Wat fijn weer al die goede berichten! Heb even gauw bijgelezen, ben komende 2 weken niet zo actief ivm vakantietijd @Jolien1991 welkom! @Katsev ik hoop dat alles goed is
Vanavond voor het eerst weer naar zwangerschapszwemmen geweest. Wat lekker is dat zeg! Eerst een half uurtje knallen met goede oefeningen en dan nog een kwartiertje ontspannen. Dat ga ik wel een paar maandjes volhouden elke week!
Welkom @Jolien1991! Ik heb morgen eindelijk onze 20 weken echo. Zo’n zin in!! Nog maar 1 nachtje slapen
Ik wil dat ook weer gaan doen idd, zo heerlijk om even gewichtloos te zijn in het water! Ik wil op de donderdagavond gaan hier in de buurt, maar vanavond naar de kapper dus hopelijk vanaf volgende week dan. Het is hier wel vooraf reserveren en vol is vol, dus hoop dat het gaat lukken...
Hier alles helemaal GOED met de kleine baby boy!! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat alles goedgekeurd is
Wij hebben zojuist de twintig weken echo gehad en alles is in orde met ons ventje. Het is een stevig kereltje, wat zoals ze dat noemen, boven gemiddeld groeit momenteel, maar volgens de gyn alleen maar een goed tekenen. Hij was lekker aan het bewegen daar binnen. Goed nieuws, nu even geduld hebben tot de volgende echo met 31 weken.. succes aan diegene die nog moeten!
Hier was ook alles goed, moet alleen maandag nog even terugkomen want ze kon een ding niet goed op de foto krijgen. Baby'tje was heel bewegelijk maar wou niet een kwart slag draaien zodat ze de rug van opzij kon zien, bleef lekker op het ruggetje liggen. Hoezo eigenwijs haha, zelfs nog staan springen daar haha. Maar maak ik mijzelf verder niet druk om, even bevestigd dat het nog steeds een jongetje was haha. Dus vanaf nu kunnen we volledig blauw, iemand al leuke pakjes gezien/gescoord? Vindt het zo lastig voor een jongetje. Vanmiddag naar de bekken fysio want heb last van wat urine verlies bij niesen etc dus wellicht verstandig om het gelijk maar even aan te pakken..
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 7 september Jodie1988: 20 weken echo Feyre: opvolging 20 weken echo 8 september Kikker85: controle vk 9 september Mammavantwee: controle vk & 20 weken echo Jodie1988: Controle VK Jodie1988: Gesprek met Gyn over bevallen na een sectio 12 september Snoozey: 20 weken echo 16 september Momk: Controle VK 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle 22 september MinnieMouse94: controle vk 1 oktober Emsy: controle vk 8 oktober Feyre: controle vk 29 oktober Feyre: controle vk ---------------------------------------------- jongen (10) | meisje (3) | verrassing (2) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
@Feyre fijn dat de echo goed was! Niet erg om nog een keer te spieken straks. Slim om meteen naar de bekken fysio te gaan. Ik ben sinds gister op zoek naar pakjes. Bij next direct hebben ze ook veel leuke kleding.
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 30 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: 7 september Jodie1988: 20 weken echo Feyre: opvolging 20 weken echo 8 september Kikker85: controle vk 9 september Mammavantwee: controle vk & 20 weken echo Jodie1988: Controle VK Jodie1988: Gesprek met Gyn over bevallen na een sectio 12 september Snoozey: 20 weken echo 14 september Jolien1991: 20 weken echo 16 september Momk: Controle VK 17 september Margarethd: 23/24 weken echo + controle 22 september MinnieMouse94: controle vk 1 oktober Emsy: controle vk 8 oktober Feyre: controle vk 29 oktober Feyre: controle vk ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (3) | verrassing (2) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
Woepsieeee.... even weer afwezig geweest! Maar ik heb een excuus... met het gezin van mijn man zijn we viraal gegaan op tiktok de afgelopen dagen, dit allemaal door een filmpje dat we op weekend gemaakt hadden We zijn zelfs op het journaal gekomen, mijn schoonzus op meerdere radiozenders...echt te zot voor woorden! Kortom, we hebben gedaan zoals de meeste tieners tegenwoordig doen en zijn met zijn allen even helemaal opgegaan in onze likes/views/ etc... ik ben ineens weer helemaal mee met de jeugd Echo was in orde! De tweeling groeit goed (nog steeds meisje/jongen), en mijn baarmoederhals was nog helemaal oké (wat een opluchting!) Enkel het gezicht van het meisje was niet te zien, maar oké, voor de rest wel alles prima! qua kleren... oh jawel... ik ben al losgegaan...! Dirkje, H&m, Hema, jbc, hust&claire... het gaat vlot
Haha precies! Ooh daar zal ik ook eens kijken. Ik vindt het voor jongens wel lastiger. Heb tot nu toe pas 2 pakjes kunnen scoren en eentje die mijn dochter uitgekozen heeft die ik zelf niet zou kiezen, maar ach is haar broertje ze mag er ook wel wat in te kiezen hebben Waarschijnlijk als er zo'n kleintje inzit is toch alles schattig
Ik heb het niet voorbij zien komen haha, maar ik kijk dan ook heel weinig tv/social media. Maar wel grappig om een keertje mee te maken Fijn dat alles in orde is! Moet je daar nog een keertje voor terug komen? Ze keken hier of er geen hazenlipje is namelijk. Ooh heerlijk! Ben wel benieuwd naar foto's! Wie weet kan ik nog inspiratie opdoen Elke keer als ik online ga shoppen ligt er 1 a 2 pakjes in voor de baby de rest allemaal voor mijn dochters
Fijn dat alles goed was @Katsev ! Hier juist moeite met de meisjeskleding; in de winkel dacht ik steeds oh dat is leuk, maar dat is voor een jongen. En als ik naar de meisjeskleding keek wist ik het niet zo goed, haha. Even schakelen hoor