@daviloo : Hopelijk heeft het niets te betekenen, dat bruinverlies. Het kan nog oud bloed zijn van de innestelling. Doe maar rustig aan. Ik snap dat je nu even rust wil nemen ivm het forum. @ano : Proficiat, meid en welkom @Mammavan1 : Fijn dat je al 24 februari voor de 1e echo kan gaan. Ik pas 1 op 8 weken, maar moest ik me toch teveel zorgen maken dan mag ik al een krijgen vanaf 6 weken ivm de mk vorige keer. Dus in principe zou ik vanaf volgende week woensdag kunnen gaan. Dan mag ik gewoon bellen naar de afdeling in het ziekenhuis.
Hier heb ik echt zo'n last van m'n tieten het voelt alsof je stuwing hebt in je kraamweek of een borstontsteking hebt ofzo... ik ken dit eigenlijk niet van eerdere zwangerschappen. Maar verder prima hier Wat zou het fijn zijn als deze weken snel voorbij gaan he!! Dat we allemaal weer een 1e goede echo gehad hebben..
Net even bijgelezen, wat veel reacties al weer! Gefeliciteerd voor alle nieuwe meiden! @daviloo, sterkte! Hopelijk gaat alles goed en zien we je weer terug in deze groep. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld. Gelukkig maken ze toch gewoon een vitaliteitsecho. 24 februari staat die gepland, 7,5 week ben ik dan. Wij zaten erg in twijfel wanneer we het aan onze naasten zouden vertellen, tot de termijnecho wachten vond ik te ver weg, maar wanneer dan wel. Nu ik toch wel een vroege echo kan krijgen doen we het dus daarna.
♡ Uitgerekend 1 - 15 oktober 2021 ♡ 1 oktober 2 oktober Daviloo 3 oktober 4 oktober Marleen1 5 oktober Tioman Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober 7 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje 8 oktober 9 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje 15 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Afspraken: Daviloo - 4 Feb - Echo Ezzy120 - 12 Feb - Echo gyn Tioman - 15 Feb - Eerste afspraak verloskundige Tioman - 16 Feb - Eerste echo Leeuwtje01 - 19 Feb - Eerste echo / VK Marleen 1 - 22 Feb - Echo Mamastier - 22 Feb - Echo/intake verloskundige Mama J86 - 22 Feb - Vroege echo Mama J86 - 24 Feb - Telefonische intake verloskundige Annefien - 24 Feb - Eerste echo Mammavan1 - 24 Feb - Eerste echo Lilou2019 - 26 Feb - Eerste echo Wendy041085 - 3 Maart - Eerste echo en intake Mama J86 - 17 Maart - Termijnecho Annefien - 22 Maart - Termijnecho en telefonische intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
@Annefien goed om te horen Wij willen het zelf ook na die echo gaan vertellen. Vind de 12 weken ook wel heel ver weg Zou jij of iemand anders wellicht mijn echo en intake bij de verloskundige er ook in willen zetten? Mijne is 24 februari
Ik vind dit zo herkenbaar. Mijn vriend verklaart me steeds voor gek omdat ik zeg nog een testje te willen doen. Meer ook omdat ik het, ondanks 3 positieve tests en alle symptonen, niet echt kan geloven
Oh oh, bruin bloedverlies... ik maak me zoooo veel zorgen! Hopelijk is het nog van de oude miskraam, want mijn bmm voelt nog wel 'dicht'. Dit zit me zo niet lekker Oke het was echt een heel klein beetje, het is nu weer gestopt volgens mij. Hopelijk.. fingers crossed..
Ik had hier nog niet weer een testje gedaan maar vanmiddag wel weer na 1,5 week. De teststreep was nog donkerder dan de controlestreep
Owjee @Ezzy120 maar bruin bloed is oud. Als het maar geen helder rood is. Volgens mij ruimt die dan gewoon op.
Ja ik hoop ook dat het oud bloed is van mijn vorige miskraam, zou het zo verdrietig vinden als dit ons weer niet gegund zou worden Ga morgen sowieso opnieuw testen en laat mijn afspraak bij de gyn voor de 12de staan.
@Ezzy120 Wat vervelend dat bruinverlies, ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik heb ook altijd geleerd dat bruin oud bloed is dus ik hoop voor je dat dit bij jou ook zo is en alles dus gewoon goed gaat.
Het is gelukkig gebleven bij dat kleine beetje! Nu maar heel hard duimen dat de test morgen ook nog is opgelopen