Ik werd gisteravond enorm duizelig. Echt deinen zeg maar. Echt nog nooit gehad. Ik ging naar bed en dacht dan is het morgen over maar niet dus, ben het nog steeds. Lees op Google over lage bloeddruk enzo. Iemand ervaring? Ik zou niet weten hoe het komt nooit gehad, bloeddruk is altijd perfect...
tijdens de zwangerschap kan je bloeddruk een stuk lager zijn dan anders. Maar van lage suiker kan je volgens mij ook duizelig worden. zelf geen last van gehad, m’n zus had wel altijd een lage bloeddruk, in de zwangerschap helemaal. Dan vroegen ze weleens of het wel ging, zo laag was die. Maar zij had er niet tot nauwelijks last van. heb je gister slecht/weinig gegeten? Dat heeft volgens mij ook effect. Dus zorg dat je goed eet. en voor de bloeddruk kan extra zout helpen. En voor suiker extra suikers.
Ja ik heb altijd een bloeddruk om door een ringetje te halen zwanger of niet dus ik ben er in elk geval niet bekend mee. Sowieso niet met duizelig zijn enzo of dat ik bijv normaal dip als ik te weinig eet (al kan dat zwanger anders zijn) Ik had gisteren normaal gegeten maar ik ben wel heel druk geweest; eind gewandeld, met kids buiten geweest lopen rommelen en sjouwen in De babykamer en huis schoongemaakt plus alvast tassen een beetje ingepakt voor weekend Landal Dus wel de hele dag in beweging en trappen op en af. Zometeen echo maar morgen om 9 uur verloskundige dus dan benieuwd naar mijn bloeddruk!
als je straks nog last heb, zou ik het bij de echoscopist ook even zeggen... misschien dat die ook wel je bloeddruk wilt meten.
Thanks voor je berichtje! Vandaag aan de diarree dus ik denk dat het gister mn darmen waren.. in ieder geval is de buikpijn een stuk minder!
30 september Mommy92 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 1 oktober 2 oktober Daviloo - 32 jaar - 2e en 3e kindje ♥♥ Leeuwtje01 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 3 oktober 4 oktober Marleen1 - 33 jaar - 3e kindje ♥ Tioman - 34 jaar - 3e kindje ♥ 5 oktober Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje♥ Melis94 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 6 oktober Mamastier - 31 jaar - 3e kindje ♥ Euminee - 37 jaar - 1e kindje ♥ Mapje - 36 jaar - 3e kindje ♥ 7 oktober Annefien - 35 jaar - 2e kindje ♥ 8 oktober Emma1995- 24 jaar- 1e kindje ♥ Arcoiris - ♥ 9 oktober 10 oktober Wendy041085 - 35 jaar - 3e kindje ♥ MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Helena86 - 34 jaar - 1e kindje ♥ Liz1980 - 40 jaar - 3e kindje ♥ 11 oktober 12 oktober Mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje ♥ MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ❤ 14 oktober Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje ♥ 15 oktober Chayammy - 33 jaar - 1e kindje ♥ Wensje92 - 2e kindje Afspraken: 17 Mapje - 20 weken echo Melis94 - 20 weken echo Euminee - 20 weken echo MoesCH - 20 weken echo GUO 18 Arcoiris - 20 weken (GUO) Mamastier controle vk 19 MamaJ86 - 20 weken echo 21 Lilou2019 - 20 weken echo Chayammy - 20 weken echo 25 Ezzy120 - 20 weken echo 26 Mammavan1 - 20 weken echo 27 Annefien - controle verloskundige Helena86 - 20 weken echo 28 Daviloo - controle echo 31 MoesCH - controle gyn Juni 1 Mommy92 - controle vk ____________________________________ jongen (8) | meisje (5) | verrassing (1) ____________________________________
Maar heel stom met de laatste ben ik eigenlijk altijd heel blij want heb soms wel huilend op de WC gezeten met die obsipatie
Hier was de 20 weken echo helemaal goed! Zo fijn weer! Beweeglijk kindje! Iets kleiner maar prima binnen de marges. Niet raar voor mij ook de jongens waren ook ukkies. En nog steeds een meisje
Daar kun je zakjes met laxerend middel voor krijgen bij de huisarts, dat helpt heel goed om het wat "losser" te houden.
Hier is het babytje ook helemaal goed gekeurd. Loopt mooi op schema en alles zag er goed uit. Placenta ligt ook niet meer voor de uitgang. En nog steeds een jongetje
Wat fijn @Mapje en @MoesCH dat de echo's goed waren! @Mapje Als je zo druk bent geweest kan ik mij voorstellen dat je misschien wat duizelig was. Kan het misschien ook komen door de val van de trap? In ieder geval fijn om te lezen dat het met de kleine allemaal goed gaat! Pff, mijn stoelgang is ook echt een nachtmerrie. Nou gaat het zonder een zwangerschap vaak al moeizaam, maar nu is het helemaal lastig. Ik snap dus wel wat jullie bedoelen! Ik heb ook van die zakjes van de huisarts, maar het is erg moeilijk om ze goed te doseren. Het is een hele fragiele lijn tussen te dik en te dun... Ik ben altijd opgelucht als ik één keer in de paar dagen normaal naar de wc kan.
@Chayammy misschien kun je ze om de dag nemen? Als ik ze elke dag neem is het ook echt te veel voor mij maar om de dag werkt goed.
Ja, ik neem het nu om de dag of iedere 3 dagen, dan gaat het meestal wel goed. Mijn darmen zijn sowieso erg gevoelig omdat ik een endometriose cyste tegen mijn darmwand heb. Dus ik ben wat gewend.
De 20 weken echo gehad en bij de kleine zit alles erop en eraan. Ik heb alleen maar 2 aders in de navelstreng ipv 3 , dus krijg een verwijzing naar het AMC. Maar omdat alles bij de baby goed was zeiden ze dat ik me geen zorgen moest maken.
fijn dat alles goed gaat met de baby. Wel vervelend van de navelstreng. Lukt het geen zorgen maken? Hebben ze ook gezegd wat het inhoudt? En wanneer kan je bij het AMC terecht?