Ja! Bij 5+5 al, mijn vorige zwangerschap bleek een buitenbaarmoederlijke te zijn dus vandaar de indicatie voor een vroege echo.
Je HCG is mooi zeg voor de termijn! Maar getsie, bruinverlies wil je nu liever niet zien natuurlijk!... Ik had bij mijn jongste zoveel bloedverlies dat ik dacht ongesteld te zijn geworden. Maar na een paar uur hield het alweer op. Paar dagen daarna nog een keer bruinverlies gehad. Ik was toen ook heel bang dat het een slecht teken was. Maar gelukkig hoeft dat dus helemaal niet zo te zijn! Fijn dat je nog een keer mag prikken. Ik duim voor een mooie stijging!
Ow wat spannend allemaal. Ik heb ook bloed getest maar geen waardes gekregen alleen bevestiging van zwangerschap. Verder krijg ik alleen melding als er iets afwijkends is. Ik had bloed getest omdat er melk uit een borst kwam wist toen niet dat ik zwanger was dus dacht dit is niet goed nou hele dag op de bank doorgebracht was even doorkomen. Kijk net naar benden maar mijn buikje heeft er alweer zin in wanneer gaan jullie het vertellen en hoelang houden jullie het verborgen???? normaal is mijn buik vrij plat dus ben benieuwd hoelang ik het volhoud
Ik heb ook echt het gevoel dat mijn buik al opzet, veel erger dan bij de eerste (logisch natuurlijk). Is dan nog het kleine voordeel van alle maatregelen dat ik vanuit huis werk en in deze periode lekker in een grote trui kan lopen. Wil denk ik het liefst wachten tot na termijn echo / nipt uitslag voordat we het verder gaan delen.
Hier ook nog niemand verteld. Mijn buik doet ook al goed zn best ben ook benieuwd hoelang ik het nog verborgen kan houden.
Afgelopen dagen telkens gespanne borsten gehad in de avond en krampjes in mijn buik. Vandaag dus niet, bah maakt me wel onzeker
Hier ook al een klein buikje, ook al ben ik nog maar 5 weken ( bijna ) . Het is een 4e zwangerschap in feite. Ik lees hier ook meiden met een MK. Bij mij liep het 27 november vorig jaar mis. Ik was 7 weken. Ik had nog geen echo gehad dus ik heb eigenlijk niets in handen. Bij mij is het spontaan op gang gekomen, dat begon met krampen
Ow echt @Lilou2019 van mij was ook november. Helaas toen met cytotec was een enorm pijnlijke en heftige ervaring. het kindje was ook echt heel erg gewenst. hopelijk mag deze wel blijven gespannen borsten is bij mij ook niet 24/7 mag ook hopen dat ze straks een keer uitgegroeid zijn ik zit al op een f cup vanochtend voor het eerst een echte test gedaan geen vroege en ben blij met het resultaat onzeker blijf ik inderdaad ook tot de eerste echo en partner ook.
Hier last van bruinverlies sinds vandaag. Was er al zo bang voor sinds de bbz. Ik merk dat het me veel te veel spanningen geeft dus ik stap voorlopig even uit het forum. Ik hoop dat jullie allemaal een goeie zwangerschap hebben, veel geluk!
@daviloo WoW wat spannend. Maar je hoort het wel bij veel mensen bruinverlies hoeft niet negatief te zijn. Dan ruimt je baarmoeder het oude op. dankjewel, jij ook een hele fijne zwangerschap toegewenst en hopelijk morgen een mooie echo
Hoi Ik weet niet of ik nog bij jullie groepje kan kwa uitgerekende datum zal erom hangen of het 15 okt is of wat later. Ik test altijd heel vroeg positief. Dit zijn mijn testen. Van gister en vandaag
@Wendy041085 klolt wilde eigenlijk bij de gynacoloog maar dat mocht ik niet had ook bloed laten prikken moest bij een verloskundige maar heb het gevraagd en ze waren zo lief om bij 7 weken en 2 dagen een afspraak te maken ben echt als de dood voor nog een miskraam al voelt deze zwangerschap nu al heel anders. Vind het gewoon eng november is nog maar kort geleden.
Klopt @Wendy041085 het meest verschrikkelijke scenario. Hopelijk gaat alles gewoon goed voor ons allen
Net nog maar ff testje tegen aan gegooid kon het toch niet laten zaterdag nog een clearbleu doen ben benieuwd.