Uitgerekend 1 tot en met 15 oktober 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tioman, 25 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Rustig hoor deze groep!
    Hier bijna 34 weken. Dus nog ongeveer 4/5 weken te gaan tot de inleiding.
    Suikers lijken nu stabiel met de insuline.
    Verder wel corona opgelopen, wel alweer klachtenvrij maar was wel even schrikken. Eerste dagen goed verkouden geweest en zo moe! Morgen mogen we weer uit quarantaine.
    Ook weer toe gegeven aan de nesteldrang. Gisteren alle keukenkastjes uitgeruimd en zoveel weg gegooid! Vandaag de ramen boven gedaan en alle kozijnen en vensterbanken en plinten van een kamer. Morgen de andere kamers af maken.
    Schoolvakantie zit er weer bijna op, volgende week kids weer naar school. Wel fijn weer dat ritme erin. Kan ik me ook rustig voorbereiden op de komst van baby!
    Moet babywasjes nog doen en nog wat laatste spulletjes aanschaffen en dan zijnwe er ook klaar voor.
    Kan niet wachten om de kleine vast te kunnen houden!
     
    Mapje en Leeuwtje01 vinden dit leuk.
  2. Leeuwtje01

    Leeuwtje01 Actief lid

    1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Hi Ladies,

    Wat gaat het nu ineens hard! Vandaaglaatste werkdag gehad en nu lekker genieten van verlof. Al zal de rust waarschijnlijk van korte duur zijn aangezien ze tussen 36-37 weken willen inleiden. Met name omdat ze de kleine man dan beter kunnen monitoren al lijkt alles goed te gaan.

    Helaas wordt hij sowieso wel opgenomen na de bevalling maar we gaan duimen dat het van korte duur is en we snel lekker naar huis mogen.

    Hoe gaat het bij de rest? Al aan het genieten van verlof?
     
    MoesCH en Mapje vinden dit leuk.
  3. Mommy92

    Mommy92 Actief lid

    18 dec 2020
    109
    141
    43
    Vrouw
    Allemaal alvast heel veel succes met de bevalling! Met 39w krijg ik een keizersnede omdat de baby, ondanks 2 versies, overdwars ligt. Vind het behoorlijk spannend, maar we gaan het zien.
     
    MoesCH en Mapje vinden dit leuk.
  4. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Dames, het zit er op voor mij!
    Ik ben maandag bevallen van 2 gezonde meisjes:)
    De keizersnede was pittig, het herstel gaat goed gelukkig.
    De meisjes doen het hartstikke goed maar moeten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven omdat ze nog niet op gewicht blijven en veel energie tekort komen om goed te kunnen eten.

    voorlopig zitten we op de welbekende roze wolk en genieten we met volle teugen. Heel veel succes allemaal met de bevallingen, ik hoop op mooie en gezonde babies!
     
    MoesCH, Marleen1, Mommy92 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Gaat helemaal goed komen! Een keizersnede is spannend en het herstel vraagt veel van je dus de grote tip is om het heel rustig aan te doen. Niet te snel willen en je omgeving goed gebruiken om voor je te zorgen.
    En laat een bed in je woonkamer zetten door een hulpmiddelencentrum, dat scheelt ook een heleboel!

    Heel veel succes, sterkte met het herstel en geniet van je kindje straks:thumup:
     
    Mapje vindt dit leuk.
  6. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw

    Wow, gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat de meisjes gezond zijn. Ik neem aan dat jij ook in het ziekenhuis mag blijven? En jouw man?

    Die roze wolk kan ik mij helemaal voorstellen. Wil je een foto en/of namen delen? Ik begrijp het ook als je dat niet wilt hoor, maar ik ben ontzettend nieuwsgierig!
     
  7. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw

    Spannend! Baal je er van dat de versies niet gelukt zijn, of kun je er wel bij neer leggen dat je nu een keizersnede gaat krijgen? Over twee weken heb je gewoon een baby in je handen! Geniet nog maar even van de zwangerschap.

    Ik moet volgende week nog werken en dan gaat mijn verlof in. Ik heb maandag een liggingsecho in het ziekenhuis. Bij de verloskundige bleek dat de baby eindelijk gedraad is. Hij lag bij mij ook over dwars, maar nu is zijn hoofdje toch beneden in mijn bekken en al aan het indalen. Ik ga dus van een natuurlijke bevalling uit. Dan duurt het nog ongeveer 5 weken... Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant gaat het ook ineens heel (te?) snel!
     
  8. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Wauw, wat goed om te horen! van harte gefeliciteerd! Mag je in het ziekenhuis met ze blijven?
     
  9. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Wat spannend Mommy maar helemaal logisch natuurlijk, zo kan de baby er helaas niet uit. Wel ''bijzonder'' om te weten wanneer hij daadwerkelijk komt!!
     
  10. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    @daviloo
    gefeliciteerd!
    Fijn dat alles goed gaat, heerlijk als ze straks mee naar huis mogen en het echte genieten kan beginnen.

    Ik heb donderdag de liggingsecho, en ben ook heel benieuwd, tot nu toe alleen nog maar in stuit of overdwars gelegen.
    Ben bang dat deze ook niet goed wilt draaien, en ik dus uiteindelijk nog niet thuis kan bevallen terwijl ik daar zo op gerekend en gehoopt had.
    Maar we zullen het zien, misschien donderdag toch een verrassing.
     
  11. Helena86

    Helena86 Actief lid

    8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de bevalling!! Wat fijn dat jullie zo genieten en hopelijk zijn jullie inmiddels thuis of mogen jullie snel naar huis ❤️ Wat zijn de namen? Dat vind ik dan weer heel leuk om te weten! X
     
  12. Leeuwtje01

    Leeuwtje01 Actief lid

    1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd en wat fijn dat ze het goed doen! Hopelijk snel naar huis :)
     
  13. Leeuwtje01

    Leeuwtje01 Actief lid

    1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Vanuit hier ook een update. Afgelopen woensdag ingeleid en vrijdagmiddag is onze zoon Lux Lyon ter wereld gekomen.

    Ben zelf sinds zondag thuis, kleine ligt helaas voor onderzoeken nog op de NICU. Gisteren MRI gehad voor zijn cyste en hopelijk vandaag wat antwoorden
     
    Chayammy, Wensje92, daviloo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    @Leeuwtje01 Van harte met jullie zoon! Maar ook spannend hoor. Hopelijk goede uitslagen vandaag!!!
     
  15. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Het komt hier voor de meesten nu echt dichtbij!!! Succes allen met de laatste loodjes... ik vind ze nu wel zwaar worden...
     
  16. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Wauw @Leeuwtje01 van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Maar wat heftig van de onderzoeken! Hopelijk zijn alle uitslagen goed! Ik duim voor jullie!
     
  17. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    @daviloo gefeliciteerd met jullie meiden! Hopelijk zijn jullie alweer thuis of mogen jullie snel naar huis. Op welk termijn heb je de keizersnee gehad?

    @Leeuwtje01 jullie ook gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk zijn alle uitslagen goed en mag hij met jullie mee naar huis!
     
  18. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    Liggingsecho was afgelopen donderdag goed.
    Maar nog niet aan het indalen.
    En ik heb het idee dat de kleine eigenwijs is en weer teruggedraaid naar stuit/dwars.

    @Leeuwtje01 gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
    Wel spannend met de onderzoeken, hopelijk goed nieuws.
     
    Chayammy en Mapje vinden dit leuk.
  19. Boysmummy

    Boysmummy Niet meer actief

    Ik ben 13 oktober uitgerekend 2e zoontje
     
    Mapje en Wensje92 vinden dit leuk.
  20. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    Hier is het bed sinds gisteren omhoog.
    Wat een hoogte zeg:eek:

    verder aan het afwachten tot het zover is (en ondertussen de laatste voorbereidingen doen)
    Veel beweging en krampen in m’n buik, dus ben er ondertussen wel een beetje aan toe.
    Tussen nu en 5 weken is er gewoon weer een baby hier in huis!
     
    Chayammy en Mapje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina