Oh nee wat erg @EvaD, ik weet even niet goed wat te zeggen, ik wil je echt heel veel sterkte wensen ❤️
Ooh Eva. Mijn oprechte mededeling en medeleven... Wat hard is dit toch. Zo'' verdriet en zo oneerlijk.. Ik hooo dat de geboorte meevalt en dat jullie een mooi afscheid en aandenken mee kunnen nemen..
Hier was alles in orde en zoals het moest zijn. Je kon de kamers en boezems van het hart zien werken. Super speciaal. Hij lag niet zo gunstig voor goede foto's, toen ze ging duwen, werd hij wakker en kon ze al helemaal geen foto's nemen Hij lag zelfs wat voor op schema. Zijn groei etc lag op 12/1 ipv 17/1!
@EvaD wat een verschrikkelijk en ontzettend verdrietig bericht . Woorden schieten tekort idd. Ik hoop dat jullie het met de tijd een plekje kunnen geven, maar voor nu vooral heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Vreselijk...zo verdrietig dit! Ik wens jullie heel veel sterkte en zal een kaarsje branden voor jullie mannetje.
Wat ontzettend heftig... geen woorden voor. Leef met jullie mee en wil jullie zoveel kracht en sterkte wensen de aankomende tijd..
Wij hebben vanavond de geslachtsecho gehad en wij krijgen een zoontje Blauw neemt wel de overhand hier
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ♡ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 7 augustus 15 weken echo medisch + evt geslacht 8 augustus Jodie1988: geslachtsecho 10 augustus Amys01: Controle vk Kikker85: controle vk Mammavantwee: Controle vk 12 augustus Jodie1988: controle vk 14 augustus definitieve geslachtsbepaling medisch 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 24 augustus Snoozey: geslachtsbepalingsecho 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo Katsev: 20weken echo 1 september Bee80: 20 weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo Margarethd: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 9 september Mammavantwee: 20 weken echo 16 september Momk: Controle VK 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle 22 september MinnieMouse94: controle vk ---------------------------------------------- jongen (8) | meisje (1) | verrassing (2) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82 ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje Mammavantwee: Meisje
Haha jaa inderdaad! Gaat hier nog wel een dingetje worden met namen, we vinden qua jongens namen hele andere dingen leuk. Moet hier wel flink geshopt worden hoor na 2x roze
8 van de 19 zijn gewoon jongens! Nog 1 of twee kunnen erbij en de rest moet statistische gezien toch echt meisjes zijn
Heel leuk inderdaad! Haha mijn oma vind het ook zo leuk, die ging dit weekend al gelijk winkelen Dankjewel! Echt geen idee, vindt het wel heel toevallig. Gaan jullie nog wat doen met deze warmte? We zitten op dit moment in een appartement dus helaas geen tuin. Maar ben bang dat het voor een buitenbad misschien weer te warm is, wat denken jullie?