Wij zijn er eigenlijk wel over uit wat het wordt. Hopen nu allebei op meisjes omdat we die namen mooier en passender vinden. Zal je zien dat het jongens zijn
1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ 3 oktober Mommy92 - nog een paar dagen 28 jaar - 2e kindje ♥ 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 7 oktober 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ Arcoiris ♥ Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober Euminee - 37 jaar - 1e kindje 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ FamNaturElle - 40 jaar - 4e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ♥ Afspraken: Maart 8 FamNaturElle - Eerste echo 10 Mommy92 - Termijnecho Daviloo - Termijnecho Chayammy - intake + echo verloskundige Mammavan1 - echo verloskundige 11 Helena86 - bloed en urinetesten MoesCH - echo en bloedprikken Arcoiris - uitslag bloed prikken en echo 15 Tioman - Termijnecho Marleen1 - Termijnecho 17 Mama J86 - Termijnecho 18 FamNaturElle -Termijnecho Leeuwtje01 - Termijnecho Emma1995 - Termijnecho Helena86 - uitslag testen bloed en urine bij verloskundige 22 Mamastier - Termijnecho Annefien - Termijnecho en telefonische intake Melis94 - Termijn echo 23 Arcoiris - Termijnecho 24 Mammavan1 - Termijn echo Chayammy - Termijnecho Ezzy120 - Termijnecho 26 Helena86 - eerste echo = hier termijnecho Lilou2019 - tweede echo 31 Liz1980 - tweede echo Chayammy - telefonische afspraak over nipt April 1 2 Daviloo - echo gyn 3 4 5 6 _____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) _____________________________________
Dingen kopen ook nog echt niet hoor. En pretechos of nipt bloedtesten alleen omdat ik ze kan afzeggen Namen denken we altijd wel aan maar dat is ook omdat we er al 2 hebben en we iets zoeken wat daar bij past. Maar het gaat nu meer zo van: zoiets dan? (Al veto ik momenteel alles ik vind niks mooi haha) Onze jongens hebben korte Nederlandse namen die wel goed internationaal uit te spreken zijn.
Dat vind ik inderdaad mooie Engelse namen, die ook mooi zijn in het Nederlands. Lily staat zelfs heel hoog op mijn lijstje! En Elisabeth is de naam van mijn oma en zou het mooi vinden om dat in de (tweede) naam te verwerken.
Wij dachten eerst aan lily - rose maar hebben er doopnamen van gemaakt heb zelfs ook 3 doopnamen m.a.m.e en mijn kindje wil ik ook dopen samen met dochtertje. mijn partner wilt nu een dubbele naam. Zijn er nog niet heel erg mee bezig.
Hoe gaat het daar met jullie? Hier voel ik me best goed, wel snel moe. Mijn buik begint ook echt te groeien!!! Dat wordt nog even wijde kleren aan...
Sinds gisterenavond iets minder. Ik ben om 20.15 naar bed gegaan, kromliggend van de krampen in mijn onderbuik. Enorm misselijk ook. Ben rond 22.00 in slaap gevallen, gelukkig wel doorgeslapen tot vanochtend vroeg. Ik verwacht nog steeds elk moment bloedverlies. Aanstaande woensdag hebben we de termijnecho, maar ergens heb ik een voorgevoel dat het mis is.
Wat vervelend dat je je zo voelt. Het groeien van je baarmoeder kan ook krampen geven. Net zoals bandenpijn. Ik hoop dat je woensdag een goede echo hebt!
Ah, balen dat je je zo voelt. Vorige weekend was ik er ook van overtuigd dat het voorbij was. Toch bleek alles op de echo goed te zijn. Ik hoop heel erg dat jouw gevoel je nu in de steek laat en dat alles gewoon goed gaat!
Bedankt dames. Vandaag ging het redelijk. Al de hele dag pijn in mijn linker zitbotje (hoe dan) en een naderende menstruatie gevoel in mijn onderbuik. Gelukkig niet meer de heftige krampen van gisterenavond... het leken wel weeën. De komende 2 dagen heb ik gelukkig volle dagen, dus het zal snel woensdag zijn. Maar men ik heb behoorlijk wat spanning.
@Mommy92 wat vervelend maar een van de symptomen van deze weken is buikkramp. hier nog steeds hele dag op bed gelegen ben echt heel misselijk helaas paar weken doorbijten. Ik ben woensdag pas 9 weken meeste lopen al op de termijnecho hier. gaat het dan al wat beter? Wellicht wat licht aan de horizon voor mij
En toen was er bloedverlies... Ik lig in bed maar ik kan de slaap niet vatten. Buikpijn lijkt weer toe te nemen. Morgenochtend de vk bellen, hopelijk kan er morgen een echo worden gemaakt.
@Mommy92 wat super vervelend hopelijk valt het allemaal mee! Ik ga voor je duimen. Na 2,5 dag plat op bed gelegen te hebben gaat het iets beter. Hoop heel erg dat het het buikvirus dat ons zoontje had en niet de zwangerschap want deze misselijkheid is echt niet te doen . Was de week hiervoor ook niet misselijk meer dus hoop dat het snel over is. Verder gaat het op behalve moeheid heel goed. Kijk uit naar de termijnecho, toch weer even bevestiging dat alles goed gaat met de kleine
@Mommy92 ow nee getsie, lees je laatste bericht pas na het plaatsen. Kan me goed voorstellen dat je de slaap niet kunt vatten Hoop zo voor je dat het allemaal meevalt en je morgen gelijk al terrecht kunt voor een echo. Dikke knuffel
@Mommy92 ow wat vervelend heb je zulke erge krampen? bloedverlies komt ook bij 30 procent voor en hoeft niet direct iets te betekenen. hopelijk komt alles goed
Aah nee. Is het helder bloed? Ik hoop zo voor je dat alles goed is. Bloedverlies is ook mogelijk bij een goede zwangerschap. Alhoewel ik begrijp dat je je nu niet meer echt zeker voelt. Hopelijk mag je morgen direct langs komen! Dikke knuffel.
Oh nee, wat vreselijk voor je! Ik zie een hoop bemoedigende woorden voorbij komen en wil je natuurlijk ook laten weten dat ik aan je denk en keihard duim dat het goed zit. Ook wil ik je heel veel sterkte wensen voor de echo die je hopelijk gelijk kunt krijgen vandaag. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het nu met de buikpijn en bloedverlies?