Lief dat jullie honden zo aanhankelijk worden! Bijzonder hoe beestjes dat aan kunnen voelen. @Marleen1 ja morgen inderdaad de termijnecho! Ik hoop zo dat alles goed zit en dat de groei goed loopt. Vind het toch wel spannend... Ik mag om 12:00 uur en jij?
Ik vindt het ook wel een beetje spannend hoor maar ook vooral zin in. Ik ben om 11.15u aan de beurt! Succes alvast!!
Ja ik heb het de afgelopen week gehad. Dacht zelfs dat ik een blaasontsteking had maar mijn urine was schoon (vorige keren beide zwangerschappen 2x blaasontsteking gehad en al vrij vroeg ook) Resultaten bloedtest was ook binnen: ik ben beschermd voor vijfde ziekte. Heb ik blijkbaar al gehad. Handig met kind nog op KDV.
Wij hebben geen dieren maar mijn zoontjes zijn wel ineens heel aanhankelijk en veel knuffelen enzo. Maar dat zal toeval zijn
@Marleen1 en @Tioman: heel veel succes en plezier morgen! Ik hoop op mooie beelden en goede groei voor jullie!
Veel plezier met de echo's vandaag! Hier loopt een kat rond. Is normaal al een knuffelkont, maar sinds de zwangerschap helemaal. Ligt het liefst ook strak tegen mijn buik aan. Iedereen een fijn weekend gehad? Hier vooral een heel druk weekend. Nog een hele drukke week te gaan en dan zaterdag weer even spieken tijdens een pretecho.
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 7 oktober 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ Arcoiris ♥ Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ FamNaturElle - 40 jaar - 4e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ♥ Afspraken: Maart 15 Tioman - Termijnecho Marleen1 - Termijnecho 16 Daviloo - bloedprikken nipt 17 Mama J86 - Termijnecho 18 FamNaturElle -Termijnecho Leeuwtje01 - Termijnecho Emma1995 - Termijnecho Helena86 - uitslag testen bloed en urine bij verloskundige MoesCH - diabetesverpleegkundige 19 Mammavan1 - pretecho 13:50 22 Mamastier - Termijnecho Annefien - Termijnecho en telefonische intake Melis94 - Termijn echo 23 Arcoiris - Termijnecho en Nipt prikken 24 Mammavan1 - Termijn echo Chayammy - Termijnecho Ezzy120 - Termijnecho Daviloo - 13w/medische echo 25 Euminee - Termijnecho MoesCH - termijnecho 26 Helena86 - eerste echo = hier termijnecho Lilou2019 - tweede echo 30 Mommy92 - controle vk, hartje luisteren 31 Liz1980 - tweede echo Chayammy - telefonische afspraak over nipt April 1 2 Daviloo - echo gyn 3 4 5 6 _____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) _____________________________________[/QUOTE][/QUOTE]
Hier een hond maar die gaat wel pal tegen mij aanliggen alleen zeker niet extra aanhankelijk kan ook nog steeds goed bijten een Pomsky echt pittig dier haha zeg ook elke keer jij klopt niet honden moeten liever worden als ik zwanger ben hier ook vaak enorm rommelende darmen en vaak dunne helaas maar volgens de verloskundige staat dat los van de kwaliteit van de zwangerschap. En inderdaad de steken in de buik sinds deze week heel erg net of er iets opgerekt word heel apart. Is bij jullie de misselijkheid al minder? heel veel succes bij de echo’s dames geniet ervan
Dit klinkt vast belachelijk, maar ik heb soms het idee dat ik iets voel in mijn buik. Dat kan toch helemaal nog niet? Ok, het is m'n vijfde zwangerschap dus ik weet waar ik op moet letten, maar 10 weken is vroeg toch...
@Arcoiris haha ik had dat ook al aan de verloskundige gevraagd maar het kan idd nog niet want hij zit nog achter het schaambot en heeft nog veel vruchtwater. ze zeggen dat vanaf 14 weken op zijn vroegst plopjes kunt voelen. Ik denk soms ook iets te voelen maar zullen wel darmen of ingewanden zijn
Dit heb ik ook af en toe maar dan denk ik ook neee is belachelijk, kan helemaal niet. Alsof iemand met een vinger over de binnenwand van mijn buik gaat, zo voelt het. En dan echt helemaal onderin. Dus niet echt waar je zou denken zijn darmen.
Hier zit het al boven het schaambeen. Ook als ik met de doppler ga luister zit ik zelf ook boven mijn schaambeen.
Ow echt @MoesCH ik heb echt geen idee hoe ik voel of het boven mijn schaambeen zit of waar dat schaambeen überhaupt zit. Hoe merk je dat?
Misschien kan ik dat vrijdag vragen bij de pretecho. Ik heb daar echt allemaal geen verstand van. Baal wel heb echt zo een buikje ineens maar er zit een klein deukje aan één kant gaat dat nog weg ziet er beetje apart uit.