Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Dankjewel! Wij mochten om 8.15 uur. Alles was goed! Baby'tje lag wel slecht er voor en daardoor duurde het lang, maar alles is goed voor zo ver ze kon zien. Nog steeds een jongetje.

margarethd, Bee80, Emsy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    @Snoozey leukleuk, welkom bij club roze! :p

@MinnieMouse94 fijn dat alles goed was!

Qua voeding, tja, ik let goed op wat wel/niet mag, probeer gewoon iedere dag genoeg fruit/groente te eten en ik ben gek op snoepjes. Heb echt zin in zoet de laatste tijd, dus snoepjes gaan er ook wel in :o:

Snoozey vindt dit leuk.
  3. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Jaa ik zou ook heel veel kunnen snoepen als ik eet waar ik trek in heb. Maar haal het toch maar niet in huis. Als ik niet teveel aankom tot week 30 mag ik van de verloskundige thuis bevallen (mijn BMI is precies op het randje) en ik wil dat wel echt heel heel heel graag. Dus een mooie stok achter de deur. Ik had een stapel tijdschriften meegekregen van haar en daar stonden onder andere een aantal voedingsschema's in. Ik heb die nu een beetje gecombineerd tot een eetschema voor mezelf en probeer me daar aan te houden. Tot nu toe ben ik iets van 2,3 kg aangekomen en dat vind ik dikke prima, hoop dat ik het een beetje in toom kan houden. Al zou ik het liefst een hele zak dropjes en winegums leegeten en een KitKat als ontbijt... :roflmao:

4. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Oh ja, dan kan ik me goed voorstellen dat je je inhoudt, wel goed van je en dat is idd een goede motivatie! Ik eet ook geen zakken achter elkaar leeg hoor maar wel wat meer dan normaal :roflmao:

5. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik was 2 kilo afgevallen. Was nog geen ramp maar moet niet meer. Ik was gewoon te streng voor mezelf. Vandaag naar de diëtist geweest vanwege de zwangerschapsdiabetes. Ze gaat een mooi eetschema maken en ik moet 2x per week een dagcurve gaan prikken.

6. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een paar weken mijn eetlust weer redelijk terug en heb nu vakantie, dus ben ook redelijk aan het snoepen nu haha. Volgende week gaan we weer 'normaal' doen. Scheelt wel dat ik nog steeds een kilo onder mijn gewicht zit van voor ik zwanger was dus 'mag' ook even loslaten van mezelf :D
    Verder wel gewoon groente en fruit enzo hoor! Maar ben wat makkelijker met wat ik daarnaast eet even :roflmao:

MomK vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hier eet ik redelijk gezond, maar hou ook wel van een lekker tussendoortje :roflmao:. Groente krijg ik er heel slecht in, ga er elke x weer van kokhalzen en wordt dan zo misselijk.. ben daarom 3 weken geleden ook maar zo'n mamma compleet pil gaan slikken, netjes elke dag. Moet zeggen dat ik me sindsdien ook wel fitter voel. Ben nog niks aangekomen ben benieuwd hoeveel het straks met 20 weken is :)

margarethd vindt dit leuk.
  8. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Onze weegschaal doet het niet goed meer.. best wel vervelend! Ben nu dus ook heel benieuwd hoeveel ik nu weeg.

9. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik ben echt al super veel aangekomen...zeker 4 kilo :eek::(
    En ik doe niks extreems.

10. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Dat valt op zich toch nog wel mee?

11. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Jawel, maar bij mijn dochter was ik nu eigenlijk nog niks aangekomen en dat werd uiteindelijk 17 kilo. Dus ik ben er nu bang voor. En ik ben al niet super slank :oops:

12. Mammavantwee

Wordt je niet elke x bij de vk gewogen?;)

13. Mammavantwee

Ik vind het niet zo charmant:rolleyes:, maar meer dames die (al) last hebben van aambeien?:oops: bij de vorige 2 zwangerschappen ook wel last van gehad, maar niet zo erg als nu. Kon er vannacht gewoon niet van slapen zo n pijn. Zitten was gister ook geen pretje, dus vandaag maar ziek gemeld. Heb een kantoorbaan en dan de hele dag zitten..
    Was ook zo moe dus om 8.00 toen man en kids de deur uit waren weer naar bed gegaan, schrok ik om 14.15 wakker :eek:

14. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

@Mammavantwee dat niet maar wel erge obstipatie :confused: zakjes van de huisarts helpen ook niet.

Hier ook moe! Gaap de hele dag en kan ieder moment van de dag wel slapen :rolleyes:

15. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    @Mammavantwee ai vervelend!!

@Bee80 valt mee idd, komt vast goed, misschien valt het deze zwangerschap wel mee.

Och, ik kwam er vanmorgen op om mijn bikini eens te passen. Kom ik er toch achter dat het topje veuuuul te strak zit. Groeiende borsten dus weer. Dat gaat hem dus niet worden komende week in het zwembad :roflmao: dus net nog even gauw een nieuwe besteld in de hoop dat hij vrijdag of zaterdag nog binnenkomt.

Bee80 vindt dit leuk.
  16. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Nee, ik ben nog nooit gewogen bij de vk? Moet dat dan?:eek:

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik ook pas 1 keer (gelukkig :roflmao:)

18. Mammavantwee

Hier mag ik elke x op de weegschaal ;). Is dacht ik ook voor zwangerschapsuiker als je teveel aan kom dat ze je dan laten testen?! Ik kwam bij de oudste best veel aan, verder geen klachten maar toen moest ik toch kijken of ik geen zwangerschapsuiker had ;)

19. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    De weegschaal bij mijn vk is dus echt super lief, bijna 2 kilo liever dan die van mezelf :roflmao:. Baalde een beetje dat ik m niet mee naar huis mocht nemen :|

Geen last van aambeien nog, wel van heel veel afscheiding en schuurplekken in mijn lies. Maarja, ben nu ook gevoelig voor schimmelinfecties dus inlegkruisjes durf ik ook niet teveel te gebruiken :$

20. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ah die afscheiding en schuur plekken heb ik ook heel erg. Word er echt gek van.

Deel Deze Pagina