Ga ik doen. Ik ben overigens niet de enige die weer zwanger is. Mallejan heeft ook weer raak geschoten!
Ja dat heb ik dus sinds een paar dagen ook! Vooral als ik veel gedaan heb, maar vandaag zelfs elke keer als ik liep... Dat had ik de vorige 2 keer niet zo...
De app rost moves mama heeft veel duidelijke foto voorbeelden hoe je je bekken op de juiste manier moet belasten in je dagelijkse bezigheden. We moeten nog een paar weken
Oh proficiat beiden!!! Wat een supernieuws...! ik moet volledig stoppen met werken vanaf 9 oktober...!! Financieel zal het wel wat zwaarder worden, maar daar proberen we niet te hard aan te denken...! Erna ga ik zien hoe ik terug ga werken. Mijn zelfstandige activiteit stilaan terug opbouwen na de paasvakantie (Ergens halverwege april) maar dit op een rustig tempo. In het ziekenhuis heb ik tot 5maanden na de geboorte van de tweeling moederschapsrust/borstvoedingsverlof maar plak ik er onmiddellijk van 1 van de 2 kinderen ouderschapsverlof aan vast (4maanden). Anders gaat de combinatie mij te zwaar worden vrees ik... Kortom afwachten wat het gaat geven...
Oh jeetje @Katsev wat balen. Je krijgt zeker alleen voor het werk in het ziekenhuis een ziekteuitkering?
Inderdaad... maar is gelukkig wel 78% van brutoloon (voorlopig 68% omdat ik nu nog beetje werk als zelfstandige). Hopelijk komt mijn gewaarborgd inkomen wel tussen, omdat ik risico heb op vroeggeboorte (altijd bij een tweeling) en dat telt waarschijnlijk wel als reden hiervoor... (zwangerschap op zich niet). Eens de tweeling er is, krijg ik wel nog uitkering bij van mijn moederschapsrust als zelfstandig, omdat ik veel sociale bijdragen betaal.... kortom, een soep is het! Dus het zal afwachten worden wat ik ga krijgen doorheen de maanden.
hallo dames! ja hier 17 januari 2021 uitgerekend, en alweer 24 weken en 4 dagen zwanger. Alles gaat verder prima. Kleintje beweegt, maar niet extreem veel. komt waarschijnlijk ook dat placenta voor ligt. Verder lag goed op schema qua groei. zl was kleintje bij geboorte maar deze schijnt al paar dagen voor te lopen op groei. we zullen het zien, hoop stiekem eigenlijk niet dat dit kindje echt groot en zwaar word. is dat erg dat ik dat denk?? Ik vind het allemaal nog wel spannend, vooral de bevalling. toch angstig, wat als niet lukt en net zoals bij mijn zoontje navelstreng extreem kort is. Mijn zoontje is in juli 2018 geboren met spoedkeizersnede en bleek dus dat navelstreng extreem kort was. Ik weet dat niet zo hoeft te zijn maar heb toch die angst weer. we zullen het zien, gelukkig nog de tijd.
Hoihoi, en welkom! Gezellig dat je komt meepraten. Misschien handig als je even de lijst bijvult met jouw gegevens, zodat je erbij staat en we wat meer over je weten Om even op je berichtje terug te komen: Ik denk dat je moet onthouden dat iedere zwangerschap anders is, en het dus best zo kan zijn dat dit nu totaal niet het geval is. Uiteraard is het logisch dat je bang bent dat het weer gebeurt, dat is niks raars en mag je natuurlijk ook gewoon voelen en denken. Nogmaals welkom
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 8 oktober Feyre: controle vk Mammavantwee: controle vk 12 oktober MomK: Controle vk 13 oktober Margarethd: 3D/4D echo + controle 29 oktober Feyre: controle vk 3 november Jodie1988: Controle vk ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (3) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje
Zo, even de lijst weer wat naar voren gehaald en geüpdate bij de afspraken Hier gaat het lekker bij de vk praktijk, nummer 2 heeft ook corona De kleine trapt lekker hard zeg, ze beukt echt flink af en toe 12 oktober is de enige mogelijkheid hier voor de 22 weken prik, dus die ga ik ook nog halen. Jullie ook gedaan?
Hier gaat het een minder goed. Erge rugpijn en stuit pijn en zelfs mijn schaambot doet zeer. Morgen naar de dokter toe. Ik heb eergisteren de 22 weken prik gehaald. En sindsdien voel ik de baby nog amper.. zou hij er niet helemaal lekker door kunnen worden? De vrouw bij de ggd zei dat de bijwerking voor jezelf kon zijn dat je je wat hangerig kon voelen enzo. Ik heb zelf op een paar opvliegers na de volgende dag nergens last van gehad..
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Dianne - 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 8 oktober Feyre: controle vk Mammavantwee: controle vk 12 oktober MomK: Controle vk 13 oktober Margarethd: 3D/4D echo + controle 29 oktober Feyre: controle vk 3 november Jodie1988: Controle vk ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje -> : jongen
Ik mag maandag voor de prik. Ik denk niet dat de beweging daar mee te maken heeft hoor, gewoon toeval. Tot 28 weken hoef je ze niet dagelijks te voelen nog, ze hebben nog veel ruimte. Hier is het soms de hele dag door en soms de hele dag niet.
Ik heb op 16 oktober de afspraak staan voor de 22 weken prik precies op de dag dat de meubels voorde babykamer binnenkomen dus hoop dat ik er niet al te veel last van heb Verder gaat hier alles zijn gangetje. De geboortegolf hier is begonnen, er staan van de afgelopen 2 maanden 6 geboortekaartjes van allemaal familieleden te shinen in onze vensterbank. Ik ben nu de volgende ook al duurt dat gevoelsmatig nog zooo lang! Geboortekaartje is uitgezocht, via familie heel veel spullen kunnen overnemen, cadeaulijstje gemaakt, overal spullen op de hele bovenverdieping en ik had gister ineens een vlaag van Nesteldrang. Stond ineens de binnenkant van de vaatwasser en de keukenkastjes te poetsen en heb voor de tweede keer in mijn leven de ramen gezeemd Nu nog 2 weken dus overal rommel in huis want al die babyspullen kunnen we niet opruimen want geen meubels om het in te doen