Thanks @Leeuwtje01 dat hoop ik voor iedereen. Een miskraam is echt het meest verschrikkelijke wat er is
@Liz1980 Welkom! Veel succes tijdens de zwangerschap! Bij mij is er ook geen bloed geprikt. Mijn dromen zijn ook een stuk levendiger! Misschien komt dat ook omdat ik vooral de laatste uren van de nacht dus veel wakker lig en je dan in zo'n twilight-zone verkeerd. De dromen gaan veel over zwangerschap, want daar ben ik natuurlijk veel mee bezig. @Arcoiris Ik snap dat geen symptomen hebben ook vervelend is, je wilt toch graag continu een bevestiging. Maar veel of weinig symptomen zeggen niet zo veel over het verloop en het uiteindelijke resultaat. @Mammavan1 Ik ben ook erg gespannen na meerdere miskramen. Het is moeilijk vertrouwen te hebben, maar hoop doet leven. Dus ik probeer mij maar vast te klampen aan de verhalen van andere bij wie het, ook nadat het meerdere keren is mis gegaan, toch nog is gelukt! Ik haal best wat steun uit het forum en het delen van je gedachten en ervaringen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 oktober 2021 ♡ 1 oktober 2 oktober Daviloo 3 oktober 4 oktober Marleen1 5 oktober Tioman Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober 7 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Chayammy - 33 jaar - 1e kindje 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Afspraken: Daviloo - 4 Feb - Echo Chayammy - 8 feb. - telefonische afspraak fertiliteitsarts Ezzy120 - 12 Feb - Echo gyn Tioman - 15 Feb - Eerste afspraak verloskundige Tioman - 16 Feb - Eerste echo Leeuwtje01 - 19 Feb - Eerste echo / VK Marleen 1 - 22 Feb - Echo Mamastier - 22 Feb - Echo/intake verloskundige Mama J86 - 22 Feb - Vroege echo Mama J86 - 24 Feb - Telefonische intake verloskundige Annefien - 24 Feb - Eerste echo Mammavan1 - 24 Feb - Eerste echo Lilou2019 - 26 Feb - Eerste echo Wendy041085 - 3 Maart - Eerste echo en intake Mama J86 - 17 Maart - Termijnecho Annefien - 22 Maart - Termijnecho en telefonische intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
@daviloo Hoe was jouw echo gegaan gisteren? Ik ben al heel de dag een soort van misselijk, ik word er gek van. Aan de ene kant wel fijn, want symptoom! Maar nu weet ik het ook wel weer Aanwezig genoeg om te merken, maar niet genoeg om van te spugen en er klaar mee te zijn. Ik heb bij de 1e 9 maanden gespuugd en geleefd op fruit-toffee's.. Hopelijk gaan we nu niet weer die kant op
♡ Uitgerekend 1 - 15 oktober 2021 ♡ 1 oktober 2 oktober Daviloo 3 oktober 4 oktober Marleen1 5 oktober Tioman Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober 7 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Chayammy - 33 jaar - 1e kindje 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Afspraken: Chayammy - 8 feb. - telefonische afspraak fertiliteitsarts Ezzy120 - 12 Feb - Echo gyn Tioman - 15 Feb - Eerste afspraak verloskundige Tioman - 16 Feb - Eerste echo Leeuwtje01 - 19 Feb - Eerste echo / VK Marleen 1 - 22 Feb - Echo Mamastier - 22 Feb - Echo/intake verloskundige Mama J86 - 22 Feb - Vroege echo Mama J86 - 24 Feb - Telefonische intake verloskundige Annefien - 24 Feb - Eerste echo Mammavan1 - 24 Feb - Eerste echo Lilou2019 - 26 Feb - Eerste echo Wendy041085 - 3 Maart - Eerste echo en intake Mama J86 - 17 Maart - Termijnecho Annefien - 22 Maart - Termijnecho en telefonische intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Mijn echo was goed! Nog te vroeg voor een hartslag of om te bepalen hoe ver ik ben maar het zit in ieder geval op de goede plek! 10 (gyn) en 24 (verlosk) feb nog een echo. Heb eigenlijk geen symptomen behalve vermoeidheid en ik ben de hele dag door een beetje weeïg op mijn maag waardoor ik geen eten wil. Zou zo graag zere borsten hebben maar dat zegt ook weinig denk ik. Hopen op een hartslag woensdag, dan ben ik geruster.
Wat ontzettend fijn! Ik las dat je eerder bruinverlies had en dat je bang was dat het mis ging. Dan moet dit wel een enorme opluchting zijn! Ik snap dat het nog steeds spannend is, tot een hartslag. Maar het gaat de goede kant op! Succes!
Pfff ik ben steeds zo emotioneel en wil liefste tegen mensen uitleggen waarom ik er als een zombie bij loop. Mensen denken dat ik psychisch niet lekker in mn vel zit nou door die hormonen klopt het ook wel natuurlijk. 22 februari echo duurt nog erg lang. En dan vond ik steeds het wachten op het wachtbankje al lang duren.
♡ Uitgerekend 1 - 15 oktober 2021 ♡ 1 oktober 2 oktober Daviloo 3 oktober 4 oktober Marleen1 5 oktober Tioman Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober 7 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Chayammy - 33 jaar - 1e kindje 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Afspraken: Chayammy - 8 feb. - telefonische afspraak fertiliteitsarts Daviloo - 10 feb - Echo gyn Ezzy120 - 12 Feb - Echo gyn Tioman - 15 Feb - Eerste afspraak verloskundige Tioman - 16 Feb - Eerste echo Leeuwtje01 - 19 Feb - Eerste echo / VK Marleen 1 - 22 Feb - Echo Mamastier - 22 Feb - Echo/intake verloskundige Mama J86 - 22 Feb - Vroege echo Mama J86 - 24 Feb - Telefonische intake verloskundige Annefien - 24 Feb - Eerste echo Mammavan1 - 24 Feb - Eerste echo Daviloo - 24 feb - Echo verloskundige Lilou2019 - 26 Feb - Eerste echo Wendy041085 - 3 Maart - Eerste echo en intake Mama J86 - 17 Maart - Termijnecho Annefien - 22 Maart - Termijnecho en telefonische intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Vanochtend met vriendlief laatste test gedaan en deze gaf tot verbazing 3+ aan! Ik ben nu 4 weken en 6 dagen had 2-3 verwacht eigenlijk omdat ik lees dat veel pas na de 5 weken 3+ krijgen
Hey, dat is wel geruststellend eh! Ik durf echt niet meer te testen.. ik testte al 5 dagen voor NOD positief en heb om mezelf gerust te stellen denk ik 5 testen gedaan.. de laatste was ook zo een digitale van CB en nu denk ik ook... misschien nog één keer om te checken of er 3 + komt, maar ja.. ik lijk wel verslaafd.. Fijn weekend!
Ik heb de laatste test gedaan en er nu klaar mee hopelijk. Ben gewoon extreem onzeker door de miskraam helaas is het niet handiger dat het een volledige oktober groep word. Zijn hier niet met heel veel?
Hey, Ja, het is moeilijk om te stoppen met testen eh. Zo herkenbaar. Maar de test ziet er heel geruststellend uit!! Uiteraard ok om de groep te vergroten, neen? Groetjes!
Ah dankjewel @Liz1980 ik had bij mijn miskraam alleen ook hele snelle oploop en 2-3 weken heel snel al. Dus voor mij zegt dat helaas nog niet alles. Het is wel idd al een fijn gevoel sowieso heel dankbaar dit keer dat het ons weer gegund is