Denk banden of groeipijn. Maar ik ben geen dokter uiteraard haha. Ik had net uit het niets ineens heel venijnige menstruatie achtige krampen. Ook weer een nieuw soort kramp die ik niet eerder heb gehad. Je kan er toch niks over zeggen haha
@Mammavantwee ja mocht ik toch iets krijgen dat doe ik dat zeker! Morgen blijf ik in ieder geval thuis van werk 2 en hou dus dochter dan ook thuis. Zij hoeft verder pas volgende week naar de opvang/school. @Emsy en @margarethd wat een mooie buikjes! Ik zal deze week ook nog even een foto maken.
@MomK als je twijfelt waar je goed aan doet idd gewoon het info-nummer voor corona bellen en advies vragen. En je gevoel volgen natuurlijk. @Mammavantwee klinkt als bandenpijn idd, herken het wel.
Wauw veel gemist weer, kreeg geen meldingen meer. Even een ego post, ga t vanaf nu weer netjes bijhouden hoor. Hier wordt t steeds drukker in mn buik en gaat echt hard schoppen. Zo leuk! ben vorige week begonnen met een nieuwe functie op mn werk. Wel heel leuk maar toch lastig met maar 1 dag in de week op kantoor. Heb ook gelijk maar mn zwangerschapsverlof aangevraagd, gaat 1 januari in Yeeh! zo fijn dat we over de helft zijn. Die 24 weken is toch wel een bijzondere mijlpaal. Ben zo blij als ik daar ben!
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 22 september MinnieMouse94: controle vk 1 oktober Emsy: controle vk Kikker85: controle vk 8 oktober Feyre: controle vk Mammavantwee: controle vk 13 oktober Margarethd: 3D/4D echo + controle 29 oktober Feyre: controle vk ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (3) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 22 september MinnieMouse94: controle vk 1 oktober Emsy: controle vk Kikker85: controle vk 8 oktober Feyre: controle vk Mammavantwee: controle vk 13 oktober Margarethd: 3D/4D echo + controle 29 oktober Feyre: controle vk 3 november Jodie1988: Controle vk ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (3) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
Haha die van mij de 17de en ik verleng mijn verlof nog met 2 weken vakantie. Ga vanaf 34 weken want onze personeelszaken-man tipte me dat als ze dan later geboren werd, mijn verlof alleen maar langer kan worden en ik het dus optimaal benut. Lijkt me zo raar, 5 maanden niet werken! Dat is echt sinds mijn 14de nooit meer gebeurd
1 maart al?? Dat is snel!! Wat doe je van werk? Ik stop vlak voor de kerstvakantie, 18 december en begin opnieuw na 1 mei.
Heerlijk hè zo lang verlof! Ik plak er nog 6 weken aan vast dus ergens halverwege mei begin ik weer . Heb een oproep contract dus kan zelf bepalen wanneer ik weer start. Ik weet nog dat zoveel mensen bij de eerste zeiden op het eind; geniet nog lekker van je verlof hè, nu kan het nog! Kon die mensen toen wel schieten, ik was dik, wilde m'n baby en vond het wel mooi geweest. Snap nu zo goed wat ze bedoelde, het verlof bij de 1e. Niks hoeven, nog geen zorg voor andere kindjes, slapen wanneer je wil, netflixen wanneer je wil etc. Zou nu zo keihard genieten
Haha ja dat wordt met een tweede toch anders. Al heb ik t bij de eerste dus nooit gehad, dus t wordt sowieso hopelijk relaxter dan de vorige keer.
@Emsy oh heerlijk zeg zo lang! Krijgen jullie ook weleens aparte opmerkingen? Hier laatst een klant(oudere dame): oh, ben je zwanger? Ik: Ja Klant: Ben je er wel blij mee dan? Ik: Ja tuurlijk! En het is de 2e al. Klant: Oh, ik had niet gedacht dat je al zo oud was  Blijkbaar zie ik er nog uit als 18 ofzo hopelijk zie ik er over 10 jaar ook nog zo jong uit
Haha nee zulke opmerkingen niet echt, wel constant "grapjes" over het feit dat deze baby een "coronababy" is. Dat zal na de babyboomers, Generatie X Y EN Z en de millennial wel de nieuwe nickname worden..
Ja die opmerking heb ik ook al een keer of tig gehad. De eerste 2 keer heb ik nog geprobeerd uit te leggen dat we hoopten dat het voor corona al gelukt was maar nu lach ik er schaapachtig om..
Haha! Herkenbaar! Krijg op m'n werk heel vaak de vraag; wat leuk! De eerste, 2e? Nee de 3e Oh 3e! Dan zie ik dat verbaasde hoofd wat ze snel weer verbergen . tjoh brutale vraag misschien maar mag ik dan vragen hoe oud je bent? Die heb ik ook al een paar keer gehad. Zie er ook jong uit maar merk dat mensen zo in hokjes denken. Jong uiterlijk en zwanger van de 3e is meteen interessant.