Dat is schrikken @Amys01 maar goed rustig aan doen idd! Ik heb ook wel harde buiken, maar niet zo lang achter elkaar. @Frieke Ik sla over voor de whatsapp. Lukt me al vaak niet om zp bij te houden Balen jullie ook zo van de lockdown? Heb nu dus beide kinderen thuis en nog de vraag of ze naar school en opvang mogen na de kerstvakantie. Manlief en ik hebben allebei een cruciaal beroep dus in principe recht op noodopvang, maar omdat ik met verlof ga doen ze moeilijk. Ja, maar u bent toch thuis? Ehm Ja, met verlof. Om uit te rusten enzo. Niet om een feestje te bouwen nou Ja, we gaan het zien allemaal...
@Frieke voor mij ook geen whatsapp @Kikker85 ik vind de lockdown ook jammer, had niet verwacht dat ze het zo extreem zouden doen voordat alle geruchten naar buiten kwamen. Hier alleen morgen nog opvang nodig in principe voor mijn verlof. Dus we hebben gezegd dat ze morgen komt omdat wij allebei moeten werken (vriend heeft wel een vitaal beroep). In mijn verlof hebben we haar maar afgemeld, we hebben nog geen bericht of dit akkoord is. Hoewel ik liever heb dat ze 1x per week gaat, zodat ze niet weer opnieuw door de fase gaat dat ze bij het brengen gaat huilen. Het ging net goed vanaf de zomer. We zullen zien hoe het loopt..
Ik vind het ook jammer. Heb bij mn eerste natuurlijk helemaal geen zwangerschapsverlof gehad, alleen bevallingsverlof. Had zo gehoopt om na januari nog een aantal rustige dagen te kunnen hebben als de peuter op de opvang zat. Helaas. Maar we lossen t wel op. Vandaag weer controle gehad. Nu helemaal over naar het ziekenhuis. Groei van de kruimel is weer gemeten en hij wordt nu geschat op 2200 gram. Dus dat vond zij keurig met deze termijn. Dus dat is goed nieuws. Was trouwens exact t geboortegewicht van mn oudste, die op 34+5 kwam, dus dat is wel grappig.
Ja balen hè die extreme lockdown! Winkels vind ik niet zo erg maar basisscholen & kdv vind ik wel balen. Heb ik allebei de jongens tot m'n bevalling ongeveer thuis. Nouja we maken er maar het beste van. Regelmatig maar een dagje naar m'n moeder Snap ook wel dat de noodopvang alleen voor de mensen is die het anders echt niet rond krijgen en niet omdat ik lekker een dagje voor mezelf wil. Van de week het kraampakket binnen gekregen, proefdruk van de geboorte kaartjes besteld en de laatste dingetjes aan het kopen. Begint nu echt dichtbij te komen! Geniet nog wel heel erg van de bewegingen in m'n buik maar kijk ook enorm uit naar de kleine, zó benieuwd of het een jongen of meisje is. @Frieke voor mij ook geen Whatsapp, heb al zoveel groepen en kan dit al amper bijhouden @Jodie1988 fijn dat het gewicht mooi op de lijn loopt! Hopelijk kan je zoontje nog ergens een paar dagen ondergebracht worden voor wat rust. @Amys01 met zoveel harde buiken zou ik ook echt per meteen rustig aan gaan doen. Ik had ze 2 weken terug ook heel frequent toen ik buikgriep had, schrok daar toen ook echt van. Maar nu alleen nog als ik me te druk maak.
Ik ga ook zeker een stapje terug doen. Het gaat nu ook al een stuk beter groei echo was goed! Het is geen overdreven grote baby meer zoals ze eerst zeiden met p96. Hij was nu ongeveer 2500 gram dus gemiddeld.
Ik moet hier onverwacht morgen geprikt worden op zwangerschapscholestase.. heb afgelopen drie dagen jeuk op m’n hele lichaam. Echt vervelend. Vandeweek en gisteravond ook paar keer galbulten. En jeuk vandaag werd steeds erger dus toen toch maar even verloskundige gebeld. Lang verhaal kort: morgen hoor ik hoelaat ik naar de gynaecoloog moet.
Spannend! Ik moest even Googlen wat het was. Hoop dat het meevalt! Mijn buik is nu echt een groeispurt aan het doen. Mijn huid heeft af en toe zo'n 'prikkeldraad-gevoel'. (Je weet wel, wat je vroeger op school deed bij iemand zn onderarm ). Ben toch maar begonnen met smeren in de hoop dat het wat minder trekt. Tijgerstrepen heb ik toch al
Vervelend @margarethd hopelijk trekt het snel weg! Hier ook bijna verlof. Nu even pauze en zo de laatste dingetjes nog rechttrekken en dan gaat de computer uit voor de komende 16 weken Gister controle gehad in het zh. Alles was goed. Alleen vergeten de groeiecho te bespreken . Maar hadden er 2 weken geleden ook 1 dus zal niet veel veranderd zijn verwacht ik. De keizersnede staat voor nu gepland op 11 januari, maar dat kan nog veranderen omdat de planning nog niet definitief is. Zodra dit wel zo is krijgen we bericht met de definitieve datum en tijd. Maar zoals het er nu uitziet; nog 24 nachtjes slapen tot we onze kleine meid mogen verwelkomen
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 25 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Diddeltje- 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 21 december Margarethd: controle vk Frieke: controle gynaecoloog 24 december Kikker85: controle vk 31 december Kikker85: controle gyn 5januari Frieke: controle gynaecoloog 11 januari Kikker85: voorlopige datum geplande keizersnede 12 januari Jodie1988: intake anesthesist en controle gyn. 15januari Frieke: controle gynaecoloog ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje: meisje ---> verrassing
♡ Uitgerekend 15 t/m 31 januari 2021 ♡ 15 januari MinnieMouse94 - 26 jaar - 4e kindje ♡ 16 januari MomK - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovebabys - ?? jaar - 2e kindje ♡ Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Margarethd - 25 jaar - 1e kindje ♡ 17 januari Frieke - 29 jaar - 2e kindje ♡ Diddeltje- 38 jaar - 2e kindje ♡ 18 januari Katsev - 33jaar - 1e + 2e kindjes ♡♡ 21 januari Bee80 - 40 jaar - 2e kindje ♡ Gl0ria - 31 jaar - 2e kindje ♡ 22 januari Amys01 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 januari Oneteam4loves - 38 jaar - 3e kindje ♡ 25 januari Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje ♡ 26 januari Emsy - 31 jaar - 3e kindje ♡ 27 januari Bab17 - 24 jaar - 3e kindje ♡ EvaD- 29 jaar - 2de kindje ✰ 28 januari Feyre - 27 jaar - 3e kindje ♡ Jodie1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jolien1991 - 29 jaar - 1ste kindje ♡ 31 januari Vindjelief - 27 jaar - 1e kindje ♡ 2 februari Snoozey - 29 jaar - 1e kindje ♡ ---------------------------------------------- Afspraken 21 december Margarethd: controle vk Frieke: controle gynaecoloog 24 december Kikker85: controle vk 31 december Kikker85: controle gyn Jodie1988: controle gyn 5januari Frieke: controle gynaecoloog 11 januari Kikker85: voorlopige datum geplande keizersnede 12 januari Jodie1988: intake anesthesist en controle gyn. 15januari Frieke: controle gynaecoloog ---------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) ✰Sterretjes✰ MissM, Anne201, Noralie87, mallejan, silani, Dubbeltje82, EvaD ______Denkt---- het is Frieke: jongen --> jongen! Vindjelief: meisje Jodie1988: jongen --> jongen! Margarethd: meisje! —> jongen! Kikker85: jongen --> meisje Snoozey: jongen -> meisje MomK: Jongen - - > meisje Katsev: meisje + jongen Feyre: Jongen --> jongen! Amys01: jongen --> jongen! MinnieMouse94: meisje --> jongen! Bee80: meisje --> jongen EvaD: jongen -> jongen Gl0ria: Meisje -> Meisje Mammavantwee: Meisje Diddeltje: meisje ---> verrassing
Oh heerlijk! Hier nog 3 dagen werken komende week. Ik heb beloofd om in de eerste week januari nog een keer te videobellen met mijn vervanger. Die kon helaas niet eerder starten voor ik met verlof zou gaan. Spannend dat je de datum hebt hè? Ik heb m ook. Durf m alleen niet te delen voor t geval er bekenden meelezen. Is echt ons geheimpje thuis. Alleen mijn ouders weten het, ivm opvangen van de peuter. Oh en mijn tante, maar die werkt op de OK planning, die wist m zelfs eerder dan ik haha.
Nou lieve allemaal! De waardes uit m’n bloed waren gelukkig helemaal goed, dus dat is een super geruststelling zo voor het weekend natuurlijk. Nadeel is dat de jeuk nog steeds aanwezig is. Ik snap er niks van waar het van kan komen, ben radeloos! Ook zo ineens.. Het komt zo dichtbij dames.. voor je het weet zijn ze er allemaal!! Ben benieuwd wie er zodirect als eerst aan de beurt is wanneer denken jullie zelf dat de mini’s komen?
Zo'n beetje iedereen (bijna) verlof nu. Fijn! En @margarethd fijn dat alles goed is! Wat spannend dat een aantal dames gewoon al weet wanneer ze hun kleintje in de armen kunnen houden! Ik ben ook zooo benieuwd! Ik heb zelf het idee dat 'ie eerder komt, maar dat dacht ik bij mijn dochter ook en die bleef mooi zitten tot 41 weken Aan de andere kant heb ik eigenlijk nog totaal geen nesteldrang, dus wellicht blijft hij toch nog even zitten. We hebben deze week de proefdrukjes ontvangen van het door mezelf ontworpen en geschilderde geboortekaartje. Zo leuk geworden, al zeg ik het zelf! Echt heel blij mee! Iemand vroeg of er animo was voor een app-groepje? Ik wil op zich wel (al geloof ik dat ik de enige ben? ). Zit ook in een app-groepje van toen mijn dochtertje geboren was en we houden al 2 jaar contact. Echt leuk!
Ik denk dat er 4 of 5 zijn die wel zin hebben in een whatsapp groepje. Zal ok het starten? Je mag dan een privébericht sturen met je naam en nummer
Ooh ik heb echt hetzelfde gevoel. Debk dat die deze keer vroeger komt. Laar geloof er niet in want dochter jwam pas bij 40.3... en toch zo sterk dat gevoel!