Succes voor de dames die vandaag de eerste echo hebben. Zijn er meer die zo'n last hebben van een enorm opgeblazen (darmen) buik? Dat weet ik nog wel van de vorige keren, maar dacht toen dat het later pas kwam.
@Marleen1 ik heb dat ook heel erg. Gisteren avondeten maar overgeslagen en eet veel kiwi want kan echt moeilijk daardoor. terwijl bij mijn miskraam had ik juist vanaf begin hele dunne. Dit is alleen iets lastiger vind ik eet ook stuk minder als de vorige keer maar komt denk ik meer door de misselijkheid wel volkeren crackers.
Veel plezier bij de echo's vandaag! Duim heel hard dat er mooie kindjes zichtbaar zijn Wij gaan geen NIPT laten doen. Sinds gisterenavond moet ik snachts eruit om te plassen, heel irritant Ook nog wel vlagen van misselijk nu en dan, borsten zijn iets gevoeliger maar doen geen pijn ( gelukkig ) Ik heb er deze keer wel een positief gevoel over, bij de vorige miskramen had ik namelijk niet zo veel kwaaltjes.
@Ezzy120 zo fijn dat jij je zo zeker voelt na de miskraam. Ik heb ook veel symptomen en mijn hcg blijft nog oplopen maar ben zooo onzeker en denk alleen maar dat het fout is ipv goed nipt geen idee wat dat is is dat iets nieuws ken dat niet van bij mijn dochtertje dus even in verdiepen
Ha dames! Heel benieuwd naar de echo´s van vandaag. Ik voelde me gisteren na mijn call te beroerd om wat dan ook te doen. We hebben gegeten en mijn verloofde heeft me naar bed gestuurd. Heb de hele middag geslapen als een blok en ben nu net een klein uurtje wakker weer. Ik voel me echt niet fijn. Mijn borsten hebben steken, ik ben erg misselijk, en voel me heel erg moe. Mijn buik gaat alle kanten op. Sporten voor vandaag heb ik afgezegd en ik leg me maar even neer bij het feit dat ik het kalm aan moet doen, en dat die kleine linze (volgens mijn app is het zo groot als een linze) vanaf hier gewoon de baas zal zijn. Wij gaan hier wel testen, op alles dat kan en aangeraden wordt. Afgelopen weekend hebben we het er over gehad en we willen het graag weten mocht er iets mis zijn.
Mijn voorgevoel was juist gelukkig! Ik zei vanmorgen nog tegen mijn zusje dat ik me haast niet voor kan stellen dat het niet goed zit. Ik ben steeds zo misselijk en moe.. En op de echo was gelukkig te zien dat het op de goede plek zit, met een mooi kloppend hartje en passend bij de termijn! Wat een opluchting!
Super @Tioman gefeliciteerd super nieuws sinds wanneer ben jij misselijk? En moet je ook echt spugen of alleen misselijk?
Dank je. Ik heb inmiddels wat wanneer afspraken gepland en wat andere dingen die ik graag wil gaan doen. Had gisteren even een dipje. Hoe was jouw telefonische intake?
@Tioman gefeliciteerd! Heel erg fijn. Toch een bijzonder moment om het hartje te zien. Mocht jouw partner bij de echo aanwezig zijn? Mijn darmen zijn ook van slag hoor. Heb van de huisarts van de zakjes gekregen, die er voor zorgen dat het allemaal wat soepeler gaat. Vorige zwangerschappen zat ik zo verstopt dat het echt pijn deed. Dat wilde ik nu voorkomen.
Het is bij mij een beetje geleidelijk gegaan vanaf 6 weken. Het begon met een weeïg gevoel. Ik ben nu vooral heel erg misselijk wanneer mijn maag weer wat leger is. Ik moet dus de hele dag zorgen voor voldoende aanvoer van eten... Daar gaan de kilo's.. Nog niet hoeven spugen, maar wel een paar keer op het punt gestaan. Zal vast nog wel komen, bij de jongens moest ik ook spugen.
Dankjewel! Ja mijn partner mocht ook mee. Bij de verloskundige is hij ook welkom. (Met mondkapje uiteraard.) Overigens hoefde ik bij de verloskundige alleen een mondkapje op in de wachtkamer en in de spreekkamer mocht ik hem af doen. Zwangeren hebben lucht nodig zei de verloskundige..
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik duim dat jullie ook allemaal een mooie echo zullen hebben! @Leeuwtje01 en jij vanavond al!