Hier ook krampjes hoor! Soms ook van die prikjes en steekjes onderin. Denk dat het er allemaal bij hoort! Ik moet ook echt stoppen met Google
Hoi, Ik ben een absolute nieuwkomer ( Op vlak van zwangerschap en forum's) Maar denk dat ik hier wel thuis hoor. Voor ik het dingetje kan invullen heb ik eerst een vraag want ik ben wat in de war met mijn cyclus. Flo app zegt dat ik uitgerekend ben voor 5 november maar ik weet niet hoeveel weken ik ben. Mijn laatste maandstonden zijn 29 januari gestart. Wat me nu op 5 weken brengt. Maar mijn cyclus was een beetje in de war deze maand waardoor ik mijn ovulatie pas op cd21 had ipv cd14. Zorgt dit ervoor dat ik in realiteit aan 4 weken zit ipv 5 ? Is er iemand die even met mij wilt meedenken?
Gefeliciteerd! Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je dan inderdaad aan de 4 weken ipv 5 zit.. je zou het even aan de verloskundige kunnen vragen..
Gefeliciteerd en welkom!! Ik zou inderdaad ook even de verloskundige bellen en het daarmee overleggen!
Hahaha ja alsof google weet hoe het er in m'n baarmoeder aan toe gaat .. ik had gisteren echt vreselijke zere borsten, en ik kom net uit bed en zijn nog flink gevoelig maar niet zo gevoelig als gisteren meer.. weer een zorgen puntje
Ik herken je helemaal! Zal blij zijn als die eerste echo geweest is… ga zo maar eens het ziekenhuis bellen!
Hahaha ben gelukkig niet de enige dus. Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, ik mag gelukkig extra vroeg op 22 maart (6+4) Oooh succes! ♡
♡ Uitgerekend: 1 - 15 November 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 November 2 November 3 November - mamavanHayden 3e kindje - Beb2109 - 28 jaar - 2e kindje - Soesxx - 30 jaar - 1e kindje 4 November - Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆ - Misaangelx - 29 jaar - 1e kindje 5 November - mmmS - 31 jaar- 3e kindje 6 November 7 November 8 November 9 November - es19933 - 29 jaar - eerste kindje 10 November - Catlover2020- 27 jaar- eerste kindje -Hellopretty- 35 jaar - 3 de kindje 11 November - SNB - 26 jaar - eerste kindje. 12 November 13 November 14 November 15 November ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ----------------------------------------------- Afspraken: Maart: 15-03: Beb2109 - eerste vroege echo 17-03: Delacour - eerste echo (7 weken) 22-03: SNB - eerste vroege echo door mk (6+4) 24-03: Misaangelx - eerste echo/intake (7+5) 27-03: Catlover2020 -eerste echo ziekenhuis 29-03: Soesxx - eerste echo/intake (circa 8 weken) 31-03: es19933 - vitaliteitsecho (8 weken) 17-04: Misaangelx - Termijn echo (11+1)
Spannend hè! Ik mag 27 maart! Niet bij ons behandelend arts want dat kon pas de 30e, maar ik wilde zo snel mogelijk eigenlijk… Bij deze arts heb ik wel mijn follikelmeting gehad gelukkig
Ooh beter! Hoop zo dat ik eindelijk een goede zwangerschap heb.. wel heel leuk dat we maar 1 dag van elkaar verschillen dus we lopen aardig gelijk. ♡♡
Oh dat hoop ik ook zo! Vind het zo spannend… nog 3 weken wachten lijkt echt lang hahaha. Maar iedere dag zonder bloed of gekke dingen is er eentje zullen we maar denken. Hihi ja echt heel leuk!!!
Maar verder tellen we totaaaal niet af Ben echt aan t bedenken wat ik de komende weken ga doen haha. Hebben jullie al iets gekocht ??
Hahaha precies.. ik ook. Ik durf nog niets te kopen.. heb wel al een eerste pakje liggen maar die had ik met m'n vorige zwangerschap gekocht maar dat werd helaas een miskraam.. ik heb sinds vandaag ook echt weer zo'n naar gevoel dat het een miskraam word ofzo.. Jullie al iets gekocht?
Hier ook nog niks gekocht en dat ga ik voorlopig ook nog niet doen haha. Heb wel nog een broekje klaarliggen die ik voor mijn dochter had gekocht. Het eerste wat ik voor deze baby ga kopen is een trui die daarop past. Hier ook het gevoel dat het mis gaat hoor. Sinds donderdag nemen mijn zwangerschapskwalen af dus mijn vertrouwen ook. Wat een onzekere tijd die eerste maanden.
Oh meiden wat naar… ik heb die angst ook heel erg… maar ik probeer echt zoveel mogelijk positief te zijn en in t nu te genieten… is lastig hoor… Qua kwaaltjes wisselt het bij mij ook heel erg hoor. Ik heb nog niks zelf gekocht maar wel van mijn moeder al een omslagdoek gekregen en van een vriendin een pakje
Nog niets gekocht, ben wel begonnen met een baby dekentje te haken. M’n schoonzusje is ook zwanger wel al stuk veder maar mocht het misgaan kan ik deze altijd nog aan haar cadeau doen. En het houdt me lekker bezig deze weken tot de eerste echo gaan echt traag voorbij.