat dit normaal voor mij is die buikpijn Alleen je hoofd maakt je zo bang,
warmte werkt idd heel goed, warme kruik op de buik. Wil dit nu echt niet kan je ook lactulose halen bij de apotheek.
Tijd gaat langzaam.. Weet nog wel van die andere keren, dat ik deze weken toen ook zo traag vond gaan
Hoi allemaal, Ik schrijf ook graag mee! Ik ben nu 5+2 zwanger en vind het heel spannend, het is m'n eerste zwangerschap. Fijn om te kunnen kletsen en delen hierover! Ik herken veel van jullie ervaringen/zorgen over het oplopen van testen, kwaaltjes die komen en gaan etc. Ik ga denk ik nog één keer CB halen om hopelijk 3+ te zien, maar was vorige week gestopt met testen toen m'n dipsticks op waren en CB 2-3 weken aangaf. Ook probeer ik vrede te hebben met het feit dat ik mij de ene dag gewoon meer zwanger voel dan de andere. M'n eerste afspraak bij de vk is pas 29 maart dus ik moet echt nog wel even geduld hebben helaas . Wanneer zouden jullie graag de eerste personen vertellen en nog leuke ideeën daarvoor misschien?
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November 3 November - mamavanHayden 3e kindje - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje 6 November 7 November 8 November 9 November - es19933 - 29 jaar - eerste kindje 10 November - Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje -Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje 11 November - SNB - 26 jaar - eerste kindje. 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 15-03: Beb2109 - eerste vroege echo 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) 22-03: SNB - eerste vroege echo door mk (6+4) 24-03: Misaangelx - eerste echo/intake (7+5) 29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken) 31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken) 17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1)
Duurt vaak wel effe Ellende is het Gelukkig wordt het wel minder maar het begin is verschrikkelijk vind ik altijd
Welkom en gefeliciteerd! Wij hebben het mijn ouders al verteld en een aantal van mijn vriendinnen weten het ook al. Mijn schoonouders willen we het volgend weekend vertellen. Aangezien wij een traject hebben gehad, leefde iedereen zo mee. We willen ieder moment vieren Voor mijn broers vond ik een leuke sleutelhanger die ik wil geven en voor mijn schoonzus een armbandje met het woord tante. Voor de opa’s en oma’s laten we een leuke giftbox maken met een rompertje en knuffeltje!
Grrrrrr Betaal ik meer dan 16 euro voor die %&€@ clearblue test om eindelijk de 3+ te zien... Komt er één of ander boekje in beeld te staan!! Kan hier zooooo slacht tegen! Alsof ik rot testen gratis zijn heb hem nu echt hangen!
welkom en gefeliciteerd. Wij hebben het onze ouders verteld en mijn broer en mijn vriend zijn zus. We hadden een foto gemaakt van de meiden met een ballon met nummer 3 ernaast. Mega cliché maar wel leuk. toen ik zwanger was van mijn jongste had ik een foto van 1 van mijn paarden en 1 met onze hond met mijn dochter erop en ernaast en een bordje erbij 2022 komt er een nieuwe ruiter/baasje bij.
Ik heb ook een test die helemaal niks deed. Wil morgen gaan bellen ervoor. Hoorde laatst iemand die zei dat ze er dan 1 opgestuurd kregen van clear blue. Heb dus precies hetzelfde als jou zo zonde van het geld. Ze zijn op bol overigens wel goedkoper 2 voor 14 euro dacht ik.