Super fijn @daviloo dus daar zit dan geen verschil in met een tweeling? Ik was bij mijn dochter ook mega mijzelf en fit en niet misselijk. Maar deze zwangerschap omg het word nu iets minder maar wat een mega pittige periode. Super leuk dat je al bijna iets kan voelen zo bijzonder een tweeling
@daviloo wouw wat een mooi nieuws!! En wat vroeg dat je het geslacht al weet, was dat al te zien op de echo?? Super leuk hoor, twee meiden, gefeliciteerd!! @Chayammy wat een leuk idee met die bos bloemen, hopelijk lukt het met de echo foto op het kaartje. Ik zou iets zetten van dat jullie ontzettend blij zijn dit nieuws nu met ze te kunnen delen, en dat jullie het zo fijn vinden dat ze zo met jullie meeleven. Wat je ook schrijft, zal hoe dan ook goed zijn!
Ja ik! Af en toe wat voelen bewegen. Maar kan ook een paar dagen erna weer niks zijn! Fijn hoor die goede echo's van iedereen. Dat komt volgens mij niet vaak voor dat het bij iedereen zo goed gaat tot nu toe!
Nou ik voel af en toe gekriebel. Geen idee of dat echt zo is! De oudste voelde ik bij 23 weken, de jongste bij 16 weken. Bijna 12 is wel vroeg maar wie weet...
Ik heb morgen termijnecho! Tel zo af. Ben steeds bang dat er iemand ziek is of in quarantaine moet en het niet door kan gaan. En dan nipt bloedtest. Als de echo goed is gaan we het de kids vrijdagavond vertellen. Zaterdagmiddag dan even flitsbezoek naar mijn schoonmoeder en zondag naar mijn ouders. Schonvader en schoonzus belt mijn man. En maandag dan mijn manager vertellen. Daarna beetje langzamerhand vertellen denk ik wat mensen die ik komende weken zie. Wil ook graag de nipt uitslag nog hebben. Maar goed mensen die ik Het nu ga vertellen (zusje en 2 vriendinnen weten het al) weten het ooo als er iets mis gaat dus dat is prima. Zo leuk iedereen moet tot nu toe aan het zuurstof bij ons omdat niemand het verwacht had haha.
@daviloo Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. Ik voel nog niets bewegen. Als ik iets voel, zijn het eigenlijk steeds mijn darmen, haha. Maar het is nog heel erg vroeg, dus daar maakt ik mij nog niet zo druk om.
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ 7 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ Arcoiris ♥ 9 oktober Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ FamNaturElle - 40 jaar - 4e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: Maart 24 Mammavan1 - Termijn echo Ezzy120 - Termijnecho Daviloo - 13w/medische echo 25 Euminee - Termijnecho MoesCH - termijnecho 26 Helena86 - eerste echo = hier termijnecho Lilou2019 - tweede echo 30 Mommy92 - controle vk, hartje luisteren Arcoiris - verloskundige 31 Liz1980 - tweede echo Chayammy - telefonische afspraak over nipt April 1 2 Daviloo - echo gyn 3 4 5 6 Leeuwtje01 - geslachtsbepaling 14 Mammavan1 - geslachtsbepaling 15 Arcoiris - GUO 20 Annefien - geslachtsbepaling Mamastier - controle vk 21 Annefien - controle verloskundige Mei 11 Annefien - 20 weken echo 15 Leeuwtje01 - 20 weken echo _____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) _____________________________________
Haha nee ik voel echt nog niks denk bij mij ook darmen die zijn bizar overstuur en mega steken als ik opsta enzo dat voel ik heel goed. Hier weet iedereen het al sinds de 9 weken echo eigenlijk dus als het fout gaat dan is dat helaas zo en moeten wij dat ook delen. Gelukkig is het tegenwoordig niet echt meer een taboe en vind het wel goed dat erover gesproken word omdat het zo intens veel voorkomt.
Ook hier vandaag een goede echo gehad. Kindje was gigantisch aan het draaien en lag geen seconde stil Kwa datum goed gegokt, ik blijf op 14 okt staan. Vanaf nu genieten dus
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ 7 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ Arcoiris ♥ 9 oktober Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 13 oktober FamNaturElle - 40 jaar - 4e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ♥ Afspraken: Maart 25 Euminee - Termijnecho MoesCH - termijnecho 26 Helena86 - eerste echo = hier termijnecho Lilou2019 - tweede echo 30 Mommy92 - controle vk, hartje luisteren Arcoiris - verloskundige 31 Liz1980 - tweede echo Chayammy - telefonische afspraak over nipt April 1 2 Daviloo - echo gyn 3 4 5 6 Leeuwtje01 - geslachtsbepaling 14 Mammavan1 - geslachtsbepaling 15 Arcoiris - GUO (uitgebreide echo) 20 Annefien - geslachtsbepaling Mamastier - controle vk 21 Annefien - controle verloskundige Mei 11 Annefien - 20 weken echo 15 Leeuwtje01 - 20 weken echo ____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ____________________________________
Ik heb pas om 19:45 een afspraak vandaag helaas! Wordt een lange dag vrees ik... @Arcoiris begrijpelijk! Als mijn termijnecho goed is, is dat het volgende waar ik ook in spanning over ga zijn
I feel you! Ik had ‘m precies een week later terug. Op dinsdag geprikt en op dinsdag er na de uitslag. Kan snel gaan dus!
Ja dat gaven ze idd aan het kan tot 2 weken duren, maar de uitslag is er meestal binnen een week. En dat is mijn ervaring idd ook de andere keren dat ik deze test liet doen, dat het een weekje duurde.