De vk zei het haha maar met de doppler merk im zelf ook dat ik het heel snel vind gewoon boven mijn schaambeen. Meestal.ook rond dezelfde plek. Je schaambeen is gewoon hard bot. Dat voel je wel.
Hier heb ik vorige week een gesprek met de vk over gehad. Ze gaf aan dat het wel errug vroeg is om 'iets' te voelen, maar dat het mijn lichaam is en dat als ik iets voel, dat het zeker zo kan zijn. Ik gaf ook aan, het gevoel te hebben dat hij even langs de baarmoederwand zwom.
Geen idee of het nou wel of niet kan ik voel het iig wel. Ik zal het eens over 1.5 week aan de vk vragen.
Haha ik voel denk ik nog niks geen veertje ofzo maar ben morgen ook pas 10 weken dat zo wel heel vroeg zijn jij bent al verder @Mommy92 dus misschien daarom. daarbjj ben ik nu ook wat dikker 72 kilo inmiddels al met 170 dan voel je het schijnbaar ook niet zo snel dus ik moet nog even wachten.
Ik heb dit ook!! Maar ik denk dat het mijn darmen zullen zijn. Ik ben echter best heel gevoelig dus wie weet voel ik wat @Marleen1 en @Tioman Veel succes vandaag!! Heel benieuwd naar jullie echo´s. Ik heb hier een kat en die wil perse op de bank liggen naast mij. Hij wordt ook echt een soort van aanvallend als ik dat niet wil of toelaat. Ik denk dat ie voelt dat er van alles aan de hand is.
Het is wat hè, wel wat voelen of nog niet. Over een tijdje voelen we het hopelijk allemaal heel duidelijk in de vorm van een schopje.
Haha echt hè @Arcoiris mijn dochtertje voelde ik echt pas met 20 weken en toen was ik super dun nul vet en placenta achter. Dus valt ook niks van te zeggen. denk dat een het ook sneller voelt als de ander ik let er zelf ook niet echt op.
Mijn echo was helemaal goed gelukkig! Kindje was druk met bewegen, super lief! De meting kwam precies overeen met wanneer ik de eisprong voelde, maar de computer gaf me toch een dag extra. Dus ik mag een dagje eerder met verlof! Vind ik niet erg! Nu gaan we het langzaam aan iedereen vertellen ❤️
Dat lijkt mij zo vreemd, iets voelen schoppen in je buik! Ben heel benieuwd en hoop dat ik op dat punt mag komen. Wij hebben 2 katten waar ik nog niks aan merk.
Alles goed hier!!! Ik had hetzelfde kunnen typen als @Tioman . Kindje was lekker bewegelijk en ben 1 dag terug gezet. Zo blij!
Hoi meiden! Ik ben een tijdje afwezig geweest. Heb me zo ontzettend beroerd gevoeld door de misselijkheid. Was 24/7 mega misselijk, de hele dag kokhalzen en ook regelmatig al mijn eten er weer uit gegooid. Sinds dit weekend gaat het gelukkig weer iets beter en ben ik niet meer vol continue misselijk, hopelijk zet deze afname door en kan ik straks gaan genieten want de afgelopen weken voelde ik me zo beroerd dat ik gewoon niet blij was met mijn zwangerschap. Heb net even bij gelezen en zie dat het los van wat ups en downs bij iedereen nog steeds goed gaat, dat is fijn om te lezen!