Succes voor alle dames met de echo straks! Moeten jullie nog lang wachten voordat het zover is? Ik begin het nu ook wel spannend te vinden, ik heb vrijdag een echo. Al die positieve berichten van de afgelopen dagen doen me goed, hopelijk kunnen we dat er zo inhouden!
Ik moet om 13.45u begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden. Naast die zwangerschapsmisselijkheid nu ook nog zo’n misselijk gevoel van de zenuwen.
Heel veel succes en plezier vandaag! Wij willen het wel graag weten, liefst met een pretecho bij onze praktijk. Vorige zwangerschap ook gedaan en het is een hele leuke echoscopiste
Hoe voelen jullie je vandaag dames? Ik ben ineens een soort van heel duizelig steeds. Ik heb genoeg gegeten en voldoende geslapen maar voel me draaierig, zelfs wanneer ik op een stevige stoel stil. Ik ben vrij lang en begrijp dat er nu veel bloed naar de buik gaat en daardoor minder naar mijn hoofd maar jeminee ik heb dingen te doen mensen
Ook hier een mooi kloppend hartje gezien! Volgens de meting 7+2 waar het volgens mijn cyclus 7+3 of 7+4 zou moeten zijn maar de verloskundige zei meteen al dat dit nog niet betrouwbaar is dus dat ze de uitgerekende datum pas bij de termijnecho aanpassen.
@Annefien wow wat een mooi nieuws gefeliciteerd jij was ook zo misselijk toch moet jij ook veel spugen? Ik ben echt op van de zenuwen
Ik ben inderdaad ook erg misselijk en ook de hele dag door. Moet regelmatig kokhalzen maar gelukkig nog niet gespuugd. Bovenop die zwangerschapsmisselijkheid kwam ook een misselijkheid van de zenuwen, dat voelde echt anders, meer zo’n knoop in je maag gevoel, dat is nu weg gelukkig. Hoe laat moet je @Mammavan1 ?
4 uur en heb ook al tijdje last van erge misselijkheid maar vandaag inderdaad echt heel erg er bovenop
@Annefien Wat fijn, gefeliciteerd! Ik voel me een beetje raar. Ik kan het niet echt misselijkheid noemen, maar heb ook echt geen behoefte aan eten. Soms krijg ik heel veel honger, maar halverwege de maaltijd moet ik echt stoppen. Niet met het gevoel dat ik moet overgeven, maar gewoon omdat ik het echt niet meer wil. Haha, hele vage 'misselijkheid' dus. Ook niet echt pijn in mijn baarmoeder, maar ik voel wel steeds 'iets'. Niet genoeg om het echt iets te noemen, maar ook niet niks. Lekker vaag. Verder voel ik mij een stuk beter. De zenuwen voor de echo van gisteren hielden me echt een paar dagen in een greep. Dat is nu weggezakt (voor nu).
Ow WoW het was heel heftig! kreeg een paniekaanval toen ik dat apparaat weer zag. Toen vertelde zij kijk zelf eerst even en dan zet ik beeld aan. na paar seconde vertelde ze al ik laat je niet langer in spanning zie een mooi kloppend hartje. Daarna nog kwartier alles nagekeken of dooijerzakje niet groter was al embryo en de ring met slijm en baarmoeder en zij gaf aan dat kans op miskraam nu 0-1 procent is. Heb niet veel meegekregen want alle spanningen kwamen los en kon alleen maar huilen. maar ben op iets meer als 7 weken gezet voor nu en mag met 9 weken nog een echo omdat ik deze niet meegekregen heb door de schock dus dat was wel heel lief
@Mammavan1 Jaa wat fijn! Kan me heel goed voorstellen dat alle spanningen even los kwamen! Nu ontspannen en genieten. Gefeliciteerd
Och @Mammavan1 wat een stress, maar ook wat een goed nieuws! Fijn de je over 2 weken een extra echo krijgt, hopelijk kan je dan een beetje genieten.
Ja echt heb niks gezien was helemaal in schock dus hopelijk dan wel een beetje en vertrouwen terug na de miskraam.