Uitgerekend 1 tot en met 15 oktober 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tioman, 25 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Hi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal! Ook wij hopen in oktober ons 2e kindje te verwelkomen. Weet nu 1,5 week dat ik zwanger ben en gok 5okt uitgerekend te zijn.

Vorige zwangerschap geen forum gevolgd en nu toch wel leuk om met dames te kletsen in dezelfde periode

Marleen1 en Mapje vinden dit leuk.
  2. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Eerste zwangerschap niet gedaan en wilde ik nu wel doen, maar ze hebben een aannamestop. Teveel moeders die doneren ;)

Marleen1 vindt dit leuk.
  3. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Dat komt me eerlijk gezegd heel goed uit. Dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen ;)

4. Mapje

Mapje Niet meer actief

Welkom! Gefeliciteerd!

Leeuwtje01 vindt dit leuk.
  5. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Wauw! Bijzonder dat er zoveel meedoen. Ik deed bij mijn eerste kindje ook mee maar dit kostte me heel veel moeite omdat ik zo misselijk werd van die lucht:| Ik sla het nu ook over!

Verder met vlagen heel even misselijk. Hoop echt dat het niet te erg wordt dit keer.. heb nu voornamelijk last van pijnlijke borsten/tepels:o: wat voor kwaaltjes hebben jullie?

Mammavan1 vindt dit leuk.
  6. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Ja ik was ook echt verbaasd.

Last van mijn borsten en vermoeidheid. Deze keer voor het eerst ook misselijk, al voor de eerste test dus hoop niet dat het een voorbode is en alleen maar erger wordt. Daarentegen deze keer nog niet gehuild, daar had ik vorige zwangerschap enorm "last" van ;)

7. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Ik ben vooral moe en moet regelmatig mn tranen inhouden (mn dochter zat me gister raar aan te kijken bij een kinderfilmpje in tranen). Verder krampjes en plopjes er is iets bezig daar beneden, en heb wat meer vaste ontlasting dan anders, en wat onregelmatiger. Mn boobs zijn supergevoelig en geef nog bv dus is wel een uitdaging. :D

Leeuwtje01 vindt dit leuk.
  8. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Oh wat verdrietig, kan me helemaal voorstellen dat je daar dan niet op zit te wachten.

9. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Ohjee dat is geen leuke reden :(.

10. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ook! Zo wist ik dat ik zwanger was. Ik heb dus echt nooooit pijn in m’n borsten (steek gevoel, gevoelige tepels) en nu wel (en vorige zwangerschappen ook) en met vlagen misselijk.

Gisteravond had ik hele erge krampen dat vond ik wat minder maar nu gelukkig weer weg. Echt misselijk ben ik benieuwd naar. Bij de oudste kreeg ik dat pas bij 8 weken en maar een beetje (dat weeïge gevoel) bij de jongste bij ongeveer 6 weken heel misselijk/weeïg tot ongeveer 14. Beide jongens overigens ;)

Oh ik kwam er net achter dat ik puistjes krijg. Heb ik ook nooit:roflmao:

11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Ik wil graag meedoen. Dit word mijn tweede kindje en wij zijn vanaf september bezig. Toen meteen zwanger geworden wat helaas geëindigd is in een miskraam :(

@Marleen1 wij zaten toen in het zelfs groepje uitgerekend in juni.

na twee rondes nu weer terug aan zwanger en daar heel dankbaar voor :)

mijn eisprong was 20 januari aan de hand van ovulatietesten en verwacht 12 oktober uitgerekend te zijn.

Ook een foto van mijn test en praat gezellig mee in deze spannende periode :)

mijn kwaaltjes tot nu toe:

-pijnlijke borsten
    -tepels ook paars
    - misselijk door alle geuren
    - veel zweten en warm
    - hoofdpijn

Mapje vindt dit leuk.
  12. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Sorry hierbij ook de foto.

Bijgevoegde bestanden:

13. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Mijn oma was al wel "oud" toen ze de ziekte van creuzefelt jacob kreeg. Gelukkig heel zeldzaam. En hopelijk niet erfelijk, maar ze is zover bekend de eerste die het had in onze fam. Toch is deelname voor mij nu uitgesloten omdat ze geen enkel risico nemen.

14. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Ik heb nog weinig kwaaltjes. Ben wel erg moe en heb het zeker al een week continu ijskoud.

15. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Op zich begrijpelijk. “Gelukkig” dat je oma oud was, en dat het niet met zekerheid erfelijk is.

16. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal!

Ik geloof dat ik me hier ook mag aanmelden.
    Zondag positief getest met een heel licht streepje en vandaag had het streepje al iets meer kleur al is het nog geen knaltest.
    Op basis van mijn cyclus zou ik 9 okt uitgerekend zijn.

Ik vind het nog een beetje moeilijk om te geloven.
    Vorige maand twijfelde ik nog of ik nog wel een tweede kindje wilde omdat ik zo gek werd van die onzekerheid dat een zwangerschap uitbleef. We zijn dus inmiddels bij de huisarts geweest en net op het moment dat we de uitslag van het sperma onderzoek zouden gaan bespreken heb ik een positieve test in handen.

En wat het nog ongelofelijker maakt, ik heb precies in de week na mijn ovulatie gehoord dat ik mijn baan kwijtraak.
    Veel stress dus en deze maand dus absoluut niet verwacht dat het raak zou zijn...

Het moet dus nog even landen voordat ik echt blij kan zijn denk ik.

Mammavan1 vindt dit leuk.
  17. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    WoW @Annefien allereerst gefeliciteerd met je wondertje :D

Klinkt inderdaad als een heftige maand. Maar als het zo moet zijn moet het zo zijn :)

heb je foto’s van je testen? Ben benieuwd :D

Annefien vindt dit leuk.
  18. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Dankjewel!

Dit zijn de testen:

Bijgevoegde bestanden:

Wendy041085 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  19. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Nou die zijn super mooie en duidelijk ze zeggen een streepje is een streepje :D

Annefien vindt dit leuk.
  20. Wendy041085

Wendy041085 Bekend lid

22 jan 2020
    503
    381
    63
    Vrouw
    Hier heeft het een jaar geduurd voordat we zwanger waren vriendlief net 2 weken geleden zijn zwemmers ingeleverd om ze te laten controleren en je zult net zien week later positieve test hahhaha.
    Bij mijn laatste zwangerschap van mijn dochtertje was ik 23 weken zwanger toen mijn moeder overleed erg pittige periode en niet echt kunnen genieten. Nu dus echt vollop genieten.

Ik heb sinds 2,5 jaar nieuwe relatie we hebben samen een koophuis. Het is mijn vriend zn eerste kindje dus voor hem extra bijzonder ook.

Heb niet echt klachten af en toe een beetje weeig gevoel in de maag en af en toe pijnlijke bootsen.

Hebben jullie het al aan iemand verteld? Hoe gaan jullie het opa's en oma's vertellen? En jullie kindjes wanneer en hoe gaan jullie het vertellen?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina