Uitgerekend 1 tot en met 15 oktober 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tioman, 25 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

Mapje Niet meer actief

Hier 39 euro!

2. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    @Marleen1 Gefeliciteerd!
    @Mapje en @Leeuwtje01 Balen, ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen!
    @Ezzy120 Succes straks!

Ik heb vandaag met de vertrouwenspersoon op het werk gesproken. Gelukkig gaf hij ook direct aan dat die vraag echt niet kan, helemaal dat de leidinggevende ook nog maar door bleef gaan. De vertrouwenspersoon gaat in de komende dagen een gesprek voeren met mijn leidinggevende. In zijn rol als vertrouwenspersoon, om zo duidelijk aan te geven dat wat hij deed echt niet kan.
    Ondertussen schrijf ik even alles op wat er is gebeurd. Ik wil nu sowieso geen klacht indienen, omdat ik niet nog meer mensen op de hoogte wil stellen, maar mocht ik dat over een paar weken nog willen, kan dat alsnog. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren.

MamaJ86, Marleen1 en Mapje vinden dit leuk.
  3. Liz1980

Liz1980 Lid

5 feb 2021
    50
    41
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd Wendy en veel beterschap Leeuwtje!
    Hier weer eens een kostmisselijke dag.. was beetje beter maar vandaag dus weer niet.

Slapen jullie ook zo slecht.. nu al eigenlijk een week of drie, ik slaap zo korte stukken en word heel vaak wakker, daarnaast lig ik vanaf 5 u klaarwakker.

Ik duim voor de goed echo nog van Ezzy!

4. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja heb ik ook! Heb ik echt elke zwangerschap weer. Hormonen denk ik..

5. Mapje

Mapje Niet meer actief

Vandaag niet zo misselijk, niet zo’n droge mond en niet zulke pijnlijke borsten.. mehhh

6. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Marleen1 wat mooi super:o:

Ik ben helaas ook ziek al 3 daagjes thuis nu ook. Vandaag gaat het gelukkig weer iets beter ben voornamelijk heel erg misselijk?

gaat dat bij jullie al beter? En is het bij jullie de hele dag door of met momenten?

Marleen1 vindt dit leuk.
  7. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik heb de ergste dagen met misselijkheid gehad (hoop ik)!! Nu met momenten, vooral als ik slecht geslapen heb.. moeheid heeft er bij mij veel invloed op!

Hebben jullie de baby al gevoeld? Het is nog supervroeg maar ik denk dat ik het al heb voelen rommelen. De VK zat met de echo precies op die plek linksonder in mijn buik en volgens haar zou het ook kunnen. Misschien heb ik het me ook verbeeld maar wie weet.. dat vindt ik het mooiste aan zwanger zijn!:)

Sterkte dames die zich misselijk/moe en lamlendig voelen.. voor de meeste herkenbaar zulke dagen! Maar ze gaan voorbij...
    Het zou al zoveel schelen als iedereen om je heen het weet!
    Hier gaan we dit weekend een rondje goed nieuws brengen en de kids vertellen!!! Zo leuk!!!

Mapje en Mammavan1 vinden dit leuk.
  8. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Super @Marleen1 wat fijn dat je het kindje al voelt. Ik ben nog vrij onzeker door de miskraam in november ondanks dat de verloskundige heeft gezegd dat het echt goed zit.

wel fijn dat er ook hoop is mbt de misselijkheid. Hopelijk word het bij mij en de andere ook beter :)

Marleen1 vindt dit leuk.
  9. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik snap je hoor! Heb hetzelfde mee gemaakt, ook in November. Ik voelde het toen ook niet aankomen dat het mis ging.. dat maakt dat je dan ook je je lichaam niet helemaal vertrouwd. In die zin heb ik me echt vast gehouden aan de kwaaltjes! Dat gaf mij juist vertrouwen!

10. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Bah, ik heb echt hele pijnlijke steken onderin mn buik. Sinds vanmiddag al. Hoop maar dat het allemaal goed gaat daarbinnen :confused::oops:

11. Ezzy120

Ezzy120 Bekend lid

2 mei 2018
    800
    845
    93
    Vrouw
    Hier vanmiddag een goede echo gehad.
    En zoals ik had uitgerekend, kwam het vruchtje ook precies op 8 weken.
    Nu toch maar een beetje loslaten en gaan genieten nu:D

Bijgevoegde bestanden:

Leeuwtje01, Chayammy, Mommy92 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Super @Ezzy120 zal het de dames uit nov miskraam dan toch allemaal goedkomen voor ons nu :D

wel grappig dat iedere foto er weer zo anders uitziet. Ik vind het soms nog moeilijk er iets van te maken bij mijzelf ook:roflmao:

Ezzy120 en Marleen1 vinden dit leuk.
  13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Mooie echo @Ezzy120! Geniet er van!

Ezzy120 vindt dit leuk.
  14. MamaJ86

MamaJ86 Actief lid

27 okt 2020
    128
    157
    43
    Vrouw
    Ezzy120 vindt dit leuk.
  15. Mommy92

Mommy92 Actief lid

18 dec 2020
    109
    141
    43
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws weer met de mooie echo's!

Ezzy120 vindt dit leuk.
  16. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    @Ezzy120 Wat fijn, gefeliciteerd!!

Denken jullie al na over namen voor de kleine? Dat is eigenlijk het enige waar ik wel over nadenk, omdat ik hoop dat we in ieder geval 'ooit' een kleine krijgen. Meer specifieke dingen zoals het aanschaffen van dingen of het plannen van pretecho's durf ik nog niet.

Ik heb in mijn telefoon een lijstje, als ik een mooie naam voorbij hoor komen, schrijf ik hem op. Mijn vriend is Engels en wil daarom graag een naam die zowel in het Nederlands als Engels goed uit te spreken is én mooi is. Dat vind ik nog een hele opgave. Sommige typische Nederlandse namen vind ik mooi, maar dat is natuurlijk niet te doen voor zijn familie. En sommige Engelse namen worden in het Nederlands of snel fout uitgesproken, of lijken als snel wat aso, naar mijn mening.

17. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Haha @Chayammy snap je helemaal.

hier thuis een Lily Emily Rose Elisabeth
    Volledige naam van een kindje. Allemaal Engelse namen

18. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Voor een meisje hadden we bij de eerste zwangerschap al een naam en die vinden we nog steeds heel mooi. Jongens namen vonden we toen super moeilijk en het werd uiteindelijk een jongen :roflmao:

De tweede naam van ons zoontje is Lio, betekent kleine leeuw Heel bewust gedaan omdat hij zo toch op een manier ook mijn achternaam draagt. Zit wel steeds te denken hoe we dit voor de tweede gaan doen :roflmao:

Wij willen ook altijd een naam die zowel in Nederlands als Engels goed werkt. Eigenlijk ook een beetje omdat alles steeds internationaler wordt.

19. Leeuwtje01

Leeuwtje01 Actief lid

1 feb 2021
    219
    328
    63
    Vrouw
    Wat een super fijn nieuws!

Ezzy120 vindt dit leuk.
  20. Mommy92

Mommy92 Actief lid

18 dec 2020
    109
    141
    43
    Vrouw
    Wij hebben in ieder geval bedacht dat het bij de naam van mijn dochter (Ashley) moet passen. Zij heeft een andere vader, en door een naam te kiezen die even veel lettergrepen en dezelfde eindklank heeft willen we haar wat meer bij ons gezin laten 'passen'. Ze heeft de achternaam van haat vader, ik heb de achternaam van mijn man en de baby zal ook zijn achternaam krijgen. Ik heb het een beetje krom verwoord, ik hoop dat het duidelijk is.

Ook gaan we voor een enkele naam, geen doopnamen. Verder nog geen idee.

Deel Deze Pagina