Ik heb gister nog een test gedaan, was opgelopen alleen vind echt nog karig lijntje voor 6 dagen na nod , bij vorige twee kids was het voor nod al streepje
Ik heb nachtdienst gehad, ga nu snel slapen en daarna ga ik bellen. Ik hoop dat het bandenpijn is, dan heb ik er in ieder geval wel goed last van.. en dit lees ik niet zo vaak bij andere eigenlijk. Maargoed we gaan het zien
Hier is mijn test niet opgelopen na 3 dagen, ik kan wel janken. Wordt straks teruggebeld door de verloskundige wat ik moet doen, want het bloeden is gestopt. Dat is veel te weinig voor een miskraam wat ik de afgelopen dagen verloren heb.
Balen zeg. Is de onderste de nieuwste? Want ik zie wel wat oploop hoor, maar niet heel veel. het zou nog kunnen, als je HCG bij de start echt heel laag was, dan gaat het verdubbelen ook niet hard. Maar navragen is dan wel een goed idee.
Ik zie wel een oploop hoor als de onderste de eerste was. Wel een langzame oploop maar zie wel verschil. Hoe ver zou je nu moeten zijn?
Onderste is de laatste. Deze foto is pas na 10 min gemaakt. Verloskundige zegt dat bij sommigen het HCG niet zo snel oploopt een test zegt dan weinig. Bloedtest betrouwbaarder maar ook dat is met dit termijn onzeker. Maar ik ben vandaag pas 4+2 dus zegt nog helemaal niks. Zal vanmiddag een CB digital halen en kijken wat die zegt morgenvroeg. Vind dit wel zenuwslopend hoor....
die eerste weken zijn ook vreselijk. Elke mijlpaal is fijn, maar een kloppend hartje bij de eerste echo is wel de belangrijkste hoor. Daarna wellicht het halen van de 24 weken, maar toch heb je daar dan vaak meer vertrouwen in dan een goede eerste echo.
4+2 is nog heel vroeg, toen had ik bij m'n oudste 2 ook nog van die flut testjes. Hoop echt voor je dat de cb zwanger aangeeft! En dat anders de testen mooi op mogen lopen straks. Spannend.
Ik ga heel hard voor je duimen, misschien heb je net zoals bij andere dat je wat later een duidelijke test krijgt..
Ik heb er wel naar gekeken maar vind t een gedoe. Elke dag in een potje plassen en t ophalen etc moet je weer voor thuis blijven.
Goed bezig! Ik heb me ook aangemeld, ze komt donderdag langs de deur, weet niet of ze dan een test meeneemt
Ik heb de VK gesproken, moet zometeen urine inleveren bij de dokter om een blaasontsteking uit te sluiten. Als de pijn vrijdag nog hetzelfde is of erger moet ik nog een keer bellen..
Ik denk niet dat ik er dit keer aan mee ga doen. Vorige twee keer wel gedaan maar de laatste keer was het telkens zo'n gedoe met ophalen.
Ik heb de vorige 2x meegedaan maar twijfel nog om het nu weer te doen. Niet zozeer vanwege het gedoe met urine opvangen, maar meer vanwege de geur van die potten. Was niet zo'n goede combi met de misselijkheid. Ik ga beslissen wat ik doe na de 1e echo volgende week vrijdag. Hopelijk snel duidelijkheid waar het door komt @Amys01