Ik plons overdag bij de kinderen het badje in en 's avonds wat later naar bed. Slapen doen we wel weer als de hitte een beetje minder is. En alle ramen open de hele nacht voor dat beetje verkoeling. Nog 1 dagje volhouden dames! Vrijdag wordt het een stuk koeler gelukkig...
Ik heb (GELUKKIG!) boven in de slaapkamer airco (met slang naar buiten)!! Niet normaal wat een verademing, want wij slapen precies in de kamer aan de tuin, waar letterlijk de héle dag de zon op staat. Voor de rest lig ik het grootste gedeelte van de dag in het zwembad buiten het (thuis)werken om. Zo doen we het maar een beetje
Oooh wat geweldig!! Super leuk zeg! Kan niet wachten tot ik wat ga voelen. Af en toe denk ik iets heeel zachts te voelen, maar dat kan dan denk ik niet want de placenta ligt aan de voorkant
Nou dames, wij hebben toch een geslachtsbepaling laten doen... Het is een jongen!!! Helemaal leuk. Moet nog wel even omschakelen van roze naar blauw geloof ik.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 14 augustus definitieve geslachtsbepaling medisch 18 augustus Snoozey: Controle + hartje luisteren 20 augustus Emsy: controle + hartje luisteren MomK: 20 weken echo 24 augustus Snoozey: geslachtsbepalingsecho 25 augustus MinnieMouse94: 20 weken echo 31 augustus Amys01: 20 weken echo Katsev: 20weken echo 1 september Bee80: 20 weken echo Kikker85: 20 weken echo 2 september Emsy: 20 weken echo 3 september Feyre: 20 weken echo Margarethd: 20 weken echo 7 september Jodie1988: 20 weken echo 8 september Kikker85: controle vk 9 september Mammavantwee: controle vk & 20 weken echo Jodie1988: Controle VK Jodie1988: Gesprek met Gyn over bevallen na een sectio 16 september Momk: Controle VK 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle 22 september MinnieMouse94: controle vk ---------------------------------------------- jongen (10) | meisje (1) | verrassing (2) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen Snoozey: jongen MomK: Jongen Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
Neeeeeeee hahah kan Toch echt niet meer, straks hele blauwe lijst Proficiat!! Ja schakelen na 3 meiden denk ik!
Ja he, dat is toch bizar al die jongetjes! Ik liep vandaag in de Prenatal automatisch naar alle roze dingetjes toe, haha.
@MinnieMouse94 hahaha dit gaat lekker zo met het blauw in ons lijstje Word nu al zo benieuwd, hier nog een weekje wachten!
@Jodie1988 hoe gaat het, geen last meer gehad van bloedverlies? @Snoozey oh echt he? Ik was overtuigd van een jongen hier, maar nu ga ik twijfelen
Nee niks meer gelukkig hier eindelijk regen gehad! Heerlijk zeg! Al hoorde ik wel dat in t midden en oosten van het land er echt noodweer is geweest.
Super! Hier enkele spatjes maar, midden van het land. Iedere keer valt hier niets. Maar volgens mij moet ik daar niet droevig om zijn want als er wat valt, is het gelijk noodweer geloof ik.
Hier gisteren avond super zwaar onweer, vandaag heel de dag af en toe buien, maar na het avondeten toch mooi genoeg om snel on het zwembad te gaan met onze dochter.. ideaal
Onze kleine man is ondertussen geboren. Hij zal voor altijd ons tweede kindje blijven. Hoger dan de wolken. Nog verder dan de maan. Zal jou sterretje aan de hemel staan. In stilte geboren. Voor altijd in on hart. Mijn kleine broer. Onze zoon. Matisse ✰13/08/2020 We werden ontzettend goed en met veel respect ondersteunt in het UZ en hadden ons geen betere begeleiding kunnen wensen. Het feit dat ze spraken over Matisse en jullie zoon en niet over “hij” betekende heel veel voor ons. Het duurde lang voordat de medicatie aansloeg, maar de bevalling zelf duurde nog geen 10 minuten. Ik wou geen pijnstiling, het moment volledig beleven net zoals bij mijn dochter. Ze gaven ons achteraf alle tijd die we nodig hadden samen met Matisse. Lieten ons hem zelf in zijn dekentje en kistje leggen. We mochten ook andere persoonlijke spullen bij hem leggen. L. maakte bv een tekening waarop we boodschappen schreven. De dag na zijn geboorte kwam een fotografe langs van “Boven de Wolken” een herinnering van onschatbare waarde. Matisse wordt samen met andere sterren/vlinderkindjes gecremeerd, zo is hij nooit alleen. Mijn grote emotionele klop kwam toen ik na de curetage (moederkloek) terug op de kamer was. Helemaal leeg (ik had ML naar huis gestuurd, zodat hij kon gaan slapen). Het was inneens zo concreet dat Matisse weg was. Niet meer in mijn buik, geen ventje dat bij me in bed lag, zijn kistje uit de kamer... Met ons gaat het onder de omstandigheden goed. Zijn overlijden gaven we een plaats, maar het gemis is er natuurlijk niet minder om. Binnen een zestal weken (1 oktober) hebben we de uitslagen van alle (genetische) onderzoeken.