Hey meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal? Houden jullie het allemaal nog een beetje vol? Ik vind het nu wel heel zwaar worden hoor, maar goed heb natuurlijk ook nog 2jongens rondlopen. Ik moet nog 1 keer naar de verloskundige toe en daarna moet ik naar de gyn toe, dit omdat ik bij de oudste een keizersnede heb gehad. Ik hoop dat ik nu eens normaal kan gaan bevallen zonder eerst in het ziekenhuis kom te liggen. Bij de andere 2 heb ik in het ziekenhuis gelegen. Bij de oudste had ik zwangerschapsvergiftiging en bij de jongste ook maar niet zo heel erg. Ik wil bepaalde dingen voor leggen bij de gyn. Ik ben nu een paar x ingeleid met gel maar dat slaat dus niet aan bij mij dus wil graag als het nodig is ingeleid worden met een ballon. Ik vind het nu allemaal wel weer spannend worden hoor. Ik denk zelf dat ik nog een weekje of 4 a 5 moet en dat ze me dan gaan inleiden. Vinden jullie het allemaal al spannend worden
Hallo allemaal, ook ik ben half dec uitgerekend, om precies te zijn 15 dec... Lees al een tijdje mee en erg leuk om alles te lezen en ook zoveel dingen herkenbaar. In iedergeval iedereen gefeliciteerd!!!
Welkom nieuwe dames, Hoe is het met iedereen? Ik heb sinds vandaag verlof! Heerlijk.. Kan ik eindelijk heerlijk poetsen want naast het werken ging dat allemaal niet zo soepel meer door m'n bekken. Morgen weer naar de verloskundige
Goeiemorgen hier gaat alles goed!! Poetsen heb ik al gedaan zit dan ook al vanaf week 16 thuis i.v.m mijn bekken, begin dan nu ook wel naar onze klein boy te verlangen, dus laat de weken maar snel gaan. Hebben jullie ook al het idee dat de kleine bijna uitvalt
Welkom dames! Hier officieel ook al een weekje met verlof. Met mij alles prima, nu blaasontsteking maar verder geen bekkenklachten. Vandaag alweer 34 weken zwanger..HEELLUP
Hai meiden, Ten eerste allemaal van harte natuurlijk. Lees ook al ef mee en erg leuk om veel dingen te lezen die ooh zo herkenbaar zijn, ik ben op 15 december uitgerekend van ons meisje. Het is ons eerste kindje dus allemaal super spannend en nu het nog maar een paar weken zal gaan duren word het almaar spannender pfff hahaha.
Hoi meiden ik wil ook graag mee praten.. Ik ben 24 december uitgerekend.. Net voor kerst haha.. Zwangerschap verloopt vlekkenloos geen klachten. Alleen slecht slapen sinds een week.. Ik kan me draai niet vinden.. En in het begin veel hoofdpijn en heel moe.. Wij krijgen een ventje! Alles is al klaar voor de komst van de kleine.. Winnie the pooh kamer.. Kinderwagen, box in woezel en pip style.. Ik kan niet wachten tot ik me kleine mannetje in me armen heb.
Hoi meiden! Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Beter laat dan nooit toch? Ik ben 14 december uitgerekend en we krijgen een meisje! Alweer bijna 36 weken zwanger momenteel, dus het begint echt op te schieten. Zo spannend!
Mamatobe ook welkom ( en de andere dames natuurlijk) pff wat wordt het hier straks spannend. Ik vandaag bij vk geweest baby ligt goed en heb indalingsklachten dus mag hopen dat de baby goed ingedaald is straks Nog 4 weken
Dankje Merel123! Inderdaad enorm spannend. Fijn dat de baby goed ligt en dat je ook al merkt dat ze aan het indalen is. Ik heb dat zelf ook al gevoeld. Wat heb jij trouwens een super gave uitgerekende datum De mijne is 14-12-13
hallo meiden, hoe gaat het met jullie? al last van voor weeen en zijn jullie het al zat? hier vandaag 38 weken en 1 dag en t begint nu aardig zwaar te worden en ik wil nog zoveel doen in huis kan gewoon de puf niet meer vinden er voor hihi. t is al 2 weken zo af en toe aan het rommelen,van mij mag ze komen deze week.
Hoi meiden! Ik ben een tijdje stil geweest hier op t forum! Hier gaat alles wel goed van het weekend goed ziek geweest maar nu weer er bovenop gelukkig! Ben er ook al een beetje klaar mee! M'n stiefpa wist al dat we zwanger waren voordat wij t zelf wisten en nu vertelde hij Vd week dat ik deze week beval! Nou graag Jullie veel klachten qua laatste loodjes???
Juis, wat vervelend dat je dan ook nog ziek word zeg, dat kan je er echt niet bij hebben zo met de laatste weken. Laat je het weten als je bevallen bent, zou leuk zijn deze week haha Mamatobe jij ook een mooi uitgerekende datum...ik heb maar 4% kans om op die dag te bevallen ookal wil het alleen al graag vanwege de bijzondere datum Hier vandaag 3 uur op pad geweest voor laatste babyspulletjes en sinterklaas/verjaardag inkopen, boodschappen etc.. en zit nu op de bank te rustennog 19 dagen tot mn uitgerekende datum, ookal zegt het niets
Biebje dat klinkt allemaal spannend bij jou, ik ben het zwanger zijn nog niet zat hoor maar soms als ik hele langdurende harde buiken heb dat ben ik het wel ff zat...maar goed jij bent ook een weekje verder dan ik
hey meiden, Ik ben woensdag 20 nov bevallen een prachtige zoon Koen. Ik was toen 37+2 weken zwanger. Mijn bloeddruk was te hoog en had eiwitten in mijn urine en mijn vruchtwater was minder geworden en de placenta was aan het verkalken. Mijn vliezen zijn om 8.45 gebroken en had 3 cm ontsluiting en om half 11 heb ik weeenopwekkers gekregen. Ik had om kwart over 12, 4 cm ontsluiting en om kwart voor 1 8 en om kwart over 1 volledige en na 3 persweeën is ons mannetje geboren. Alles gaat goed met ons.
Ramoontje, whauw gefeliciteerd zeg! En totaal niet verwacht natuurlijk! Mooi en fijn dat de bevalling zo vlot ging en alles goed gaat met jullie. Geniet van jullie kleine man