Uitgerekend 1 tot en met 15 oktober 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tioman, 25 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Dat moet ik altijd al dus ik merk geen verschil :roflmao:

Mapje en Helena86 vinden dit leuk.
  2. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Haaa ja hè? Ik heb zelden zoveel water gedronken ook, werd vannacht wakker van de dorst, heel weird vond ik dat. Ik heb ineens zin in surimi sticks en olijven. Hahaha

Mapje vindt dit leuk.
  3. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Dit dus, gisteren ineens mega zin in kaas en het liefst gesmolten, dus pizza besteld *oeps. Vandaag ook de hele dag al trek, maar ook geen zin om te eten en dan ineens weer misselijk

Mapje vindt dit leuk.
  4. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    @Ezzy120 succes morgen met je echo!

plassen valt nog mee, moet altijd al vaak :o:.
    Ik had vandaag ook enorme trek. Eerst moest ik McDo en daarna Dunkin Donuts. Geen van beide uiteindelijk besteld. Net wel klein zakje chips op :rolleyes:

Ezzy120 en Mapje vinden dit leuk.
  5. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja gek is dat hè. Ik denk ook steeds ik wil niet eten maar als ik niet eet ben ik misselijk dus eet ik wat maar dat moet dan vrij specifiek zijn haha. Maar ik heb het nu dus ook midden in de nacht en dat is wel gaar. Ik vroeg me net af hoelang dit gaat duren (ik weet dat ik me dit bij de tweede ook afvroeg toen was ik ook best misselijk en had ik het idee dat het nooit overgang maar dat ging het gelukkig wel :roflmao:)

6. Mapje

Mapje Niet meer actief

Nou echt hè! Ik drink me suf! Hele tijd droge mond.

7. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Hier ook veel dorst!

Vannacht zo stom gedroomd..! Ik droomde dat ik de eerste echo kreeg en dat het hartje te langzaam klopte. Paar weken later kreeg ik weer een echo. Daarop was te zien dat het vruchtje niet gegroeid was maar de schoen waar het vruchtje in zat wel was doorgegroeid. Ik werd heel rot wakker en kwam uit zo'n diepe slaap. Eerst dacht ik dat het echt zo was en was echt verdrietig. En later kwam ineens het besef. "Huhh?! Een complete dames hakschoen??" :eek:

Tjonge, stomme dromen... :roflmao:

MoesCH en Mapje vinden dit leuk.
  8. Liz1980

Liz1980 Lid

5 feb 2021
    50
    41
    18
    Vrouw
    Goedemorgen!

Wat een slechte nacht.. wel 8 keer moeten gaan plassen..
    Deze ochtend ook misselijk maar ging over door te eten.
    Ik weet dat dit de ergste weken zijn.. gaat over maar duurt soms lang..

Aftellen naar echo.. duurt wel lang bij me vind ik maar er was echt geen plaats bij gynaeco.. hier bestaat niet echt iets anders om je te laten opvolgen.

fijne vrijdag!!

Mammavan1 vindt dit leuk.
  9. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ow WoW mijn nachten zijn ook verschrikkelijk hoef gelukkig nooit te plassen in de nacht.

Heb erg pijnlijke borsten maar misselijkheid valt echt mee maak mij daar ook beetje zorgen om. Meer mensen niet echt misselijk?

10. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Ik heb ook meer dorst dan normaal, ga waarschijnlijk wel suiker ontwikkelen. Had ik bij de eerste ook en dan is de kans mega groot dat je het weer krijgt.
    Ontzettend veel zin in vette dingen, mac donalds staat boven aan mijn lijstje. En pizza. Probeer me er niet aan over te geven en een beetje op m’n gewicht te letten.
    Volgens mij val ik alleen wel eerder af nu dan dat ik aankom, dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling... wordt opgegeten van binnen:roflmao:

Helena86 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @daviloo dat snap ik met twee van die kleintje :o:

Heb jij wel last van misselijkheid?

12. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ik heb juist zin in fruit zure dingen yoghurt enzo :confused:

Eerste keer dronk ik alleen maar koude chocomelk en bij tweede alleen maar kaas. Nul behoefte aan chocolade dat was wel e n voordeel met mijn chocolade verslaving. Nu wel chocolade en al die rare zure dingen sinaasappelsap enzo :confused:

Mapje vindt dit leuk.
  13. Arcoiris

Arcoiris Actief lid

20 aug 2019
    175
    161
    43
    Vrouw
    Ben nooit misselijk geweest, dat was bij mij nooit een symptoom.

14. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ah oké dat is fijn dat je dat dan ook weet :D

ik wel altijd misselijk geweest normaal niet met spugen ofzo maar wel misselijk.

15. Mapje

Mapje Niet meer actief

Is niet gek hoor! Ik ben bij de eerste echt niet misselijk geweest (of pas een beetje bij 9’weken) dus dat zegt niks hoor!

16. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Misselijkheid is ongeveer het enige symptoom dat ik (thank God!) nog niet heb gehad. Het schijnt te helpen dat je regelmatig wat eet, en in kleinere porties, dus dat doe ik maar alvast, gaat tot nu toe goed.

lekker aan het groeien daar! Niks mis mee :roflmao:

@Ezzy120 succes! Laat je weten hoe het ging?

Ondanks dat het best grappig is, wel een nare droom ja. Knuffels

17. Liz1980

Liz1980 Lid

5 feb 2021
    50
    41
    18
    Vrouw
    En jeuk aan borsten? Daar heb ik ook last van..

Mammavan1 vindt dit leuk.
  18. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Liz1980 ja dat heb ik ook.

En misselijk maar niet spugen ofzo.

Spannend @Ezzy120 heel veeel succes :thumup:

19. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Heel gek, ik kreeg geen meldingen meer. Vond het wel heel stil dus dacht zelf even kijken in het topic, moest ik gewoon 7 pagina’s bijlezen.

Op alles reageren wordt een beetje veel, maar op een ding moet ik natuurlijk wel nog reageren:
    @daviloo wow een tweeling, gefeliciteerd! Zo zit je volledig in onzekerheid en zo krijgt het ineens een hele bijzondere wending!

Ik heb nog steeds beperkte klachten. Mijn borsten doen wel zeer en bij vlagen misselijk maar met even wat eten trekt dat weg. Ook ik heb meer afscheiding, herkenbaar om naar de wc te gaan om te checken of het geen bloed is. Mijn darmen rommelen ook een beetje, nog niet zo erg als bij de eerste gelukkig.

Ik was bij de eerste heel moe al vrij vroeg, dat valt nu mee. Maar de situatie is nu ook totaal anders, bij de eerste had ik nog een eigen paard die veel tijd koste (maar dat was ook een goede afleiding) en ik werkte gewoon, nu zit ik thuis in afwachting van de onderhandelingen over de einddatum van mijn contract, heb geen paard meer en verder ook weinig andere (sport)activiteiten door corona.
    Als de deal op mijn werk rond is kan ik me op het solliciteren gaan storten, ondertussen probeer ik te bedenken hoe ik dat moet aanpakken, zwanger solliciteren is niet de meest gunstige situatie natuurlijk.

Omdat mijn zwangerschap in zo’n ongelofelijke stress periode ontstaan is blijft het onzeker voelen, zo van hoe kan het dat het nu gelukt is en gaat het dus wel goed. Ik wacht dus ook vol ongeduld op de 1e echo, kon ik de agenda maar 1,5 week vooruit zetten.
    In de tussentijd probeer ik mijn gedachte maar om te draaien voor mezelf, als het in deze ronde raak is moet het wel een heel sterk kindje zijn. Maar dat is makkelijker bedacht en opgeschreven dan dat het ook echt voor een minder onzekere gevoelens zorgt.

Chayammy vindt dit leuk.
  20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier de laatste dagen zin in water met ijs :D en dat terwijl ik het de hele dag door koud heb:o:

Geen misselijkheid te bekennen hier, enkel gevoelige borsten.

Melis94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina