@Emma1995 gefeliciteerd vooral na zo een traject veel dames hebben hier volgens mij last van misselijkheid. Het heeft mij helaas ook getroffen ipv met vlagen nu echt 24/7 kotsmisselijk heeft wellicht iemand tips?
Dankjewel! Jij natuurlijk ook❤️ pfff wat vreselijk. Wat mij tot nu toe helpt is zodra ik wakker ben wat eten. In mijn geval 2 wasa crackers soms met niks soms met kaas ligt eraan hoe misselijk ik me voel en dan meteen een kopje gember thee in de ochtend. Ik doe dit al een paar dagen en merk dag misselijkheid minder is en wat ook goed helpt is ootijd eten en de misselijkheid voor zijn. Dus echt om de 2 uur of of zelfs om het uur desnoods iets kleins. Als het echt heel erg wordt dan misschien toch contact opnemen met huisarts voor medicatie. Maar hoop niet dat het zo ver hoeft te komen.
Morgen is het een drukke dag qua echo's. @Arcoiris @Marleen1 @Mamastier @MamaJ86 en @Melis94 Heel veel plezier en succes morgen! Hoe staat het met de zenuwen?
Het valt nog mee met de zenuwen hihi, moet morgen ook werken tot 16:45 en om 17:00 de echo dus veel tijd om te piekeren is er gelukkig niet hihi. Voel me wel onwijs beroerd, als ik niet optijd eet heel veel maagpijn. Minimaal 1x per dag moet ik wel spugen helaas .
Dankje! Zenuwen vallen erg mee, ik ga er gewoon van uit dat het goed zit. Voel me lichamelijk ook sinds gister een stuk beter, heel fijn! Heb er gewoon zin in morgen
Lief @Chayammy ! Zenuwen beginnen nu een beetje te komen. Qua symptomen zit het wel goed, begin steeds misselijker te worden, maar dat zegt helaas niet altijd iets lees ik. M’n man kan helaas niet mee omdat we geen oppas/opvang hebben voor m’n 3 jarige dochter. Dat maakt het wel een beetje extra spannend, dat ik alleen moet gaan. Ook veel succes voor de andere meiden die morgen hun echo hebben! Hoe laat mogen jullie? Ik 14.20u!
Ga er vanuit dat het voorbij is, ben vandaag begonnen met vloeien. Dat in combinatie met het gebrek aan symptomen maakt dat ik er niks van verwacht.
Wat ontzettend vervelend voor je. Ik snap dat jij er niks meer van verwacht maar ik zal toch nog voor je duimen dat het wel goed zit. Sterkte en dikke knuffel
Aah nee, wat ontzettend k*t!! Echte een flinke bloeding, of meer bruinverlies? Ik begrijp dat je denkt dat het voorbij is. Maar ik hoop toch heel erg voor je dat je morgen goed nieuws krijgt. Hoe laat heb je de echo? Hopelijk hoef je niet de hele dag te wachten.
Ik knijp hem ook voor de echo over 1.5 week. Geen symptomen en vandaag keihard uitgegleden en gevallen in de badkamer
De diepe en realistische dtomen zijn de afgelopen dagen weer begonnen. Was eigenlijk een beetje vergeten hoe het was. Vannacht volledig in tranen wakker geworden ( droom sloeg eigenlijk nergens op). Vorige keer was het zo erg dat ik slecht nieuws of enge boeken/series moest vermijden. Alles kwam s nachts anders voorbij. Iemand die hetzelfde ervaart en toevallig tips heeft?
Aaah neee!!! Vindt dit zo erg voor je... gelukkig kan je morgen dan wel terecht. Hoop dat je gevoel nu niet klopt!!
Lieve @Arcoiris wat een naar bericht. Je zal niet de eerste zijn die bloed en bij wie het toch goed blijkt te zitten. Morgen ga je het weten. Ik duim heel hard voor alle dames met een echo morgen en extra hard voor jou. Dikke knuffel
Ik had dit ook bij 6+3 weliswaar, bleek een innestelingsbloeding te zijn. Is het oud bloed of helderrood? En heb je krampen? Heel naar voor je, ik duim voor een goede echo!