Oh toch een jongen! Je voorgevoel heeft je behoorlijk in de steek gelaten haha. Kan me voorstellen dat het even schakelen gaat zijn. Hier ook sterk het gevoel dat het een meisje is, als het een jongetje blijkt te zijn zal ik ook even moeten schakelen. Volgens de link zou dit een jongen moeten zijn. Ben benieuwd, bij de oudste klopt het wel
Ik heb echt het idee dat wij een meisje krijgen. Ben benieuwd of mijn gevoel gaat kloppen. Zijn er dames die met 14 wkn geslachtsbepaling laten doen. Begreep dat dat niet 100% betrouwbaar is dan?
Bij mij klopt het bij beide kinderen, ben benieuwd of het bij de 3de ook klopt! ( zou volgens de kalender een meisje moeten worden ) Maar dat gaan we zien over iets minder dan twee weken Verder hier al iets minder misselijk, ik hoef gelukkig niet dagelijks meer te spugen. Wel nog buikpijn vlak na het eten, hopelijk trekt dat ook op een gegeven moment weg. Moet mezelf soms ook wel echt forceren om iets te eten, dat vind ik ook wel lastig En op momenten dat ik even bevestiging nodig heb, kan ik even fijn luisteren met de doppler ❤ Zijn vandaag ook bezig geweest met het leeg pakken van de studeerkamer, dat wordt de kamer van onze middelste ter zijnde tijd, en de baby krijgt dan zijn 'babykamer'. Hopelijk verloopt die overgang straks soepeltjes Jullie ook al bezig met voorbereidingen? Geen idee eigenlijk, ik ben dan 14+5. Ik hoop het wel hahaha
Ik heb een geslachtsbepaling echo met 14 weken volgende week woensdag. Zij zegt dat ze het dan zeker kan zien dus hoop het hebben zondag de gender reveal. nee wij hebben nog niks voorbereid hebben nog een lege grote kamer over dat word dus de babykamer en die is al helemaal af eigenlijk misschien nog een kleurtje als we het geslacht weten.
Ik heb een paar dagen geen meldingen gehad. Veel om terug te lezen! Hier heb ik nog geen voorgevoel voor geslacht. Ik heb ook geen voorkeur. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig, het lijkt mij vooral handig voor het kiezen van een naam. Ik denk niet dat we voor uitgesproken roze of juist blauw gaan bij bijvoorbeeld de babykamer. We zijn nog aan het discussiëren welke kamer het gaat worden. De kleinere studeerkamer of de grotere logeerkamer. Ik dacht aan de kleine kamer, zo'n klein baby'tje heeft nog niet zo veel nodig en anders is het niet in verhouding. En zo kan familie die in het buitenland woont ook nog gemakkelijk langs komen. Maar goed, eerst maar even wachten op de uitslag van de nipt. Hopelijk vandaag of morgen, maar kan nog tot volgende week woensdag.
Ja hoor, heb het toen met 14+1 laten doen en het klopte. Als ze twijfelen mag je kosteloos terugkomen hier, hebben ze dat bij de praktijk waar jij gaat ook?
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ 7 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ Arcoiris - ♥ 9 oktober 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje ♥ Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ❤ 13 oktober FamNaturElle - 40 jaar - 4e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ 15 oktober Afspraken: 6 Leeuwtje01 - geslachtsbepaling 12 Mommy92 - geslachtsbepaling 14 Mammavan1 - geslachtsbepaling Melis94 - geslachtbepaling 16 Daviloo - controle echo en suikertest plannen 19 Melis94 - controle verloskundige 20 Annefien - geslachtsbepaling Arcoiris - GUO (medische echo) Mamastier - controle vk Ezzy120 - Geslachtsbepaling 21 Annefien - controle verloskundige Mammavan1 - controle verloskundige 22 Mapje - pretecho, geslachtsbepaling MamaJ86 - controle verloskundige 26 MoesCH - controle gyn Mommy92 - controle vk 27 Euminee - controle vk, hartje luisteren 28 Ezzy120 - controle vk 29 Daviloo - controle echo Mei 3 Euminee - pretecho geslachtsbepaling 10 Mommy92 - 20 weken echo 11 Annefien - 20 weken echo Marleen1- 20 w echo 15 Leeuwtje01 - 20 weken echo 17 Mapje - 20 weken echo Melis94 - 20 weken echo Euminee - 20 weken echo Daviloo - 20 weken echo (GUO) 19 MamaJ86 - 20 weken echo 20 Arcoiris - 20 weken echo 25 Ezzy120 - 20 weken echo 27 MoesCH - 20wkn echo (GUO) 28 Daviloo - controle echo ____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ____________________________________
Ik kreeg een tijd geen meldingen meer! hier ook een goede nipt( ik heb zonder nevenbevindingen gedaan). 15 april gesclachtsecho en gender reveal dus ik ben super ongeduldig. ik ben me al aan het oriënteren op de babykamer en babyuitzet. Wr hebben zelfs al een keuze kunnen maken welke kinderwagen het wordt. Die zullen we bestellen na de 20 weken echo! Spannend allemaal. Begin eindelijk op dat roze wolkje te klimmen
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje ♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ 7 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje♥ Arcoiris - ♥ 9 oktober 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje ♥ Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ❤ 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ 15 oktober Afspraken: 12 Arcoiris - echo Mommy92 - geslachtsbepaling 14 Mammavan1 - geslachtsbepaling Melis94 - geslachtbepaling 16 Daviloo - controle echo en suikertest plannen 19 Melis94 - controle verloskundige 20 Annefien - geslachtsbepaling Arcoiris - 15 wk. GUO Mamastier - controle vk Ezzy120 - Geslachtsbepaling 21 Annefien - controle verloskundige Mammavan1 - controle verloskundige 22 Mapje - pretecho, geslachtsbepaling MamaJ86 - controle verloskundige 26 MoesCH - controle gyn Mommy92 - controle vk 27 Euminee - controle vk, hartje luisteren 28 Ezzy120 - controle vk 29 Daviloo - controle echo Mei 3 Euminee - pretecho geslachtsbepaling 10 Mommy92 - 20 weken echo 11 Annefien - 20 weken echo Marleen1- 20 w echo 15 Leeuwtje01 - 20 weken echo 17 Mapje - 20 weken echo Melis94 - 20 weken echo Euminee - 20 weken echo Daviloo - 20 weken echo (GUO) 19 MamaJ86 - 20 weken echo 25 Arcoiris - 20 weken (GUO) Ezzy120 - 20 weken echo 27 MoesCH - 20wkn echo (GUO) 28 Daviloo - controle echo ____________________________________ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ____________________________________
Dat is vervelend. Helpt een warme kruik niet? Wij zijn aan het babyshoppen geslagen. Gisteren zijn we bij de babydump geweest en vanmiddag gaan we naar babypark heb me nog in kunnen houden om niks te kopen, afgezien van een 9maandendagboek.
Ja, heb ik zeker maar ik werd nu al twee nachten echt wakker van kramp. Echt vervelend. Hopelijk trekt het snel weer weg. Hier nog niets gekocht. Maar misschien heb je dat ook minder snel bij een derde haha! Wel moodboards gemaakt en lijst met wat ik nodig heb aangemaakt. De laatste week van april ben ik 1 of wellicht 2 dagen in de gelegenheid om even een shopafspraak te maken bij bijv de babysdump. Al hoop ik dat de winkels snel weer open gaan: kan je tenminste gewoon weer rondkijken! Veel plezier! Wat ga je kopen?
Hier ook, waarschijnlijk groei van de baarmoeder. En ook last van obstipatie hier, dus ben maar weer met die zakjes begonnen.
Ik heb gisteren de eerste aankoop gedaan. Een bakfiets! Die stond al langer op t lijstje, ter vervanging van de auto (die hebben we 1,5 jaar geleden de deur uit gedaan). Via marktplaats, meteen 45 km mee naar huis gefietst Direct al erg blij dat we toch voor een electrische zijn gegaan. Voor overige babyspullen gaan we eerst eens bij mijn zus langs. Die heeft drie kinderen en een zolder vol spullen die we mogen hebben. Op basis daarvan bepalen we wel wat we nog meer nodig hebben. Ik ben nog steeds op de uitslag van de nipt aan het wachten. Begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden. Vorige week woensdag geprikt. Afgelopen donderdag belde het echo centrum, dus ik schrok mij rot (bellen = slecht nieuws, brief = goed nieuws was mij verteld). Het was om de 20 weken echo in te plannen. Nipt was nog niet binnen. @Mapje sterkte met de krampen! Hier juist een paar dagen eigenlijk geen kwaaltjes, wat natuurlijk ook weer bezorgdheid met zich mee brengt.
We zijn vooral aan het oriënteren op wat handig is met een kinderwagen. Ik ben net aan 1m55, mijn man is 1m85. Ook heb ik een behoorlijke eisenlijst (luchtbanden, 3 wielen, hoog maximumgewicht, compact op te vouwen) maar mijn man zal samen met de oma's en mijn dochter vooral erachter lopen. Ik ben meer van de draagdoeken. Maar die ene keer dat ik erachter loop moet het wel goed zijn ook zijn we vast aan het kijken naar wat we met de kamer willen aan inrichting. Ik durf nog niks aan te schaffen, dat gaan we pas na de 20 weken echo doen.
Hey dames!! Hoe gaat tie daar met jullie? Hier vandaag alweer 15 weken zwanger het gaat deze zwangerschap best wel snel. Ben ik wel blij mee eigenlijk! Ben heel benieuwd wat het geslacht wordt maar kan prima nog een paar weken wachten (moet ook). Nu lekker chill weekend! Groetjes!